TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

@trl
Dus niet voor niets geweest.
Hebben ze dit nu losgemasseerd?

goeiemiddag !

Sorry dat ik kom binnenvallen na een tijdje, maar heb een heel belangrijk vraagje ivm Aegean Dream.

De superieure kamers waar over gesproken wordt, zijn dat de kamers in het bijgebouw ? Want die nemen wij meestal. Bij ons in de brochure is het niet zo duidelijk. en naar het schijnt in de brochures in Nederland wel.

Zou iemand mij kunnen helpen aub ?

P.S. Ik lees straks bij hoor !

Goedenmiddag.

@Kaylo: Volgens mij heten die kamers nu Dream Select en daar moet je apart voor boeken en betalen. Althans hier in de gidsen. (internet) Toen ik vorige week boekte, waren die kamers niet meer mogelijk. Maar dat maakt mij niet zoveel uit, als ik er maar zit. :lol: O ja, die zitten in het bijgebouw, voor zover ik weet.

@TRL: Nou, zie je. Toch maar goed dat je even gegaan bent. Hoeft daar eens niet aan te liggen, maar toch een fijn idee, dat je dit ook weer weet.

roanna : weet dat er geen reclame mag gemaakt worden hier, maar kan je misschien een pb’tje sturen met enkele namen van die gidsen in Nl aub ?

Mk,ja hij heeft het los gemasseerd en moet volgende week nog een keer terug komen,ook moest ik zijn matrasje aan de kop ze kant wat hoger leggen.

Roanna,hoeft er idd niet aan te liggen,maar idd een fijn idee.

En ooowwww heb iets stoms gedaan,heb V gebeld en gesproken,had dit niet moeten doen,maar wilde weten of hij het kaartje en de foto’s had ontvangen…

Trl: waarom stom… Blijkbaar had je daar even de behoefte aan…

@trl
En???

@Kaylo: Das wat ik wel geloof, maar niet duidelijk of deze in het bijgebouw zitten. Ze hebben wel allemaal zeezicht…(wij hebben ze iig geval geboekt…)

Cyn,ja maar voel me nu niet echt je van het…Heb hem wel bedankt voor het mooiste kadoo wat hij me ooit heeft kunnen geven,daar wist hij even niks op te zeggen.

Mk,hij had het kaartje en de foto’s ontvangen,maar was niet blij dat ik ook een kaartje naar zijn moeders huis had gestuurd.En ik hoefde geen foto’s ofzo meer op te sturen.We kunnen wel vrienden blijven,maar dan moeten we helemaal opnieuw beginnen enik het niet meer over de afgelopen jaren hebben…Ik zei hoe kan ik dat vergeten elke keer als ik naar C kijk zie ik jouw in hem.

beppie : stond natuurlijk bij ons - S*nj**s - niet vermeld. Hebben gebeld en hebben onze reservering aangepast (er was gelukkig nog plaats). Hebben 3,40 euro per nacht bijbetaald, valt reuze mee !

@Kaylo: Ik zal je even pben en je kunt de meesten ook hier terug vinden op het internet.

@TRL: Nou, dat schiet ook lekker op dan met V. Sorry hoor, maar wat moet je hier nu mee? Helemaal opnieuw beginnen. Lekker zeg! Pffff :mad:

@Kaylo: Oh, ik zie dat het al niet meer nodig is. :vak01: :biggrin:

@trl
Wat is dat nou weer voor een antwoord. Opnieuw beginnen en C. gewoon maar vergeten ofzo?? Ik zou nooit meer naar Kusa gaan, hij is het niet waard om C. ooit te zien.

Wij betalen iets van 45-50 euro voor 14 overnachtingen(is dus gelijk!)
MAAR…Zeezicht/minibar gevulder/onbeperkt in de a-la-carte-restaurants/ontbijten in aparte ruimte/WIFi verbinding op de kamer(en ook dvd-speler)/inchecken bij eigen receptie…ach ik was al om bij zeezicht hahahaha

Roanna,ja opnieuw beginnen maar dan als vrienden en vriendschap…En het niet meer over de laatste 4 jaar hebben.

Mk,als ik naar Kusa ga,dan laat ik hem dat ook niet weten…Maar blijf voor hem ook niet weg uit Kusa.

And I rest my case…DIE VENT IS GESTOORD!!!(sorry TRL!!) Maar wie kan nu zn kind(eren) vergeten… lekker makkelijk hoor… 1 in elk land, maar hij zit er niet mee, want HIJ VERGEET ZE GEMAKSHALVE…

@TRL: Arme jij…:kus: :kus:

@TRL:Nou, ik weet niet wat ik bij daar bij voor moet stellen. Vriend en vriendschap. :confused: Wel de lusten, maar niet de lasten. Ja sorry hoor!

Ik heb trouwens ook net even een woningbouwvereniging gebelt hoe de procedures zijn voor het zoeken naar een huurappartement in de toekomst. Nou, moet gewoon het woningkrantje in de gaten houden en daar eventueel vanuit reageren. Wanneer er nieuwbouwprojecten zijn, moet dat erin staan en kun je op info dagen komen. Dus je hoeft niet bij een woningbouw apart ingeschreven te staan, als je al bij de gemennte bent ingeschreven. Tot zover deze berichtgeving!!!:idea:

@Beps: Zo te lezen, kom ik je dan alleen nog bij het zwembad of op het strand tegen. :lol: Alles voor jullie eigen. Zo, zo. :thumbsup: