TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

@bloem
Spannend…
Heb je nog genoten van het schaatsen?

@cyn
Dat begreep ik :wink:

Weer terug,tis hier echt lekker buiten,zonnetje erbij,lekker door het laagje sneeuw gelopen,ook nog even op het werk geweest,kwam collega tegen dus meegelopen naar het werk.Morgen een saucijsje eten daar.

Bloem,jammer zou hij vrij zijn?

Cyn,gewoon gaan en zien hoe het gaat lopen…De boot dan een beetje afhouden,maar dat zal wel moeilijk worden.

Mk,weer in het gewone leventje.

Linda,jij nog wat gehoord?

Raak,werk je nu thuis dan,of nog een dagje vrij?Straks naar schiphol,hoop voor je dat het een beetje berijdbaar is.

@trl
Lekker genieten van het mooie weer en je kleine ventje, zwangerschapsverlof is zo gek nog niet :wink:

@ cyn gewoon gaan!! voor hetzelfde geld loop je hem in alanya tegen t lijf!

ga je trouwens ook voor WW op de beurs staan? ik kan niet anders had ik het wel gedaan!

@ trl lekker buiten gewandelt!
@ mk, ja wel een beetje maar Jan Bos heeft het WK net niet gehaald, baal daar een beetje van :frowning: maar goed, vrijdag gaan we weer allrounden, kijk ik wel naar uit, weer foto’s maken :smiley:

@bloem
Bij dames ook veel uitvallers, wel jammer.
Ik heb de hele zondag gekeken, tijd geleden…

Bloem: in Antalya ging niet lukken omdat hij nog in dienst zat :wink: Maar vanaf mei is hij klaar met dienst… :wink:

En nee ik ga niet voor ww op de beurs staan… Zie dat persoonlijk niet zo zitten :wink:

Cyn…misschien kusadasi??? toch turkije en geen askim om tegen het lijf te lopen…
Mk geen sneeuw bij jullie, hier ook niet wel een zonnetje nu, maar sommige stukken spekglad…
Ik lekker al thuis, geen ruk te doen, dus gewoon een paar uurtjes eerder weggegaan.

Bloemmie spannend of je hem bij de borrel wel ziet…duim duim duim

Cyn,misschien gaat hij dit jaar wel in een andere plaats werken.

Hier weer een fotootje van C.

hahahaha leuk t shirtje…hoe kom je daar nu aan, en wat een mannetje wordt het al zeg…

@trl
Wat een lekker ventje, om trots op te zijn.
Een shirtje van smply colrs?

TRL: nee ik heb hem rond kerst gesproken… hij gaat weer in Gumbet werken…

En kusa… tsja zou kunnen… maar dat trekt me niet… en kan ik niet met vriendin mee… :frowning:

@cyn
Gewoon gaan en er een leuke vakantie van maken.
Als je last hebt van cupido, dan is hij misschien wel de ware…

Goedenmiddag.

@TRL:Oh, wat lieffffffff. Ik hoop niet dat ik je nu beledig, :slywink: maar zo te zien en het wel een Hollands Glorie he? :biggrin: Wat een leuk kereltje zeg!!! En inderdaad, dat truitje. So cute. Mijn zoon loopt soms ook weleens met t-shirts en een sportjack met " Indo" erop.

Zo, nou dat lebberen(zoenen) viel gelukkig wel mee. Ik denk zo’n 20 keer en voor de rest gewoon zo in het voorbij gaan, de beste wensen, gewenst. Pfff…

Ging daarnet ff schapjes doen en meteen even mijn Zopy’s ophalen bij de apotheek, moet ik er nu voor gaan betalen, want ik val niet in de ernstig geestelijke ziekte aandoening groep, dus zelf dokken of proberen te stoppen. Nou, dat lukt mij nooit. Dan maar betalen. Gelukkig niet zo duur. € 11,11 dus dat is nog te doen. Ik had er wel al het een en ander over gehoord, maar dacht zal wel meevallen, maar dus niet! Nouja…

Hier nog wel wit maar zojuist ook een lekker zonnetje erbij. Was te doen, alleen het is hier haast geen sneeuw, maar meer ijs. Bleh…:mad:

Nou Roanna: Ik was duurder uit, maar dan voor kleding… Heb afgrijzelijk geshopt, van alles wat,broeken shirts legging(s) 2 van die jurkdingesen die je op legging/broek draagt… Gewoon 12 stuks kleding… maar bij de Et*m en met tig % korting… Dus goed betaalbaar…

En @TRL: OHHHH wat een lekker ventje ist zeg…

@Beps: Zooo, dat zijn inderdaad nog eens leuke koopjes dan. Ja, overal is nu zo’n beetje de opruiming begonnen he?

Ik ook eerdaags maar weer eens even kijken.

@Cynthia: Ja joh, gewoon lekker naar Gumbet gaan.

@MK: Jij ook weer gewoon op het werk Nou, ik ben ook blij dat alles weer een bietje ā€œnormaalā€ is hoor. Weer lekker gewerkt daarnet dus…

Ben benieuwd tegen wie Bloem vanmiddag nog op/aanloopt. Ha, ha.

@beps
Lekker geshopt en goed geslaagd. Zo koop je nog eens wat met flinke kortingen!

Ja joh, broeken 45 euro met 70% korting…ach ja dan kan t wel…en gewoon 2 confectiematen kleiner he,… haha

@beps
2 maten super joh, het gaat dus goed met de nieuwe eetgewoontes!

Ja ben toch wel een kilo of 7 kwijt hubbie ook zoiets. Morgen naar de dietiste dus we zijn benieuwd…
Nu maar eens weer met de ouders een bakkie doen…

@beps
Wat goed!!! De dietiste zal trots op jullie zijn. En ik ook natuurlijk :wink: