Roanna,ze vonden het een mooi mannetje konden niet van hem afblijven,hij zag haar ook wel zitten,lachte de hele tijd.
Toos,morgen lekker schaatsen succes.
Miere,3 dagen is nog kort he,hoop dat je snel je draai vindt.
Roanna,ze vonden het een mooi mannetje konden niet van hem afblijven,hij zag haar ook wel zitten,lachte de hele tijd.
Toos,morgen lekker schaatsen succes.
Miere,3 dagen is nog kort he,hoop dat je snel je draai vindt.
@ toos hier in t suyen heeft het ook harder gevroren dan bovenin het land. hier ligt nog steeds een berg sneeuw
@ miere, goedzo, stoppen met roken en de rust om het pakje te laten liggen
@ beps sommige dingen wil je niet weten… scarded 4 life! hahaha
@ trl lekker bezoek gehad…voelt het al wat vertrouwder om het mannetje te showen??
en ik weet het, moet hem gewoon aanspreken en zeggen : koffie? maar net wat ik al zeg, ik zie hem als het meezit 1x per dag, tijdens de lunch of in het voorbijgaan op weg van of naar de lunch…
Nou, heb er net 1 gerookt, hoor, de 4e vandaag, en de laatste!! (vandaag)
'K ga nu even met fotoos klooien,mijn zoon van bijna 23 was erg teleurgesteld dat ik nooit een babyboek van hem gemaakt had, en nu heb ik een hele doos fotoos gehad uit het huis van m’n 1e ex, dus allemaal fotoos van hem uitgezocht. Ga ze nu op volgorde leggen,voor zover ik het nog weet, en dan…plakken maar. Heb ik alvast een leuk cadeau voor z’n verjaardag!
Bloem, kan je er via collega ofzo niet achterkomen welke kamer hij zit?
Bloem,geen probleem hoor om hem te showen,heb ik geen moeite mee.
Kan je er via via niet achter komen of hij vrijgezel is of niet.
Miere,succes met plakken.Ik heb ook geen foto boek van mezelf,me mams heeft ook alle foto’s in een doos zitten.
@ miere… nee niemand kent hem. ik denk te weten op welke verdieping hij werkt (tis echt mega bij ons!)
klinkt leuk hoor, leuk voor jou, alle herinneringen en leuk voor hem om dat strax toch te hebben!
Heb Raak ook al een paar dagen gemist…
@Bloem: Mega bij jullie met een kantine van 15 m? Zomaar even tussen door hoor! :lol:
ja weet ik veel
de kantine is niet zo groot, maar het terrein is super huge, dus this al een wonder dat hij in hetzelfde (van de 5) gebouw werkt als ikke
Ene meisje wat hier op kraamvisite was,heeft zelf een dochtertje van nu 4,die was 3 maanden te vroeg geboren en woog maar 790 gr…Niet te geloven toch
Thuisgekomen, geen gladheid gelukkig,…maar na een cursus vanmiddag van 12-16 en va 16.30-22 uur…ben ik op…Trusten allen
@Mierre: Gewoon niet kopen, niet roken…want nu rook je, alleen minder!!!
Je kan het gewoon… STOP!!
@TRL: Dat is zeker een wonder.
Maargoed meiden en meneer. Ik ga ook weer afsluiten.
Zie jullie morgen hopenlijk weer en miss is Marion dan ook weer terug, dus hebben we weer wat bij te kletsen.
Weltrusten allemaal. :slapen: :dag: Ga niet naar de markt. Veel te koud!!!
@TRL: Volgens mij was de dochter van Raak net terug van 5 weken de Filipijnen, dus die zullen wel heel wat bij te kletsen hebben dat ze daarom even niet hier is. Denk ik hoor! :idea:
Doegi :slapen:
slaap lekker :dag:
Weltrusten allemaal…Ik ga ook me bedje opzoeken.
Heb Raak ook al even gemist, maar hopen dat ze het druk heeft en niet ziek is of zo
@Trl: Een dochter van een collega heeft ook een kindje gekregen wat zo vroeg geboren is, dacht met 25 weken. Ze zeiden tegen die dochter dat ze blij mochten zijn dat het een dochter was, zijn vechters. Het meisje heeft het ook gered en er niks van over gehouden. Wat een wonder is dat toch
@Roanna: Nee hoor ga niet naar de markt vandaag, veel te koud en… hij is er ook niet, heeft een vergadering enne ik ga zo naar mn mandje. Morgen bijtijds eruit, ga een bezoekje bij de kapper brengen
@Trl: C. lekker gaan slapen?
Dacht trouwens dat Marion vandaag thuis zou komen, zeker verkeerd gedacht:drugged:
Slaap lekker en tot morgen maar weer:kus::dag::dag:
slaap lekker trl en toos
@ beps zal morgen wel druk zijn bij jullie op de plas!! wat een ijs ligt daar zeg, prachtig!!
Oh ja das morgen… leuk… ga niet kijken, vlucht hier weg haha