Nou weet je Viva…, meestal staat er bij zo’n project wel bij, van wie het in opdracht is en dat is meestal een woningbouwvereniging. Dus ga even bedenken van, zal ik ze bellen of toch liever mailen en dat wilde ik dan eerdaags even gaan doen.
gewoon die woningbouwvereniging bellen Roanna, want je bent heus niet de enige die belangstelling heeft.
Mk…misschien zit jij al bij Toos in de plain…dezelfde dagen en dezelfde touroperator.
@TRL: Ja, ik dacht dat het hier ook zo werkt, maar wij komen uit een koopwoning, dus weet niet of dat wat uit zal maken. Maar ga er even werk van maken door even kontakt te zoeken.
Ik mag wel reageren uit het woonkrantje, maar dat zijn vaak oude keten en wij willen eigenlijk graag naar nieuwbouw en dan in ons geval 55 +. Appartement met lift enzo. Maar ga me best doen. In ieder geval bedankt voor de info.
Roanna,dat maakt bij ons niet uit,of je in een koopwoning zit of niet,ze gaan dan uit van de datum dat je je koopcontract heb getekend,weet natuurlijk niet of dat bij jullie hetzelfde werkt.
Ooh meiden… ik baal zo dat ik moet werken vandaag… Er is gister bij ons thuis aangebeld, en ik had geen zin om in pyama naar de deur te gaan… Was het een pakketje…
En nu vandaag is er vanmiddag niemand thuis… dus ik moet wachten tot morgenavond… (moet worden opgehaald) maar ik weet niet wat het is of van wie…??? Wordt gek hier haha…
hahahaha…nieuwsgierig aagje Cynnie
@ roanna gewoon bellen! dan kunnen ze niet om je heen een email heeft geen prio, een rinkelende telefoon wel
@ trl heerlijk c lekker rustig… zo hoort het, kom jij ook een beetje tot rust en kun je ervan genieten
@ beps jeaaa off course!! hahahaha
no news here…
@ cybn hahahaha nieuwsgierig!!
ik was gisteren om 5h naar de brievenbus gegaan zat er nix in, vanochtend toch ff gekeken en er zaten allemaal kaarten en pakketjes in, was ook nieuwsgierig en heb het ff meegenomen ![]()
@roanna
Misschien idd hetzelfde vliegtuis als Toos, maar er gaan meestal wel meerdere vluchten per dag. Staan jullie dan met z’n allen klaar om ons te verwelkomen ![]()
Bloem: haha ja ik kan niet wachten dan he… ![]()
Het enige wat ik zie bij tracktrace is dat het vanuit AMS komt…
hihihi dat vroeg ik…
cynnie dat is zwaar irri, ik kan daar ook niet tegen hoor, maar misschien heb je nog wat gewonnen bij deze of gene.
Cyn,misschien alvast een kadootje voor je verjaardag,kan je mams het niet op gaan halen dan?
Bloem,t was lekker rustig maar nu is het gedaan,maar hij mag best even huilen als het maar niet de hele dag gaat duren.Om half 1 naar de manueel therapeut.
@ trl succes dan!!
hij is er in ieder geval wel… nu ff kijken of ik hem tegenkom met lunch… pfpfppff
Bloem,kan je hem alsnog een gelukkig nieuwjaar wensen.
zo ik zo lekker naar huis, heb weekend…
ik ga zo naar de stad met de bus, effe lekker shoppen en me dan gaan voorbereiden op vanavond. Ik ben dan niet bereikbaar!!! Hahaha. Leg t als ik tijd heb vanmiddag nog effe uit anders vanavond laat!
@ linda go for it!!
kwam em tegen, maar ging iets te snel… ik sta dan echt aan de grond genagelt… hihi…
Viva,heerlijk al weekend.
Linda,nieuwe outfit scoren,en vertel…
Bloem,oww balen,maar misschien kom je hem vandaag nog een keer tegen.
Wij net terug van de manueel therapeur,C zijn linker heupje zat iets vast en zijn bovenste nekwervel,volgende week nog een keer terug.