De allerlaatste update voor vandaag. :lol: Hoeft TRL morgenochtend niet zo’n end te graven. :dag:
:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien, vanavond aan de crock geweest en nu weer 2 dagen vrij. Blij toe, norovirus heeft geheerst en nu is er een ander virus actief. @MK: Hahahahaha, ook naar ADR, zal vast een gezellige boel worden daar. Is geen MINImeeting meer, half TTT zit er :lol: @Roanna: We gaan dit keer gezellig met zn tweetjes. oudste dochter gaat naar de Dom. Rep, jongste wil naar marokko, wat mn broer doet weet ik niet, ze wilden niet meer naar ADR en hun dochter heeft dan toetsweek. En eerlijk gezegd vind ik na een jaar of 10 samen met hun op vakantie geweest te zijn het eigenlijk wel mooi geweest. Het is altijd goed gegaan, maar van mijn kant waren er toch wel ergenissen, dus wijs wezen voor er ruzie van komt. Tja en jamaica, ben aan het kijken hoe zonder arkevlaai daar te komen en heb ook wel wat gezien. Zou pas eind september/begin oktober willen dus nog tijd zat @Bloem: Toch een flinke smak gemaakt, hopen maar dat het morgen beter gaat. Heb dat trouwens ook van die staalsh*t, vieze smaak in mn mond en soms smaakt mn eten naar ijzer. Nou ja als het maar ergens goed voor is.
@ mk geeeeen idee… wie weet
@ roanna, ikke ga meer voor de lunch
@ toos mij is verteld dat als je het ijzer proeft dat het niet goed opgenomen wordt door het lichaam (kun je er net zo goed mee stoppen)
arme andere mensen!! die weten niet wat zich overkomt daar in ADR
@ beps ikke was te laat, zie je bericht nu pas, denk idd dat ie zelf ook gevallen is koekoek
@Toos: Ach welja. Je bent daar toch ook al kind aan huis, dus voor jou is het niet vreemd meer + dat er nu ook tegelijk veel TTTers zitten, zal het ook aangenaam maken. Ik had precies hetzelfde met mijn nicht waar ik misschien wel zo’n 20 jaar mee op vakantie ging naar Spanje. Op een gegeven moment houd het een keer op en dan liever in goede harmonie.
Ik vraag ze nu ook nog weleens, want kunnen in principe nu gaan en staan waar ze willen, maar nu moeten ze rekening houden met de kleinkinderen waar ze 1 dag per week op past en ze willen ook niet naar Turkije, dus… dan niet. Gaan we nog wel een keer een weekendje met hun weg.
Had bij de mdiamrkt een moods dvd van me mams gekregen,meer een grapje,kan je dus aan zetten en is het net of je een openhaard in huis heb,of een aquariam en nog wat dingen die je kunt kiezen…En nog een leuke muts voor C gekocht.
Kokkie heeft ook een hele tijd die staalpillen moeten gebruiken, omdat er bij controles altijd een tikkeltje bloedarmoede bij hem gevonden werd, maar er had geen nare smaak van en de laatste keer was het ook weer in orde. Moet er wel bij zeggen, dat hij na die hartoperatie nog wel een paar zakjes bloed heeft gehad, omdat het toen wel behoorlijk laag was.
Ze dachten eerst omdat ze de oorzaak niet konden vinden, dat hij miss lekkende darmen had en is toen helemaal van boven en onder, in en uitwendig onderzocht, maar ook daar geen oorzaak kunnen vinden. Dus het blijft nu nog steeds gissen, waar het nu wel aan lag.