TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

Grrrrrrrrrr, ik wordt gek van die laptop, vreet ie weer m’n hele verhaal op!!!
Nou ik ga het nog een x proberen…

Ieder eigen kamer!!! Kom op zeg… ik ga niet met die oudjes met een tussen deur…ben ik net naar de markt komen mn ouders binnen!!! NO WAY!!!

@ beps… welke thuisblijvers…? :smiley:
@ roanna, de interesse is wel wederzijds (denk ik) maar of hij geinteresseerd is omdat hij me leuk vindt of dat hij geinteresseerd is omdat ik geinteresseerd ben… tja…

@Bloem: Zou hem gewoon op zn schouder tikken en hem vragen een bakje koffie te gaan drinken
@Beps: Ik weet niet hoe de fam. kamers in het bijgebouw gaan worden, maar wij hadden afgelopen zomer een familiekamer met een tante van mij. Ging prima, niks tussendeur, gewoon 2 aparte kamers. Was trouwens in het hoofdgebouw. Maarre zou ook geen kamer delen met mn ouders hoor

Geen idee welke thuisblijvers…maar wel contact iig…hahahahahaha

@Toos: NEVER… ze mogen mee, hooppies lol(meestal als mams niet zo eigenwijs of betweterig is…hahaha maar ze is wel lief) maar saampjes op 1 kamer NEVER

:biggrin: :biggrin: :crybaby: Ik zie het voor me. :ninja:

@Miere: Zet 'm op. Je kunt het. :biggrin:

@Roanna: Moet er niet aan denken

Viva,geeft niet hoor dat je recht door zee was,tis de waarheid en ooit zal ik daar achter komen,maar zoals ik al zei kan k dat niet zo snel en zal er een aardige tijd overheen gaan.

Beps,zo jullie zitten mooi zeg en een eigen zwembad voor de deur top hoor.

Hallo allemaal,
Zo, dat wordt een drukke bedoening in ADR in juni, en het zal hier wel stil worden 2e helft juni!! Of gaan jullie gezellig met z’n allen op de klepdoos van Bep??
@TRL, helemaal met de vorige sprekers eens, maar ik kan jou ook heel goed begrijpen. Misschien toch het beste om het contact te minimaliseren, dan zal de tijd z’n werk wel gaan doen. Maar iig een dikke :kus:voor jullie saampjes!!
@ Bloem, je moet wat gaan doen meid, zoek oogcontact, laat je zakdoek vallen als hij langsloopt, of stap gewoon op hem af! Half Azië doorgereisd, kom op!!!
@ Toos, al geschaatst? Hier dooide het vandaag als een gek, allemaal water op het ijs.
**
Mijn werk is zozo, ik ben niet erg enthousiast. Ik vind het moeilijk om in een team te komen wat al zolang met elkaar werkt, voel me een indringer. Maar na 3 dagen is nog wat te vroeg om conclusies te trekken, hopelijk wordt het beter. Een voordeel is wel dat ik nu elke dag langs d.H. kom, dat geeft mogelijkheden om askim wat vaker te zien.
En…ik heb een poging gedaan om te stoppen met roken, 3 dagen redelijk gegaan,maar vandaag toch maar weer een pakje gehaald, maar ik wil nog steeds stoppen, maar ik werd gek van het niks in huis hebben. Nu ben ik wat rustiger, kan een peuk pakken als ik wil, maar hoef het niet te doen. Stomme logica, ik weet het.
Nou, kus maar weer voor jullie, XXX

Je kan het ook omdraaien, gaan je ouders even naar de markt, komen jullie binnen:D:D. Hahaha en jij maar denken dat ze het niet deden:lol::lol:

@Beps: Nee, zou ik ook niet doen hoor. Heb dat ook nooit gedaan op die ene keer na in Portugal een paar jaar terug, maar hadden daar en eigen kamer boven terwijl mijn schoonzusjes op de bedbank beneden sliepen. Maar liever ook niet hoor!!! Lekker je eigen ding kunnen doen. :stuck_out_tongue:

@TRL: Zo, het kraambezoek weer weg. En wat vonden ze van C? Lekker ding zeker he?

@Miere::dag:, toch gelukt om je verhaal neer te zetten:thumbsup::thumbsup:. Vervelend om in een team te komen wat al een poos samenwerkt, maar als ze je opnemen komt het vast wel goed. Nog even de tijd geven, kun je altijd nog zien.
Heb nog niet geschaatst, ga morgen, hub en dochter wel. Het viel wel mee met water op het ijs, was goed op de schaatsen zeiden ze

Nou Toos… ik weet waar ze altijd voor gaan shoppen in Turkije… van die blauwe pillen :lol: :lol:… dus ze doen het wel denk ik. :hihi: :hihi:
Nee zonder dollen… Ik vind het goed… hahahahaha niet over nadenken, ze hebben een eigen kamer,…pffffff moet er niet bij stil staan…

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Zo meiden… Ik ga zo naar huis… Dus spreek jullie wel als ik thuis ben…

@Beps: Doe voorzichtig, het kan glad zijn

@Miere: Ik kan mij er wat bij voorstellen. Zo gaat dat bij ons vaak ook. Hopenlijk wordt je snel in de groep opgenomen en ach… vaak merk je al wel gauw of het klkt of niet. Bij ons meestal wel en helpen juist zo’n nieuweling om zich zo snel mogelijk te laten thuis voelen, maarja het is vast niet overal hetzelfde.

Sterkte met de poging om te stoppen met roken. :dag:

Moest vanmiddag naar de fysio, ging het regenen of iets wat erop leek. Werd behoorlijk glad moet ik zeggen, dacht als ik de brug niet over kan bel ik die man even op. Lag mn telefoon nog thuis:drugged:. Viel gelukkig mee, heb het daar niet zo op

@Miere: Vind het ook knap dat je probeert om te stoppen, ben nog niet zover hoor