En ik ook!!!
Ik heb het DRUKKKKKK
Zo hier gegeten en opgeruimd, nu weer bankhangen…
Tlr…nogmaals een dikke kus, en al zet je het hier nog 1000x neer, maak van je hart geen moordkuil…en knuffel C. lekker, ik was misschien ook wat te recht door zee, maar bedoelde het goed hoor, ik wilde je niet verdrietiger maken als je al was, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en daar heb je ook niets aan. Wij zullen er altijd voor je zijn meissie.
Bloemmie, o, o, o, wat een narigheid, verliefd zijn en niet weten wat je moet doen, die rotterige vlinders die je voelt, en een droge mond en knikkende knieen…pfffff…maar geniet ervan zou ik zo zeggen, zoals mijn oma altijd zei, als het de ware is zal je hem krijgen hihihihi.
Beps druk??? Maar dan gaat de tijd wel lekker snel
Roanna aan de hutspot en kokkie aan de spruitjes…oerhollands
Cynnie…toch te vlug een conclusie getrokken, nu kom je er dus gelukkig beter vanaf…
nieuwe armbanden en parfum…hiihihi, en gelukkig niet langer in het ongewissen wat het pakketje betreft.
Linda ik begrijp er niets van maar we horen het nog wel.
@ beps, drukdrukdruk,… de mensen willen er warmpjes bijzitten… brbrbr
Beps, hier even een eigen gemaakt plaatje van de bijgebouwen waarin jij waarschijnlijk komt te zitten. Heeft een eigen zwembad voor de deur, dus… heerlijk toch of niet dan?
@Bloem: Nog steeds last van? :wub: Maarre… je bent al een bietje verder?
@Roanna: Dat dacht ik al!!! Ach geeft ook niet… als ik maar ga
@Beps: Oh maar ik wou je alleen maar even een indruk geven, hoe ze er van buiten uitzien en dat woord bijgebouwen zegt verder niets. Het ligt allemaal op hetzelfde terrein, alleen zijn die kamers nog groter als in het hoofdgebouw. En achter dat trapje/brugje wat je ziet, ligt dan een zwembad, maar de meesten zitten aan het grote zwembad of op het strand. Ik zou daar best willen zitten hoor. En hoe hoger je zit, des te mooier uitzicht op zee je hebt.
Goeieavond,
Vanmorgen de schaatsen onder het stof vandaan gehaald, was even zoeken maar gevonden. Vanmiddag is dochter samen met hub al wezen schaatsen, ik moest naar de fysio dus alleen even gekeken. Heb dochter beloofd om morgen mee te gaan. Ging bij de apotheek van die staalzooi ophalen, kreeg een papier mee om bloed te laten prikken en had er niet om hoeven vragen. Er moet uitgebreid geprikt worden, weet ik ook of die staalzooi aangeslagen is, denk het niet maar wie weet.
Vanavond is oudste dochter voor een mri scan van haar knie. Het gaat niet goed, na 3 maanden kan ze nog steeds niet zonder stokken lopen en is haar knie en onderbeen erg dik. Ik hoop voor haar dat er wat uitkomt, ze is nog steeds nog net zover als voor de operatie. Schiet dus ook niet op.
@Trl: Ik had het gister al gezegd wat ik ervan vind, snap ook wel dat het rot is. Maar iemand die zich zo opsteld mag zich geen vader noemen. Lekker makkelijk, je maakt een kindje en dan zeg je toedeledoki. Als ik jou was zou ik hetzelfde zeggen, hoe moeilijk het ook is. Ze zeggen dat tijd alle wonden heelt, dus ook de jouwe en jij hebt het mooiste wat je je kunt wensen, dus meisje laat hem los en wees gelukkig met C. Dikke :kus:
@Beps: Jullie riante onderkomen vanaf de andere kant
Het is de bedoeling dat de nieuwe kamers er zo uit gaan zien
http://www.wereldwijzer.nl/images/userpictures/thumb/5/22137631ef4a2706f5c420a802d46329_5251.jpg?dl=1226483556
@Toos: Nou, die zijn NOG mooier en duidelijker, dus wat wil een mens nog meer he? Prachtig zoals het eruit komt te zien, of al is. ![]()
Jee, dat is dan ook wat voor je dochter met die knie. Ik kan me nog herinneren dat ze in je laatste vakantie er al zo’n last van had en nu na de operatie nog geen steek verder is. Verschrikkelijk lijkt me dat.
Toos op de schaatsen? Miss ff foto maken? Hi, hi.
Nou weet niet of ik blijf staan, maaar ga het proberen en dochter maakt foto’s
JAAAA die kamers hebben we aan dat zwembad…IK wist het nl al…hihi, goed reisbureau kan je een hoop vertellen(nee hoor, Toos had al eens foto’s geplaatst hihi)
ziet er lekker luxe uit hoor!! als dat niet genieten is!
@ roanna nee ben geen steek verder. Ik weet niet hoe ik van langs elkaar heen lopen en mekaar aankijken door een 15meter lange kantine heen, moet gaan naar hoi? hoe heet je? wat doe je? heb je een vriendin? en wil je met mij uit…
dus… hihi… tis elke keer een beetje een shock als ik toevallig hem zie in t voorbijgaan… ik kan dan niet meteen reageren ofzo… zucht… hahahaa
@Bloem: Dat begrijp ik, maar denk je dat hij jou ook in de gaten heeft/houd? Of weet je dat niet?
Klopt Beps, heb zo mn bronnen he;). Het bijgebouw staat wel los van het hotel zelf, maar grenst aan het grote zwembad en met een loopbrug kom je bij het hoofdgebouw. Het is trouwens wat later neergezet vandaar de naam bijgebouw of zoals hun het noemen annexbuilding
volgens mij gaan jullie allemaal heel erg genieten… tis dat jullie het zo verdiend hebben anders was ik nog jaloers geweest ![]()
@ roanna, ja hij weet wel dat ik er ben en hij kijkt ook altijd wel op ofzo… maar hij maakt niet echt aanstalten om iets te zeggen ofzo… staat er niet echt voor open ofzo… ik weet niet, of het komt omdat ik altijd meteen wegkijk… maar ja, kijk ik hem eens een keer aan dan maakt hij zich muchos rapido uit de voeten
en owhhhh hij zag er vandaag zo leuk uit :wub:
We hadden een uitdraai Toeristiek, en daarin stond dit al vermeld. Mams is wel van wat extra dus vandaar dat we voor deze kamers gegaan zijn…hahahaha… Laptop mee, en ook WIFI dus vanaf balkon, in t zonnetje, zeezicht en een wijntje online met de thuisblijvers hahahahahaha…
Nou goed. Gelukkig is de rust wedergekeerd…
Nou Beps, kunnen we mooi bij jou komen ww-en. :lol: Ik zal je eerlijk zeggen, ik had de laatste keer ook een prachtig uitzicht, maar heb bijna geen enkele keer op het balkon gezeten, omdat we haast nooit binnen waren. Maarja, met die oudjes erbij…??? Ik weet nog wel dat mijn schoonmoeder als ze meeging naar Spanje, de hele dag op dat balkon kon zitten en dan genoot ze zo. Heerlijke tijd was dat.
@Bloem: Oh, je bent echt in love he? Jammer dat het nog niet helemaal wederzijds is, maarja, wat niet is kan nog komen he. :lol:
@Beps: Hebben jullie een familiekamer of ieder z’n eigen aparte kamer?