@Roanna: En dat voor 50 euro hahahaha
@Beps: Nou meid, gelijk heb je. Ik kon bij het boeken alleen maar kiezen uit familiekamer of de normale staandaardkamer, dus heb die SK maar genomen en die zijn ook al goed hoor! Alleen, tja als je wat extra’s wilt… dan beter voor de select kiezen en dat was denk ik, wie het eerst komt eerst maalt.
Maargoed… ook wij gaan en dat is al heel wat. :lol: Toch? Zo zien we mekaar nog eens.
Ook zei hij i’m not ready for it.
Roanna,ja ik zou misschien alleen de vriendschap onderhouden voor C.Helemaal geen contact met V dat kan ik (nog) niet,maar misschien komt dat met de tijd wel…Hij zit ondanks alles toch nog diep in me hart.En ik heb 4 leuke jaren met hem gehad,maar schijnbaar ziet hij dit toch anders
Zo ik thuis, lekker met hubbie tv gekeken, nu even aan de was…
Kaylo mooie kamer dus bijgeboekt.
Roanna dat wordt dus spitten in het woonkrantje…
en dan Tlr
Sorry ik kan me er even niet van buiten houden…wat een vreselijke sukkel zeg…ik zou hem nooit maar dan ook nooit meer op de hoogte houden/bellen/mailen of wat dan ook, oke hij is de vader van C. maar dat is dan alleen maar dat hele kleine zaadje want meer heeft hij er niet aan meegedragen. Je hebt een prachtige zoon, maar het is JOUW zoon en niet die van hem.
Ik ga nu iets zeggen en ik weet dat dat niet leuk klinkt maar voor jou en voor C. het allerbeste bedoeld…VERGEET HEM…natuurlijk hoef je niet weg te blijven uit Kusa, maar als je daar naar toe gaat doe je aan zelf kastijding, meissie meissie je maakt het jezelf niet makkelijk hoor als je daar met de kinderwagen in de rondte gaat lopen…ik zou nooit meer die kant op gaan, genoeg andere plekken in turkije of waar dan ook ter wereld om te genieten van je kleine mannetje…Sorry ik wil je geen pijn doen, maar als je zo doorgaat doe je alleen jezelf verschrikkelijk veel pijn.
een hele dikke knuffel voor jou en voor C…want die heb je dik verdiend.
@TRL: Ja, dat blijkt dat hij nog diep in jou hart zit, alleen jammer, jij niet meer bij hem zo te zien. Persoonlijk zou ik niets meer met hem te maken willen hebben. Wat heeft hij jou nog te bieden? Niets, helemaal niets meer. Hij zegt het zelf tegen je. Hij is hier nog niet klaar voor. Wanneer wel dan? Maargoed meisje, het is jou (ex) lover en wij kunnen niet in jou gedachten en hartje kijken. Jij moet doen, waarvan je denkt dat het goed is.
Owwww ik weet dat jullie helemaal gelijk hebben,en ik wilde dat ik zo in elkaar zat dat ik hem snel zou kunnen vergeten,maar helaas bij mij gaat dat niet zo 123 en kan het wel een hele tijd gaan duren,zit hier nu ook weer te:crybaby:,omdat ik gewoon weet dat jullie gelijk hebben en ik hem gebeld heb…En ik weet dat er nog genoeg andere plekken zijn,maar wat Bloem heeft met Gumbet dat voel ik bij Kusa…
Dit is ook helemaal niet de V zoals ik hem in die jaren heb leren kennen,of hij heeft t al die jaren goed gespeeld en ben ik blind geweest,want ja zoals ze zeggen liefde maakt blind.
Wijkverpleegkundige van het Cb ook net geweest,wat benieuwd hoe het deze week was gegaan.Morgen voor de eerste keer naar het Cb ben wel nieuwsgierig hoeveel C nu weegt.
TRL: sorry maar ik sta achter de anderen…
Meiden ik weet wat mijn pakketje is… Het was afgeleverd bij het postkantoor naast mijn moeders werk… Dus die heb ik even op pad gestuurd ![]()
HET IS NIET WAAR: Heb 2 nieuwe armbanden en 6 kleine flesjes parfum… uit frankrijk!!! Via ArkeFl*
Niet te geloven zeg!!
@TRL: Meisje… hopenlijk ben je niet al te teleurgesteld in wat wij allemaal zeggen, want de meesten van ons hebben het goed met je voor en zouden jou niet willen kwetsen. Ook weet ik wel, dat jij het hier erg moeilijk mee hebt, maar we menen het goed. Echt!!! :kus: Ook voor C.
Nou, ik ga me even met het eten bezig houden.
Ikke hutspot en kokkie spruitjes van gister met kookaardappels. ![]()
@Cynthia: Dus toch nog? Die aardige Ark&vlaai. :lol: Leuk hoor!
O ja, mijn tankini is net binnen gekomen. Even zien of het wat is.
Ik weet dat jullie het goed met me voor hebben,jullie hebben me al die maanden zo gesteund en kwetsen doen jullie niet hoor,weet diep van binnen dat jullie gelijk hebben,maar het doet gewoon zo zeer en ik weet dat als ik de andere keuze had gemaakt ik V ook kwijt was geweest,maar nu heb ik er in ieder geval wat moois aan overgehoudenen zoals ik al zei,het mooiste wat hij me heeft kunnen geven.
Roanna,eet smakelijk
Cyn,dus toch nog dus geen geld en armbanden kwijt,maar er zelfs nog wat extra’s bijgekregen.
Trl: en die kleine is ook absoluut iets moois!! En geniet er dan ook maar lekker van!! Ik weet hoe moeilijk het is om V. uit je hoofd te krijgen… Ik ben met Y. zelf gestopt, maar zelfs hij zit nog in mijn hart/hoofd en ik heb niet eens zo’n lief klein mannetje eraan over gehouden…
:kus:
ola ikke ook weer thuis, de sneeuw regent snel weg en verandert in drek… brbrbr
@ cyn wow, toch compensatie en iets extra’s
@ trl… heeeeel moeilijk. ik zou zijn ‘aanbod’ niet accepteren. jij en hij ook niet, kunnen de afgelopen 4 jr niet vergeten. hij is duidelijk niet klaar voor een zoon/ kind, dus ik zou C. hier buiten houden. Ik zou de eer aan jezelf houden.
de weg is lang en moeilijk, maar 1 stap tegelijk. delete zijn nummer, voortaan gaat alle contact via email. of als dat teveel is, hou het nummer, maar gebruik het alleen voor sms
stuur hem max 1x per 6mnd een foto. reageert hij hier niet op, dan is dat zijn keuze, en dat doet pijn, maar als je hem spreekt, proef en ruik je hem, je voelt hem… dus mail is veiliger.
ik zou ook het liefste zeggen, vergeet hem, maar zo makkelijk is het niet. maar probeer je af te sluiten voor de pijn die hij je doet. denk aan hem, maar voel niet meer voor hem. zeg niet: mn ex vriend V, maar v, de pappa van C. hij is de vader van je kind, niet je ex-lover voor 4 jr.
probeer het los te laten, stap voor stap
wij zijn er voor je!
en wel fijn dat ze iets gevonden hebben, zo’n werveltje zal maar verkeerd zitten, kan een hoop ellende geven in zo’n frottig lichaampje…
ikke morgen weer een nieuwe kans. collega liep naast me en wist niet wie het was, zodra we hem tegenkwamen zei ze meteen: is dat hem? hij gaapte je zo wat aan… maar weet gewoon niet waar te beginnen… ik weet nix!! NIX!! archhhh gekkkkkk
@ roanna goed nieuws, goed in de gaten houden dus! en ookal heb je de woningbouw niet nodig, het kan vast geen kwaad dat je kunt aantonen al zolang ingeschreven te staan… ja toch?
@TRL": Lieverd, sorry, maar ik maak me gewoon zelf kwaad, omdat hij jou zo raakt hierin! Tuurlijk kan jij je gevoel niet uit zetten, zou ik ook niet kunnen…Dikke :kus:
Meiden tot morgen!!
:dag: :kus:
doei cynnie
Bloem,zijn nummer deleten gaat helaas niet die zit in mijn hoofd,email heeft geen nut,want die leest hij nooit,dus zou het smsen worden.
Zal er een belletje bij je collega gaan rinkelen dan,hij zal het vast wel gehoord hebben toch?
voor jullie allemaal :kus:ben zo blij dat ik hier altijd me verhaal kwijt kan en snap ook wel als jullie het een keer zat worden,maar dan wordt dat ook wel gezegd denk ik zo…Dus nogmaals een dikke :kus:voor jullie
Fijne avond Cyn.
@ trl nee hij heeft het niet gehoord…
zucht ik weet echt niet hoe ik het aan moet pakken… (en ik weet… blablabla wat heb ik te verliezen blbalbabla maar het doen is toch ff iets anders …zucht)
en tja, als je zn nummer delete en niet gebruikt, slijt het vanzelf. maar bv niet meer bellen maar alleen sms-en zou idd kunnen helpen…? je moet af van dat gevoel van “ik hou nog zoveel van hem en waarom zijn we niet samen” je moet naar dat gevoel van " ja v. is de pappa van mijn kleine ventje, en nee ik spreek hem niet meer, maar dat is prima zo, want ik ben een veel beter mens zonder hem" zo-iets… maar tis een lange weg… :kus: t gaat goed komen, echt!
Bloem,moeilijk he om op hem af te stappen,maar het goede moment zal komen en dan heb je de stoute schoenen aan…
Ooit zal het vast wel goed komen en denk ik er ook zo over,maar idd een lange weg.
Vanavond kraamvisite,dus C gaat weer bewondert worden…
@ trl leuk en gezellig! ik kijk ook wel uit naar de 24e! ![]()