TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

nee typen kan nog wel. het zijn echt mn handpalmen en mn rug/bips die gloeit van de pijn…

oewh oehw!! ennnnn donderdag is de NK marathon op natuurlijk in… flevoland!! jammer dat het overdag is, kan ik er niet bijzijn :frowning: is voor het eerst sinds 1996 dat die verreden wordt!

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR(optie)
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Bloem,hoe voel je je na een nachtje slapen,nog steeds pijn van de val?

Hans,vandaag ook weer aan het werk,dikke kleding aan,want het is goed koud heb ik gehoord.

Miere,hoe bevalt het op je nieuwe werkplek?

Beps,succes vandaag.

Hmmm gisteren zei me mams dat ze liever in september op vakantie wil,komt haar beter uit en is C ook wat ouder,mei/juni vindt ze wat te vroeg voor C,ik wilde juist mei/juni gaan…Dus even kijken.
Straks na het werk,hoop dat de zon er een beetje doorkomt,want dat was gisteren ook wel lekker.

goedemorgen allen

Hans doe voorzichtig hier is het mega glad en zooooo koud
Bloemmie een rot smak gemaakt, hoop dat het allemaal meevalt…dikke kus voor jou
Tlr…dilemma wanneer op vakantie te gaan…tja voor seizoen is niet zo warm…dus!!!
Roanna de kachel aangelaten vannacht??
Toos waar ben je?? gaat het allemaal weer een beetje (staalpillen enzo)
Mierre hoe bevalt het op de tu

O ja helemaal vergeten…Beps goed hoor, ben benieuwd hoeveel er echt vanaf is bij de dieetiste.

Goedenmorgen!!!

Ik ben wakker, zo naar de diëtiste en dan de pedicure, vanmiddag de orthopeed…ik houd jullie op de hoogte!!

@Bloemmie: ASKIMMMM doe rustig en voorzichtig… Hoe ist nu???

@TRL: In mei/juni in C 6 mnd… ik weet het ook niet… ach als jij je er rustig voelt dan voelt hij zich ook goed zeggen ze… Doe wat jij goed vind voelen toch!!(en mams gaat wel mee hoor hihi)

Ik mis Toos ook zo…(al ben ik er niet vaak)

@Mierre :dag:

@beps
Drukke dag vandaag en hopelijk krijgen jullie goed licht vanmiddag, ik zal voor jullie duimen!

Goedemorgen.

Nou, mij hoeven jullie niet te missen hoor. :lol: Ik altijd wel ff kijken en ook nu weer met mijn 1e bakkie erbij. Van mij zijn jullie niet zo snel af!!! :king:

@Beps: Succes vandaag met alles wat jullie nog moeten gaan doen vandaag en hopenlijk kan je lijstje nu definitief aanpassen. Maarja… gezondheid gaat wel voor he, al zal het hopenlijk niet zo’n vaart lopen.

@Viva: Ja, kachel niet helemaal uit gedaan vannacht. Normaal zet ik 'm altijd terug naar de spaarstand van 16 graden, maar heb 'm gisteravond terug gezet naar 20 graden en heb het idee, dat de cv nu minder hard hoeft te draaien om de boel hier beneden op temperatuur te krijgen. Heb toch al zo’n hekel aan kou. Brrrrrrrr…:drugged: Bijbetalen zullen we toch al wel moeten dus…!!!

@Bloem: Hoest tie nu? Nog pijnlijk en alles stijf?

@TRL: Tja, ik ben dan net als jou moeder… ik zou ook nog even wachten tot dat ie wat ouder is, alhoewel… wat is het verschil. Paar maandjes en nog steeds een baby. Maarja, jij moet doen wat jou goed dunkt, alleen lijkt me het niet handig om alleen met baby en tassen en kinderwagen op het vliegtuig te stappen. Maar je komt daar vast wel uit met moeders!!! :kus:

:dag: Goeiemorgen!!

Bloem: meisje rustig aan vandaag!!! Zal wel behoorlijk stijf zijn!! :kus:
Beps: succes vandaag en ik ga duimen voor jullie!!!
TRL: Naar Turkije met C… tsja ik zou ook niet weten, maar volgens mij kan 6 maanden al wel hoor…
Roanna:Goeiemorgen! :dag:

Ik vandaag vrij, even mijn bed uit… zit nog in pyama en denk dat ik er zo weer in duik… ben sinds zondag al niet helemaal lekker… dus vandaag lekker in bed :smiley: Aankomende zondag uit eten met mijn familie voor mijn birthday… Eens kijken of oma weer ziek is… (zoals al 4 jaar lang, elk jaar met mijn verjaardag) Ze was gister wel al misselijk dus het begin is er weer :frowning:

Zo ik ga even warme choco maken :smiley:

@Cynthia: :dag: Ook goedmorgen en beterschap ermee en rust maar lekker uit vandaag , zodat js het weekend fit bent voor je verjaardag.

Ik nu even badderen en nog ff wat doen hier thuis, dus tot latersssss :dag:

@bloem
Gaat het wat? het ijs geeft helaas niet veel mee :frowning:

@cyn
Lekker terug in bed, ik hoop dat je snel weer opknapt.

Roanna,alleen met C op het vliegtuig naar Turkije doe ik zoiezo niet,wil wel iemand mee hebben,aangezien ik naar Kusa wil en ik niet weet hoe V gaat reageren natuurlijk,niet dat ik rare acties verwacht,maar je weet t nooit.

Cyn,ja 6 maanden kan makkelijk,heb wel eens jongere kids gezien dus…

TRL: Ze gaan inderdaad al jonger mee… en dan vaak midden in het hoogseizoen… Ik had in september een kindje van 4 maanden in het hotel…

@trl
De hoeveelheid spullen die je mee moet nemen maakt niet uit met 6 of 9 maanden.
Met 9 maanden kan hij waarschijnlijk zitten en ook een beetje spelen.

@ toos: :dag::dag::dag:

Goeiemorgen,
@Viva en Beps::kus:, Lief dat jullie me missen, maar gaat wel goed hoor. Staalpillen doen weinig, enige wat ik ervan merk is dat mn haar minder uitvalt en dat ik last van mn ingewanden heb van die zooi. Verder gewoon druk geweest. Zondag bij familie geweest en gister samen met dochter naar het reisburo. Ze willen graag naar marokko, dus reisgidsen en info gevraagd. Ik kon het niet laten, riogids meegenomen. Zou toch wel heeelllll graag nog terug naar jamaica willen alleen niet met arkevlaai. Wie weet
@Linda::dag::dag::dag::dag:
@Trl: Ik persoonlijk ging als C. wat ouder is. Het is toch heel wat voor zo’n kleintje, vliegreis, andere omgeving, warm, ander ritme en wat als ze ziek worden, zit je toch in een vreemd land. Maar dat zal wel een ouderwetse gedachte zijn. Zou trouwens ook niet naar kusa gaan, je weet dat je V tegen zal komen en er waarschijnlijk niks aan de situatie zal veranderen. Kom je terug met een ellendig gevoel en moet je het weer voor jezelf verwerken met alle ellende vandien. Maar goed dat is mijn mening.
@Raak: Ook voor jou de beste wensen voor 2009, lekker genoten in Londen.
@Bloem: Hoe is het nou? Stijf en stram zeker enne de vlinders?:wub::wub:
@Beps: Succes bij de orthopeed vandaag enne aardig wat kilo’s kwijt. Goed hoor:thumbsup::thumbsup:

Oke melding tussen door, na de diëtiste: We zijn off 6.5 kilo kwijt…tenminste Hubbie dan, ik wordt daar niet gewogen…haha!!! Maar ik weeg mezelf!!
Ze was giga trots op hem, meestal 1-2 kilo de eerste keer… en dan met 3 wkn vakantie en de feestdagen…ja ze vond het giga goed. We hoeven ook pas over 2 mnd terug te komen want ze heeft er vertrouwen in. En dan gaan we ook eea naar boven bijstellen, want hij(wij) gaat wel heel snel zo…

Nu op naar A’dam, de A6 heeft weer problemen…dus maar op tijd weg…

goede… morgen…:redface:
ikke vanochtend opgestaan en helemaal draaierig en wankel… dus terug bed in en 2 uurtjes later de baas gebeld dat ik thuis bleef.
net wakker eigenlijk, zie dat het prachtig weer is voor mooie plaatjes, maar ik blijf toch echt binnen. tis nog -6 nu brbrbr… ik zet de kachel altijd op 10 ofzo…? ik word wakker als dat ding aanslaat en tis bij mij in mn ene kamertje zo warm…

goed… ff denken…
@ toos ja de ingewanden, heb je ook dat alles raar smaakt en dat als je soms een boertje laat je een hele staalfabriek proeft? lekker!!
@ TRL tja… lastig hoor. je wilt toch wat je wilt… en is toch met de vrienden mee naar kroatie en dan in sept met mams naar kusa?
of een minivakantie? dus C bij opa en oma laten en zelf naar Kusa gaan?

ik ben ook weer teruggegaan en je weet gewoon: het is niet verstandig… je kijkt de hele tijd over je schouder!

@ cyn knap maar snel op want je wilt je verjaardag natuurlijk wel fit zijn!
@ beps well done, zal zo ff een mail sturen, lees je die vanavond of morgen wel denk ik

JEMMIG!!! WAAR ZIJN JULLIE???

Oke,Hubbie wordt in juli geopereerd, dus,…

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia