TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

@beps: veel plezier met shoppen met mams!

Iedereen nog de beste wensen voor 2009 !

Groetjes Dicle

@dicle: jij ook nog de beste wensen voor 2009!

dank je wel !

Hier ook nog een wit laagje.

Beps,veel plezier met shoppen.

Viva,2 keer in het lijstje heerlijk hoor.

Bloem,en…

Zo ff naar het dorp,ziet er wel lekker uit als ik naar buiten kijk,zonnetje erbij.Dus na de voeding C goed inpakken en eruit…Zal ook wel weer blij zijn al ik weer kan werken hoor,morgen maar eens een kijkje nemen op het werk.

goeiemorgen iedereen !

Proficiat met het nieuwe deeltje en ook met het nieuwe jaar !

Zo te zien zit ADR lekker vol in juni ?

Hier een goed pak sneeuw gevallen vannacht.
Deze morgen naar kliniek met echo, nog thuis tot 18 januari ! Wil echt niet zo vlug genezen, pfff…

Maar gisteren toch één leuk nieuwtje gehad : Mijn ventje wordt opa !! Is uitgerekend voor 4 augustus. Leuk hé ? We zien er nu al naar uit !

Kom later nog even terug hoor, maar eerst moet ik ECHT aan de hutsepot beginnen !

pff Kaylo het wil niet echt opschieten he

Tlr… lekker een frisse neus halen.

Mogge dames, nou ik om half 8 weg vanmorgen, om half 9 de straat uit en rotonde om, half uur later teruggedraaid en om half tien weer thuis. hier is richting belgie echt niet te rijden.moet vanmiddag naar schiphol om dochter te halen, hoop maar dat het dan iets beter is.gelukkig heeft beps al gemeld dat het daar helemaal niet glad is
Viva : tweede reisje voor dit jaar al geboekt, wordt zo wel druk in Turkije he, lekker toch!
Bloem : bijna lunchtijd !!!
Trl : in het zonnetje???er op uit met C
Kaylo : nog niet aan het werk
Dicle : jij ook beste wensen
Roanna : niet te veel sneeuw daar
Linda : fijne dag
tot laters:dag:

Raak hopelijk heel weer terug, van je ritje naar de rotonde…hier niet eens glad ofzo…maar snijdende koude wind, niet lekker dus…

ikke straks weer werken niet echt zin maar goed, wel lekker t normale rooster weer

hihi ik stond echt tot halverwege mn scheenbeen in de sneeuw, heel mn auto begraven maar heb t gered hoor. mn 2e berichtje was al van werk…
zometeen lunch… we gaan t zien… ik weet t niet… :stuck_out_tongue:

@bloem: succes tijdens de lunch!!!

Hallo!! :dag:

Ik mijn dag vandaag niet… gister was ik zo slap als een vaatdoek, en lang uit op de bank gelegen… Nu ben ik nog niet helemaal… maar wel naar het werk gegaan…

Viva: Magnefic… :wub: ik wil ook naar Gümbet!!! Lekker hoor!!!

Ik zit zelf een beetje te twijfelen… zou graag weer met mijn vriendinnetje meegaan naar Bodrum/Gumbet… maar als ik dan “askim” tegenkom, waar ik bijna wel zeker van ben… ben ik denk ik weer om… :wub: en ik zie dat eigenlijk niet meer zitten een relatie op afstand… Dus wel/niet niet/wel… ik weet het nog niet!! :frowning:

Ik ga ff aan het werk nu!!

:dag:

@raak
Leuk gehad in London, nog bedankt voor je kaartje.

@marion
Geniet enorm in Turkije.

@bloem en linda
Zijn het nieuwe jaar fladderend begonnen.

@kaylo, toos en roanna en (zo goed als zeker) Beps
Kijken uit naar een vakantie in ADR.

Hier is het gewone leventje weer begonnen, geen sneeuw maar wel koud buiten.
Ik zal mijn vriendin polsen en anders denk ik dat wij ook snel gaan boeken.

lunch gehad… hem niet gezien :frowning:

@bloem
Dat is nou weer jammer, heb je z’n auto al wel gesignaleerd vanmorgen?

@roanna
Leuk een rondje zoenend door het bedrijf. Ik ben er 's morgens ook altijd het eerst, hoef ik gelukkig niet iedereen langs.

@cyn
Bang om askim tegen het lijf te lopen, gewoon gezellig met je vriendin meegaan joh.

Mk: ik ben niet bang van hem… maar bang dat Cupido mij dan weer raakt :wink:

Zo net tickets besteld voor vakantiebeurs… €6.- per stuk… En als het goed is krijg ik deze week een gratis ticket :smiley:

@ MK neuhj… sneeuw hier, iedereen weer aanwezig…
we wachten af, volgens mij om 3h of half 4 de nieuwjaarsdrink…