Hans ja chickendales zijn er niet hihihihihih
2 zielen 1 gedachte dames
hahaah Roanna,was je net eens tapje voor.
Pfff ikke ook moe,maar wil nog niet naar bed,bang dat ik dan om half 2 al wakker wordt…dus nog ff rekken.
Hi, hi TRL, weer 2 zielen, 1 gedachte. :unibrow:
Geef mij maar een Tarzan. ![]()
meiden ik hou het voor gezien vanavond…zeg alvast voor iedereen welterusten…
@Beps: Beetje van de leg? Welterusten voor straks
@Trl: Lekker op de bank met de benen omhoog, heb je nog geen last van dikke voeten?
@Crazy: Je hebt groot gelijk, lekker van genieten hoor
@Viva: Chickendales:D:D
Weltrusten Viva. Geniet nog even van je laatste vakantiedag morgen. :dope: Slaap lekker en hopenlijk zie je geen natte, vieze dingen in je droom, anders moet je weer aan de schoonmaak. ![]()
@Toos: Te weinig geslapen vandaag. Maar 3 uurtjes. En dan lekker door t bos gewandeld, nu kachel aan…en dan vallen de luiken dicht! Waarschijnlijk krijg ik een ander rooster(gemiddeld 29 uur) en dan komen er standaard elke 4 weken 3 nachten. Dan is het ook ‘regelmatiger’ en ga ik er vast aan wennen(vind t niet erg nl!)
En nu…schoon bed, kamer cool…JAAAA slapen!!!
Weltrusten ook Beps. Moe, maar voldaan? :wub:
Nou,nou…Roanna…een Tarzan…maar goed…
Toos…of met de auto of samen met de trein,kunnen ook mijn vliegend tapijt nemen;zijn we er zo.
Ik ga ook nog ff weer de bank op voor zolang ik het volhou…
Toos,nee geen last van dikke voeten gelukkig,heb eigenlijk alleen maar een dikke buik de rest is niet veel dikker geworden…En ook (nog) geen striae op de buik.Maar merk wel aan me voeten dat ze wat meer moeten dragen…
Ben jij alweer wat opgeknapt?
@TRL:Heel begrijpelijk en heel normaal allemaal. Hoort er allemaal bij, zeggen ze!![]()
@beps: Gelukkig maar dat je het niet erg vind en er misschien ook goed tegen kan. Een keer een nachtdienst is voor je regelmaat beter. Tja en wennen, hoop het voor je. Ik had er voorheen ook geen hekel aan, deed toen elke maand 4 nachten. Ging steeds slechter slapen en dan is het niet leuk meer.
@Hans: Strak plan met het vliegend tapijt, kom je even overvliegen.
@Trl: Gelukkig dat je nog niet veel last hebt van zwangerschapskwaaltjes, gaat het verder ook wat beter? Voel me nog wel belabbert, maar beter dan gister. Vanmiddag nog wel een poos op de bank liggen knorren
Even een plaatje voor Hans, zodat we aan hem denken in barre tijden.:unibrow:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/p/postbode/1.gif
Tis weer 3 x niks met Feyenoord vanavond he? :finger:
Hier is dan jullie beheerder,geen Aladin op een tapijt…
http://www.wereldwijzer.nl/attachment.php?attachmentid=1517&stc=1&d=1224791931
Crazy :lekker zeg toch nog dit jaar ff naat Turkije, hoef je je niet voor te schamen hoor, vinden we hartstikke leuk voor je
Trl : heel fijn weekend hoor, geniet nog maar even van het alleen zijn, de rest van je leven ben je een MAMA.Neem wel op tijd rust he, en luister naar je lichaam, dat vraagt het nu ook anders val je niet zomaar tussendoor in slaap
Jac : jij uiteraard ook heel veel plezier in CP
Marion : jij ook veel plezier in Zeeland, snap best dat je geen zin hebt, je bent al veeeeel te vaak weg geweest:unibrow:
Beps : lekker hamburgers gegeten met veeeeel mayo hmmmmm
Viva : nou jij had vanaaf nog ff een lekker opruimklusje dan he, maar alles nu weer spic en span
Damber : naar de Chippendales, moet bekennen dat ik dat ook wel lachen vind hoor. Enne dr Griek : je zou ze toch een schop onder de r.et geven he.Morgen lekker auto halen : misschien zien we je nog wel rondtoeren
Bloemmie : al thuis ? bijna weekend hoor !
Roanna : Zullen we een Tarzan voor je regelen
Hans : voel jij je aangesproken:tongue:
Toos : zijn altijd wel leuke verrassingen he, zoiets regelen toch. Ik vind dat ook wel humor hoor
Ik ben een weekendje in de buurt bij Crazy, gaan met de kleinkids beetje wandelen, zwemmen en lekker relaxen
Had ik toch een andere voorstelling …![]()
@Hans: Kom wel op mn bezem naar rotterdam
http://www.funrentals.nl/imageRENTALS/images/vliegende%20bezem.jpg