owh moet ik binnenkort ook maar eens gaan shoppen dan…
niemand gezien
shiiiittt…!! ![]()
@bloem
Balen!
Beps:
Goed man!!! Nu ik nog
Ik ben sinds vandaag ook weer “gezond” aan het eten…
Ik had ook wel hele leuke dingen gezien, maar dan hingen alleen de maten XS en S er nog. En daar pas ik natuurlijk niet in.
Ah Bloemmie, das jammer weer…
Maar goed…morgen nieuwe kansen…
@Cyn: Gezond is goed, maar op je voedingsstoffen letten doet veel meer met je kiloos hahaha
Beps,top hoor al 7 kilo kwijt,bij mij moeten er ook nog minimaal 10 af,maar moet geduld hebben denk ik.
Bloem,balen,morgen weer een nieuwe dag.
Cyn,als je zin heb om te gaan zou ik gewoon gaan en zien hoe het gaat lopen.
Mk,shirtje komt van http://www.sorprentas.com/
Roanna, nee hoor is geen belediging,maar zijn neusje en wimpers heeft hij wel van zijn vader en de rimpels in zijn voorhoofd ook hahaha
Hoorde net dat het vannacht wel -14 kan gaan worden brrrr
MIN 14!!! OHHH gelukkig ben ik vrij!!! EN MORGEN OOK Hahahahahaha!!!
Als het zo koud wordt, wordt het druk hahahahahaha
@Beps: En ze weten je niet te vinden? :lol:
@TRL: Oh ja, maar dat geloof ik graag hoor.
Zo koud??? Ik heb het nu al koud en heb de thermostaat al op 22 graden gezet. ![]()
Nou meiden, net hier een modeshow gehouden, 3 blouses, 1 trui met shirt eronder, 2 broeken 1 legging 1 legging/panty/maillot achtige… ehhh ik denk dus nog meer blouses shirts eigenlijk hahaha… maar t is allemaal goedgekeurd!!
Nu gaan we eten tot morgen. Eerst dus de diëtiste(nee ik ga geen pizza erna eten) daarna de voetzoeker(pedicure) en daarna moet Hubbie naar de orthopeed in de middag. Avonds bij de ouders eten, want dan komen we niet in de file…dus…
Tot laterssss
Beps,succes morgen en zal voor jullie duimen dat de orthopeed toestemming geeft.
Brrrrrr morgen overdag -4 graden,hoop wel dat er een zonnetje bij is.
wat een rust hier vanavond!
Dames…als het niet over vakanties gaat dan wel over kleding…geen wonder dat ik als enige man hier reageer…maar denk ik omdat ik jullie persoonlijk ontmoet heb(op een paar na)dus stoot niet gelijk af…
Ben weer helemaal top,morgen weer aan de slag,kijk wel hoe de week verloopt…
Zit nu de film The Village te kijken…meesterwerk…
@ hans we kunnen t ook wel even over auto’s, lekkere wijven en bier hebben??
auw auw auw… ikke thuis nog even wat karton uit de berging gehaald om op de auto te doen. het ijs stond op de auto. ik wil weer naar binnen gaan en ik zo achterover geknald op het ijs. alles doet nu pijn en stijf, vooral mn hele rechterkant, bil, rug, schouder, arm, pols…etc
ben dus meteen thuis in bed gekropen en net pas wakker geworden :S
Shit, net een heel stuk geschreven aan jullie, is het weer verdwenen, grrrrrrrr.
Nou ja, dan alleen maar even welterusten allemaal, ik ga slapen, XXXXX
Inderdaad wat een serene rust hier. :idea:
@Miere: Nou, dat overkomt mij dus ook regelmatig. Heb je mooi voor de kat z’n k*t zittten typen hier en druk je ergens per ongeluk op… foetsie. :lol: Maar je had vast over je nieuwe lokatie verteld. Toch?
Nou weltrusten hoor en werkse morgen weer. :kus: :dag:
@Bloem: Da’s mooi pech hebben dan. Zal je morgen nog wel meer pijn hebben en is alles stijf. Nou :kus: erop, miss verzacht dat wat.
@Hans: Ja, waar zullen we het dan eens over hebben? :dag: Gelukkig ben je weer beter en jij ook werkse morgen weer. De drukte is voorbij, dus je kunt er weer tegen aan gaan.
ja het doet al behoorlijk pijn, mn hand/ pols is een beetje stijf… blegh
Kan je nog wel typen dan?
Kan heel pijnlijk zijn he!!!
Nou meiden en jongens. Ik ga naar boven. P & W is weer begonnen en ga lekker nog een poosje in bed tv kijken. Mijn zakje ligt er al in, dus laat de kou maar komen. :lol:
Weltrusten all en zet je de kachel niet al te laag vannacht, wat het wordt koud. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :mad:
Truste en tot morgen weer. :dag: :slapen: :kus: