Rotterdam, ahoy
Oh, gaaf meid. :dope:
@Hans: Je had gevraagd of je mee kan rijden de 16de als het utrecht wordt. Hangt van het weer af, als het takkenweer is ga ik vanaf rotterdam centraal met de trein. Ik ben stekeblind in donker en als de weg nat is ben ik een gevaar op de weg
Moet je even googlen, ligt bij het plaatsje turkeye:lol:
zou het daar ook tegen de 30 graden zijn?
De chippendales en de oudere jeugd :unibrow:, erg is dat he, zag het ooit eens op tv. Vreselijk hoe ze daar kwijlend voor dat podium stonden.
@Hans
Petje af voor jullie hoor, in de zon is het leuk om buiten te zijn maar die hebben we niet zoveel in Nederland. Meestal moeten jullie door de regen en de kou. Zou ECHT niets voor mij zijn.
@Viva
Nog steeds hongerig op hub aan het wachten?
Zou voor mij ook niks zijn, door weer en wind. heb er ook echt respect voor als ik ze zie fietsen
Haha Ook ik jaren geleden naar de Chippendales…(en die ‘neppers’ de knight??? geloof ik) En ja die ‘vrouwen’… Ik poeperd stond achteraan te ‘gluren’ :redface: :hihi:
eHahahaha nou hier was het diner hommeles…ja kan er nu wel om lachen maar net dus echt niet…hubs en ik zitten te eten, tv aan hubs in gedachten naar de tv turen…let niet op, zo zijn hele bord met entrecote en champignons met sojasaus over de vloerbedekking…grrrrrrrrr dus ik heb mijn bord maar aan hem afgestaan … had toch geen honger meer (daar was ik al overheen), dus nu het hele tapijt (lees kleed) schoongemaakt…Jessy daardoor helemaal in paniek want die mocht er niet bij…dat ze van pure stress in de keuken heeft geplast (dat doet ze dus NOOIT). Dus toen kon ik de rest ook nog redderen…hubs 100x sorry tegen mij…“zucht zucht”’ ach het is hem al weer vergeven…
Chippendales ik ben er nooit geweest, heb wel eens een avond meegemaakt met een mannelijke stripper, jonge wat heb ik gelachen zeg…een van de wat oudere dames moest op een stoel gaan zitten, die stripper, helemaal in de cocosolie ingesmeerd kwam op haar schoot zitten met een string aan, hij pakte haar hand, en schoof die over zijn borst naar beneden richting kruis, daar aangekomen klikte hij met zijn andere hand die string los, dus iedereen dacht dat hij naakt zou zijn, maar er zat nog een string onder…het gezicht van die vrouw zal ik dus nooit vergeten, wij lagen op dat moment helemaal in een kreuk van het lachen.
O zo lekker House kijken…vervolg van verleden week…yes!!!
Wj hebben een stripper laten komen toen mn schoonzus 33 werd. Die houdt wel van een geintje. Ze wilde haar verjaardag niet vieren, dachten wij iets anders over. Stripper kwam als monnik en ze moest hem ook insmeren. Normaal heeft mn schoonzus wel praatjes, maar toen niet.
@Viva: Daarom eten wij ook altijd nog netjes aan het keukentafeltje. :unibrow: Wat een rotzooi zal dat gegegeven hebben zeg! ![]()
@Toos: Ik zie het helemaal voor me. :unibrow: Dat was zekers lachuh!!
owh chippendales… nix voor mij!! brbrbr… doe mij maar een echte…man ![]()
@Viva
Over de honger heen, hubs aan de knoei en Jessy over de rooie.
@Chippendales en strippers
Ben er nooit geweest en heb er nooit een op bezoek gehad … gelukkig.
Broer en zijn vriendenclub hadden wel eens een buikdanseres uitgenodigd als verjaardagskadootje voor een verlegen vriend. Vriend wist niet waar hij kijken moest maar zijn vader had dolle pret met de mooie dame.
@bloem
Hier van hetzelfde. Ik houd ook niet van die gladjanussen
goeienavond allemaal,
Ben een heel tijdje niet langsgeweest, wel zo af en toe een bietje bijgelezen.Durf t bijna niet te zeggen, maar ik kan (weer) in het vakantielijstje…11 december ga ik nog voor 1 weekje naar Turkije, eerst ga ik 3 dagen naar Alanya (jaja, ik ga vreemd) om een vriendin te bezoeken die daar sinds de zomer woont.En dan ook nog 3 dagen naar Marmaris.
Hopp de meeste van jullie te zien en spreken de 16e november tijdens de meeting in ieder geval.
Het allerbeste voor jullie allemaal XXX
toe maar crazy…nou het is je gegunt hoor, maar het is wel een omweg zeg via Alanya…en dan met de bus vanaf Alanya naar Marmaris…pfffffff ik moet er niet aan denken zeg…en je nog langer onderweg dan van Amsterdam naar Antalya vliegen…maar ja je moet er wat voor over hebben nietwaar.
Roanna ja een grote bende, en kejap manis in je kleed is niet echt je-van-het zeg maar…dus jullie begrijpen dat mijn honger toen wel weg was…
Moet even wennen aan die nieuwe afleveringen van House…beetje vreemd allemaal
@Viva: En zo zielig… Ben benieuwd wat dit seizoen gaat brengen!!
@Crazy!! Lekker hoor, gewoon doen! En ik ben gewoon GIGA jaloerssss!!!
meiden ik ga langzaam dood van de slaap, dus ik ga nu…
Morgen weer een dag
Beps welterusten…
Toos heb je al wat van de dagvaardiging gehoord???
Toos…Tamam,wachten af…
Chippendales…dan haak ik ff af…vrouwenpraat…
:NETHERLANJac: 24****oktober CP de huttenheugte:NETHERLAN
Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen ![]()
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
:NETHERLANJac: 24****oktober CP de huttenheugte:NETHERLAN
Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen ![]()
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
Crazymar: 11 december: Alanya/Marmaris
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Zo, heb 'm even aangepast hoor Crazymar!