TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

Weltrusten allemaal,ik duik er ook in.

@trl: weltrusten!

Zo, bijgelezen, veel eigenlijk nog wel mee:hihi:
Bloem : wat is dat nu allemaal:wub:???regel morgen maar iets hoor meis, moet wel lukken, toch?
Beps, Toos, Roanna : allemaal ineens vakantielijstjes volgezet enne allemaal naar ADR, zal me dkke pret worden daar, gezelli hoor
Viva : gelukkig weer een heel stuk beter allemaal, toch bij vader een paar traantjes gerold, mag toch best he
Cyn ; flink in de weer met de wi, de fit al gevonden?
Linda : ook vlinders hoor ik???
Marion : heeft het gelukkig naar dr zin en J ook.vandaag in “mijn” Antalya geweest?ben jaloers hoor
Miere : rustige dagen gehad en huis weer helemaal op orde, nu weer werken bij je nieuwe baan : veel suc6
Jac : Pas in september op vakantie
Trl : C probeert langszaam maar toch beetje bij beetje in zijn ritme te komen en is alweer een maand oud, gaat toch wel snel he meis?
Kaylo : morgen weer werken? zal wel ff wennen worden na die lange periode ziekteverlof
Mk : morgen ook weer alles terug naar normaal en weer werken?
Londen was fantastisch maar een gekkenhuis om te winkelen, January sale was begonnen op 27/12, nou dames dat wil je niet meemaken!ben dus snel de pubs gaan verkennen:hihi:dat beviel me beter.Oudejaar Galabal en daarna disco, oma heeft zich nog eens ouderwets uitgesloofd, volgende dag dus spierpijn van het twisten:lol::lol::lol:Maar was een heerlijk, maar vermoeiend weekje.Gisteren met mijn moeder, broer en zussen en alle aanhang wezen borrelen.Vandaag eerst met de kids wezen schaatsen, daarna naar High School Musical en etentje als afsluiting. Ga dus morgen naar kantoor om bij te komen en 's avonds mijn dochter op Schiphol halen, die komt thuis van bijna 6 weken Phillipijnen.Ben benieuwd of ik ze nog herken:(
Moet dus nu dringend gaan slapen, welterusten alllll :slapen: lekker en tot morgen

Linda: ze hebben allemaal een eigen gebruiksaanwijzing, veel ingewikkelder dan een gsm :lol::lol::lol:moet bij ieder apart een opvragen of tegenwoordig misschien gewoon een googelen:confused:

@raak: ja ben ik achter ene moment krijg je sms van ze terug en andere moment reageren ze hele dag niets als je smst

owh tis eigenlijk heeeeel makkelijk, ze denken maar aan 3 dingen en proberen te doen alsof dat niet zo is, de een lukt het beter dan de ander :hihi:

en een goedenmorgen!! hahahaha
ik denk dat ik er klaar voor ben, al gooit die sneeuw wel een beetje roet in t eten! hier ligt best een dik pak, zal wel druk zijn op de weg nu alles vandaag weer begint.
maar goed… jullie horen t wel, of niet, misschien zie ik hem heel de dag niet… maar kijk nu al uit naar de lunch :smiley: hihihi…

hahahaa
:stuck_out_tongue:
lalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:wub:

goedemorgen allen…

Bloem go girl…en sneeuw waar??? hier in ieder geval niet, hier een beetje glad en nattig maar voor de rest niets…
Ik weer op kantoor, ben er ook als eerste dus ze zullen naar mij toe moeten komen voor de nieuwjaarswensen…

Iedereen werkse weer…

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR(optie)
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Hier ook sneeuw,maar dat had ik vanacht al gezien.

Bloem,zet hem op,zal voor je duimen.

Raak,een goede jaarwisseling gehad in London,maar wel spierpijn van het dansen.

Voor iedereen die weer moet werken vandaag,werk ze en allemaal een fijne dag.

Dames, goedenmorgen

Ik zit alweer bij de ouders, hubbie is nog bezig het laminaat te leggen, dus ikke mee.
Straks met de mama wat shoppen, en dan zien we wel weer, iig hoef ik 3 dgn niet na te denken wat ik eet hahahaha!!!

@Bloemmie: Nail him!!! FOTO’S!!! Hahahaha

Tot gauw

Oh ja: Raak: De beste wensen, en blij dat je er weer bent, ben een doos hoor, de kliek moet compleet zijn!!!

hier toch wel, 30cm sneeuw hoor… wat een bende op de weg meteen!

Goedemorgen all.

Nou, hier ook en laagje sneeuw hoor. Niet veel en eronder ligt eerst nog een laagje ijs. :thumbsdown: Kokkie was net al even de vooropgang aan het vegen, maar kwam niet door dat laagje ijs, dus eerst meer ff zout erop gegooid.

@Bloem: Zet 'm op he!!! Je kan het…:lol: en werkse zo.

@Beps: Lekker een paar dagen bij je ouders, dus een beetje minivakantie. Alhoewel niet voor je hubs. Denkt hij wel om zijn knietjes met dat laminaat leggen!! Nouja, ik wil ook voor hem het bier wel halen hoor. :idea:

@Raak: Meid, meid, wat zijn gij weer lekker los gegaan de laatste dagen. Heel veel en erg genoten dus en als ik dat dan zo lees, denk ik… had ik maar de helft energie van jou. Heerlijk genieten en zo hoort het ook.

@TRL: Ook weer wakker en de lijst weer even geplaatst. Jij ook een fijne dag met je kleine vent. :kus:

@Viva: Heb jij even geluk dat jij er als eerste bent. Moeten dus allemaal naar jou komen, maarja wordt dan toch nog lebberen. :kus: :hihi:

Enneh… hadden jullie het al gezien? Viva ook naar Turkije he!

goedemorgen allemaal

@bloem: ben je al overgekomen?

Goedemorgen Linda. Hier dus nu ook een laagje sneeuw, maar mag geen naam hebben. Geen pakken dus!!! Gelukkig!!!

Nou, ik ga nog ff wat doen, want de normale werkweek is weer begonnen, bij net als zovelen.

Laters. :dag:

@roanna: hier nog steeds wit, grote wegen zijn wel te doen, maar de binnenwegen spekglad

Amsterdam ligt niets!!
Zo maar eens wat shoppen met mn moeder denk ik. Moet wat te doen hebben

Aiji vermaakt zich hier trouwens prima.

@Linda: Nou, het is hier ook wel wit hoor, maar geen pakken met sneeuw. Hier ook de binnenwegen glad volgens mij. In ons straatje ook. Brrrr…

Hier helemaal niets, maar wel ijzig koud…