Laat ik het nog maar een keer zeggen…het gaat mij helemaal niet om het geld,… ( oke, het was mooi meegenomen, alhoewel het weer in een begrafenisfonds moest, ha, ha) maar inderdaad de manier waarop ze ons nu benaderd en behandeld hebben. Daar baal ik van.
@Marion: Weer aan de arbeid geweest. Kun je niet voorstellen he? Vorige week nog in een wam en heerlijk relaxt Side en nu weer hier, alsof je nooit was weggeweest. :wereld:
@TRL
Morgen met de vrienden erop uit! Een weekendje naar Antwerpen voordat de kleine komt. Nu nog geen geregel met de oppas dus geniet er van!!! Al zal het zo nu en dan knap vermoeiend zijn voor je.
Marion, zo zie je maar alles is vergankelijk, je kijkt er weet ik hoe lang naar uit, en dan plof dan ben je weer terug en gelijk weer in het regime van alle dag…en dan ben je zo weer vergeten dat je weggeweest bent…
Trouwens, wij zijn het weekend ook met de vrienden op pad. Gaan weer de kant van Toos uit, deze keer naar Waterkerkje. En het is echt erg maar heb er helemaal geen zin in.
@Ja, dat vond ik laatst ook. Wij dindags s, nachts terug en dan 1 dag later weer naar het werk alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Maargoed, we hebben het toch maar weer ff gehad en dat pakt niemand je meer af.
En ik zie niet alleen TRL gaat weg maar Jac ook. Gaat naar CP.
Dus…** TRL & Jac:**
Een heel fijn vakantieweekend gewenst en genieten weer hoor! :wereld: :vak01:
ik heb honger, maar moet nog even wachten met eten te maken, hubs is buiten Damber haar auto aan het strippen, de radio, en speakers eruit…en lekker leeg halen die handel, Damber is met mijn auto naar de chippendales want morgenavond kan ze haar nieuwe auto halen…
Dank jullie wel,zal vast wel vermoeiend worden,maar nu kan het nog…Morgen middag gaan we rijden 2 vriendinnen en ik.PFFF was ff op de bank in slaap gevallen.
@Trl en Jac:** Veel plezier in Antwerpen en CP** @Marion: Ook al heb je er nog niet zo’n zin in, toch alvast veel plezier in het zeeuwse land. Je bedoelt Waterlandskerkje toch? Moet je even googlen, ligt bij het plaatsje turkeye:lol:
@Viva: Wens Damber veel plezier bij de Chippendales. Ben er jaren geleden geweest, was nog de eerste groep. Steengoeie show en hebben toen , denk dat het een jaar of 15 geleden is, gelachen om dames op leeftijd (lees onze leeftijd), dikke laag make up, korte rokjes, doorkijkbloeses en zitten ge*len op de eerste rij
Jaaaa, vanmiddag kaarten gereserveert in de voorverkoop. Dochter heeft 3de rij van voren en wij 6de. Niet verkeerd dus. Zal een concert worden met niet alleen oude nummers maar ook nieuwe. Cd komt in februari uit. Ben benieuwd naar de nieuwe clip, was opgenomen in arnhem toen wij er waren