TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

Ik ga ook mn warme mandje opzoeken, dus slaap lekker:slapen::dag::dag:

slaap lekker dames
bedacht me net dat ik de auto altijd op de handrem zet en dus ook maandag middag gedaan… ik hoop dat t autooke morgen nog wilt starten

slaap lekker

mogguh

OOk zo een morgen…
Hier nu EINDELIJK een DUN laagje sneeuw…maar je moet goed kijken hoor…anders zie je niets…

@TRL: Mooi dat het nu goed (lijkt) te gaan…gewoon de manuele dinges gaan bezoeken en baat het niet, schaden doet het ook niet haha

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Goedemorgen,

Bloem,en wilde de auto starten en van de handrem af? Ik zet hem nooit op de handrem,maar heb de auto sinds vrijdag niet meer gebruikt,dus me paps zou gisteren ff kijken of hij nog wilde starten,maar kreeg de deuren niet eens open,dus vandaag maar weer een poging wagen.

Toos,ja ik hoop dat hij in zijn ritme komt,hij heeft van 11 gisteravond tot half 5 vanmorgen geslapen,net om 8 uur weer fles gegeven en nu ligt hij gewoon zonder te huilen in de box…Ben benieuwd hoe dat gaat als ik hem zo in bed leg.

Beps,nu heb ik dus die afspraak bij de manueel therapeut,lijkt het beter te gaan,dan denk ik weer zal ik afbellen,maar zoals jij zegt hij kan altijd kijken…Baat het niet dan schaadt het niet .

Mk,gaat je vriendin ook mee,of gaan jullie lekker met het gezinnetje.

Volgens mij komen Marion en J vandaag ook weer thuis of heb ik dat mis?

Fijne dag allemaal

@trl
Gewoon gaan naar de manueel therapeut, kwaad kan het nooit.
Anders zal je net zien dat hij daarna weer gaat huilen en dan heb je weer spijt.
Nee we gaan met het eigen gezin en mijn moeder gaat ook mee, met z’n vijven dus.

Goeiemorgen…

Nou ik kan niet overblijven… dus ook maar ADR in optie gezet… haha… Nee just kidding! :wink:

Ik vandaag te werk… Dus even aan de slag nu!!

:dag:

@ cyn hahahaha goeie!! hahah
@ TRL ja hij ging gewoon van de handrem, gelukkig, ben echt blij met mn voiture, vond het wel een klein beetje eng omdat het net weer begon te sneeuwen.
idd gewoon gaan naar de manuele therapeut, ookal huilt C dan niet op dat moment, als er echt iets mis is moet die dat toch ook kunnen ontdekken ??
en lekker dat C gewoon een beetje kan liggen enzo… wie weet heeft hij een ritme gevonden en jij ook :wink:

Goedemorgen allen…

Daar was ze dan…ikke stil nee hoor valt mee…hubs vroeg thuis gisteren ivm het weer, en toen geen tijd meer gehad om hier langs te waaien.

Toos idd als je ijzer blijft proeven neemt je lichaam de staal niet op…dus je kunt dan zoals Bloemmie al zei gerust stoppen met die krengen.

Bloemmie en wil de auto starten, en hoe gaat het met je nek/bil/rug

Beps dat is geen misselijke operatie van hubs zeg, we gaan voor hem duimen

Mk…ook al naar ADR nou ze kunnen daar hun lol op

Cynnie wat let je om ook naar ADR te gaan.

Tlr…misschien ook wat voor jou om tegen die tijd naar ADR te gaan, geen V. die je tegenkomt, en genoeg tantes die een oogje in het zeil kunnen/willen houden op C. Gelukkig is C. nu rustig, maar ik zou ook gewoon naar de fysio gaan hoor, laat het maar even nakijken. Misschien voor mams ook leuk om alle nou ja bijna alle TTT tantes te ontmoeten…

Zo meiden, het is officieel…WE GAAN!!! (of ik daar ooit over getwijfeld heb…NEEEEEEE)

@Viva: Nee is een beste ingreep, 6 wkn totaal onbelast, daarna 6 wkn langzaam belasten en dan moet het bot geheeld zijn. Daarna 12 wkn opbouwen om weer volledig te kunnen functioneren…dus 6 mnd uit de roulatie… in mei nog werken, dan ADR en daarna niet meer tot 2010 hihi…heeft hij verder dus voor elkaar(:wink: een btje dan…) MAAR… de orthopeed denkt dat dit helpt en dan kan hij een jaar of 10(hopelijk) zn kunstknie uitstellen…en dat is het gewoon waard(en de ortho denkt ook dat het zo gaat, vooral omdat hubs met de stok lang en pijnloos kan lopen…)

@Cyn: ADR…wel in de buurt, niet te dicht bij… nee hoor lieverd… geintje, ik heb er wel vreselijk om gelachen met hubbie!!! :lol: :lol: :lol:

Goh,weet niet wat me overkomt,C is gewoon stil,zelfs nu ik hem van de box naar zijn bed heb gebracht…Ben ik dan toch te ongeduldig geweest ???

Bloem,gelukkig dat je autootje starte en de handrem niet vast zat gevroren.En heb je mister :wub: al gezien?

Viva,ja zou wel leuk zijn ook naar Adr,maar is wat aan de dure kant en te luxe denk ik,hoeft voor mij niet zo…Zou me mams wel leuk vinden om de ttt tantes te zien,vertel haar wel eens wat,maar ze snapt het begrip forum niet helemaal denk ik zo…

Zag wel een mooie aanbieding voor juni naar Portugal,misschien ook een overweging en dan misschien september naar Turkije…

Roanna,nog niet gezien…

@TRL: Jullie hebben je ritme moeten vinden. En jij je ‘rust’ welke C ook voelt. Mss komt het nu vanzelf…of is hij gewoon doodmoe van al dat gejank(:lol:) Komt het mss toch zo nog goed, en krijg je van de manueel ook nog tips…

Beps,ja dat zou ook kunnen dat hij gewoon doodmoe is,en misschien helpt dat schepje voor hingerige baby’s wat ik nu erbij doe ook wel…
Dus je hubbie is na de operatie nog wel een tijdje zoet,maar gelukkig kan hij er daarna voor 10 jaar tegenaan.

:kus: heb toch gezegd, het komt goed ooit…geniet van de rust…want zo hoort het dus te gaan, een voldane baby lekker schoon in bedje en dan slapen…maar zou toch zeker naar de peut gaan.

hihihihihi Portugal…juni…goh waar heb ik dat meer gehoord??? misschien een minimeeting aan de andere kant van de aardbol…

Maar ben er wel. :nod:

@Beps: :vak02: Geweldig!!!

@TRL: Weet je dat ik ook al aan zoiets had zitten denken, wat Viva zei. Enneh… zo sjiek is het daar niet hoor. Het is gewoon heel schoon en netjes en alles erop en eraan, maar het zijn allemaal “normale” mensen die daar komen. Zou jij met C. en je moeder heel goed tussen passen. :slight_smile: Fijn dat er toch vandaag even naar C. gekeken wordt. Hopenlijk is het inderdaad overbodig, maar dan nog.

@Bloem: Succes op je werk vandaag en wat goed van je carr, dat alles het nog deed.

Waar ik momenteel even mee bezig ben is om uit te zoeken, of je je eigen ook bij een woningbouwvereniging moet melden, als je voor een of ander (huur) project in aanmerking wilt komen. We zijn namelijk al zo’n 5 jaar als zgn. woningzoekende bij de gemeente ingeschreven, maar hoe meld je dat, als je voor een bepaald project wel belangstelling hebt. Dat ben ik nu dus even aan het uitzoeken.

Nou, dames en heer… werkse nog en tot laters.:kus:

Beps kan me voorstellen dat het geen pretje is deze operatie van hubbie, mijn schoonzus heeft zelf (heb het hier geloof ik verteld, het ging toen helemaal mis met haar) een nieuwe knie…en zij is net 50 geworden…ze heeft er heel lang spijt van gehad omdat ze vreselijk veel pijn heeft geleden na de operatie. Nu gaat het wel een beetje met haar.

Roanna meestal is er wel een projectontwikkelaar waar je kontakt mee op moet/kan nemen.

Nog even voor de zekerheid nu alles definitief is. :lol:

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Roanna,als het huurproject via de woningbouwverening gaat,dan kun je je daar inschrijven voor dat project…Tenminste zo doen wij dat…Hier wordt dan meestal gekeken naar je woonduur,dus hoe lang je in je huidige woning zit en aan de hand van de woonduur worden de woningen vergeven.