Goede morgen, ik ga werken vandaag, helaas te druk om vrij te zijn.
Nu nog even met een beker thee achter de pc.
@beps
Is hubbie al een beetje gewend aan het idee van de operatie? Het is allemaal nogal wat zeg. Een half jaar er tussenuit pffff. Gelukkig nu eerst nog iets leuks om naar toe te leven en hopelijk kan hij als alles achter de rug is, weer een aantal jaren vooruit.
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
Toos,dat zijn zeker wondertjes.
C gisteravond wel lekker gaan slapen,maar sinds vanmorgen is het weer mis.En het lijkt wel erger dan ervoor.Straks voor de eerste keer naar het cb.
Ja zeker balen,maar misschien voelt hij het nu juis,is het niet zo dat als je gemasseerd bent je het de volgende dag juist extra voelt,misschien is dat bij hem ook wel het geval.
@TRL: Ja ik wel tenminste. Geen hoofdpijn maar als ik een massage gehad heb…pfffff. Ook als ik bij de manueel geweest was de volgende dag oeioeioei…maar dan weer langzaam…
Gewoon even kijken hoe het nu weer gaat. Het blijven kleine mensjes met eigen meninkjes tenslotte…(helaas)
@MK: We wisten het eigenlijk al, maar nu is t zeker en ziet hij er idd wel behoorlijk tegen op. We praten er maar niet over, want ik vroeg er net iets over en toen werd hij meteen mega sjaggie… Het komt wel goed allemaal, hij weet dat het beter is, maar leuk is anders
Heb bijgelezen maar er blijft 's morgens meestal niet zoveel hangen haha Heb gelezen over Wifi, bijgebouwen, familiekamers, naar de markt gaan, blauwe pillen, te vroeg geboren kindjes, sigaretten, C die al heel goed kan lachen en uiteraard Bloemmie en haar :wub: crush!!
Vandaag weer te werk, morgen ook nog en dat zaterdag vrij… Ik vier mijn verjaardag niet echt, mijn vriendinnetje komt langs in de avond, en s’middags geloof ik mijn moeders collega met haar zoontje van 9 maanden :wub: En dan zondag haha… ik heb er nu al zin in… Ik ga dus uit eten met mijn ouders, oma (al denk ik niet dat ze meegaat), mijn broer+aanhang, mijn collega/baas en E1… haha… Wordt lachen denk ik!!
Hier ook al weer wakker, en hier nog alles stijf bevroren…
Sluit me gemakshalve bij Cynnie aan,…ziet er trouwens gelikt uit hoor die kamers in ADR mooi hoor, de luxe druipt er vanaf.
Wij gaan naar portugal ook met schoonzus en zwager, maar ieder een eigen appartement, moet er ook niet aan denken om met zijn allen op een appartement te zitten.
Ik zo naar de opticien voor een nieuwe beeldschermbril, heb de formulieren van de werkgever al weer in de tas zitten, dus wederom een bril aan laten meten, wat een gedoe toch altijd.
Maar de oude voldoet niet meer, moet nu via het leesgedeelte naar het scherm kijken, anders zie ik er geen fluit van. Maar dat is niet echt bevorderlijk voor mijn nek…hihihihi…dus zo even hier de toko strak trekken en dan naar de brillenman.
Viva: ik vind ADR er ook top uit zien!! Ik zou persoonlijk ook die selectkamers wel een optie vinden… Wie weet in Juni haha…
Dan kunnen jullie mij net als Beps s’morgens halfgaar zien rondhuppelen rond het zwembad…
Kan me dan nog zo goed herinneren… Ik had zeg maar niet in het hotel geslapen, dus kwam ik s’morgens om 10 uur / half 11 in mijn spijkerbroek langs het zwembad gerent haha… En Beps natuurlijk meteen vragen waar ik vandaag kwam hihi… :wub:
Nou hier hetzelfde hoor, als ik mijn bed uitkom zie ik eruit als een geplukte gans, met mijn haren recht overeind…net een plumo maar dan anders…hihihihihii
Haha nou dat valt bij nog wel mee… Maar dat komt ook omdat mijn haar wat langer is… Maar als ik met nat haar ga slapen… Nou dan lijk ik de volgende ochtend Bassie de clown
ja dat is het geluk als je lang haar hebt, ik heb het kort, en er zit altijd haarlak in en dat gaat dan aan elkaar plakken op je kussen, vandaar het plumo effect…hihihihi…ik hang dan ook altijd iedere ochtend met met hoofd onder de kraan…(wassen)…om de boel weer in het gareel te krijgen.
Zo nu genoeg gecomputerd, er is werk aan de winkel…meld me vanmiddag wel weer iedereen werkse.
En Cynnie nog bedankt he…voor de info.