TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

@Marion: :dag: Wat heerlijk om jou verhalen te lezen. Lekker nog ff een paar dagen het ervan nemen hoor!!!

Blijf je toch daar!!! :lol:

Even een update. :lol:

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR(optie)
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Ik zou wel wıllen, wıe weet als ık oud ben en gepensıoneerd :lol:
Maar moet nog ff wachten dan.

@Marion: Dat duurt nog heeeeeeeelllll lang dus. :lol: Gelukkig maar!!!

Marion,een paar dagen eraan plakken zal niet gaan,maar misschien wel snel weer terug…Geniet van de resterende dagen,maar dat gaat lukken zo te lezen.

Ik hou me ook altijd afzijdig bij de nieuwjaarswensen op het werk,scheelde ook wel dat ik altijd als eerste op het werk was,dus moesten ze naar mij komen,naar de nieuwjaarsreceptie ging ik al nooit.

Trouwens … ık en ıets heel belangrıjks vergeten. Shame on me.

Wens jullıe allemaal alle geluk van de wereld ın 2009

@marion klinkt heerlijk! zo maak je nog eens wat mee
lekker blijven genieten hoor en je moet maar zodenken, je moet wel eerst weggaan om weer terug te kunnen keren :smiley:

ikke heb telkens turkse oprispingen

enneuhm :finger: roanna lach je me uit?

voor hen die nog wat turkije op tv willen hebben
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=359716#post359716

TRL
Hoe gaat het met de kleıne vent? Is hıj weer een beetje rustıger nu of nog steeds huılerıg?

@TRL: Ja, dat zou ik ook wel zo willen, maar bij ons hebben de meesten vrij gehad vorige week en ik kom natuurlijk ook altijd pas om 11.30 uur, dus tja…ik kan ze slechts voorbij lopen, dus ik moet wel. :hihi:

En naar recepties ga ik meestel wel, maar dat is dat toch vaak met ons eigen cluppie zeg maar. Vind ik niet zo erg.

Ben er weer van tussen want ze zetten me ın het donker hıer ın de lobby … see you

@Marion: Geniet nog effe, :vak01:

Marion,overdags en s’avonds nog steeds huilerig tussen de voedingen door,s’nachts gaat het wel goed.Vandaag ging het ook wel redelijk,of ik raak eraan gewend.

@Bloem: Nuh… ik lach je alleen maar toe. Enneh… de meeste van die progamma’s had ik gezien. In ieder geval die met van der Lubbe en Pechtold. Leuk en boeiend om naar te kijken.

@ marion :dag: veel plezier met N nog

@ roanna, gewoon binnen komen lopen met iets in je beiden handen en heel hard roepen : joehhhooeee!! allemaal de beste wensen!!! ahhaha
loop je wel het risico dat de baas naar je toe komt, je bij je schouders pakt en je voluit begint te zoenen, maar dan kun je altijd nog het gevulde dienblad ofzo tussen jullie indoewen…

mmmhh… morgen nieuwjaarsborrel met het hele bedrijf…
pppfpf stik nu al van de zenuwen… er MOET gewoon iets gebeuren :smiley:

@Bloem: Ja, dat vind ik nu eigenlijk ook wel, dat er nu eindelijk eens iets MOET gaan gebeuren hoor. Dit kan zo niet langer.!!! :unibrow: :wink:

uhu
ik moet gewoon iets doen… t kan idd niet langer zo… ik word er gek van!! hahaha
to be continued

mmhh… ik doe mee aan een fotografeer-opdrachten-op-postkaarten groepje en 1 van die groepjes is "new years resolutions’ ik kan natuurlijk morgen mn camera mee naar t werk nemen, vragen of hij even wil poseren voor de foto en die dan gebruiken voor de kaart, aangezien hij min of meer mn goede voornemen voor 2009 is…

niet…? hahahaha

@Bloem: Vind ik wel een hele goede reden ja. Is in ieder geval een optie, om vannacht even over na te denken. :slapen: :lol:

Maargoed, meiden en jongen, ik ga er maar eens een eind aan breien.

@Miere: Heel veel succes morgen met je nieuwe baan. :dag:

Jongelui, ik ga. Weltrusten en tot morgen weer.

:kus: :dag: Trusteeeeeeeeeeeeeee

truste roanna.
ikke ga ook maar slapen denk ik, tis al 11 uur…
morgen weer werken :smiley: hihi… werken is niet zo leuk, maar op t werk rondlopen wel :smiley:

@bloem: succes morgen op het werk! Tja, kerels geloof dat ik ze nooit ga begrijpen/snappen!!!