Ttt 103

Tis hier rustig geweest,iedereen druk met van alles en nog wat.

Cyn,gaat lekker he die studie van je,alles wat je nu kan doen,doen,straks komt voor jouw de drukke tijd weer aan …

Roanna,balen va die verzekering.

Viva,bij der paps langs geweest hoe gaat het met hem?

Hier een lasagneschotel in de over dus moet nog ff geduld hebben.Vanavond denk ik maar eens lekker languit op de bank

Tlr met paps gaat het goed hoor, hij was heeeeeel lief vandaag…echt een verademing… heb nog even met hem zitten praten over mijn moeder, hij gaf toe dat hij het er soms nog heel moeilijk mee heeft, heb hem ook gezegd dat het normaal is…

Roanna wat een bulsh*t het is je reinste diefstal dit soort praktijken…

Zo, wij het eten op (hutspot) en ook al getruust. :unibrow: In tussen ook nog naar de apotheek geweest mijn 3 maandelijkse voorraad weer opgehaald.

@Viva: Oh, wat so cute dan, die vader van je. Ook nog altijd plezier van en met zijn papagaai?

@Toos: Je kunt je dus inderdaad voorstellen he, dat ik “piss*g” was.

Roanna paps vertelde dat hij helemaal verliefd is op zijn vogel…maar wat een bende maakt dat ding…pffffffffffffff

Ach maar Viva… wat geeft dat? Als hij er op zijn manier gelukig mee is, is dat bietje rommel toch niet zo erg? :unibrow: Ik weet het hoor, we hadden er zelf een, en ja daar hadden we ook de spaanse stoffer en blik naast staan. :o Ik kan daar ook niet zo goed tegen maar, kokkie hield het zelf aardig bij, dus…

ola
ff wahcten tot ik naar huis mag

@ toos je zegt t zelf, de bank heeft een uitzondering voor jullie gemaakt, dus normale procedure is: boel blokkeren

@ beps, hamburgers? hoe kom je nou op dat ideeeee???

@ roanna, grgrgr dus K*t zeg… pfppfpf brengt me wel op een idee om ff te checken hoe t bij mij zit

@ viva, nee je ziet het echt verkeerd hoor… dit is geen afzetterij. als de beurs positief ge-explodeerd was, had roanna nu 5x zoveel geld “verdiend” op haar inleg. helaas is dit het risico van polissen met aandelen. ik vind het onredelijk om dan maar meteen een schuldige te zoeken… sorry, maar das echt te kort door de bocht

neemt niet weg dat het gewoon volslagen ruk is en dat allemaal door dat geknoei in de us of a!! prppfppfpf

@ cyn vind dat bedrag nog wel meevallen trouwens. tis wel voor een studie/opleiding waar je later veel aan kan hebben… tja als je er idd volgende week mee stopt is t weggegooid geld… maar goed…

tja als je het zo stelt Bloem heb je natuurlijk wel gelijk, maar het blijft balen, en dan ook nog schijnheiligheid van de bank, over een afspraak nu wat te doen met het geld wat vrij komt…bla bla bla dus…met zoiets stuur je toch een brief van zus en zo is gebeurd helaas pindakaas…

@Bloem: Ik begrijp de reactie van Viva wel hoor, want zo is het ons in eerste instantie 15 jaar geleden wel voorgehouden. In ieder geval dat je spaarde en tevens een levensverzekering had, wat nodig was, vanwege ons eigen huis en een eventueel te verkrijgen hypotheek.

Ze hebben ons niets verteld, dat je er nooit niks van over zou houden. Natuurlijk zou het meer zijn geweest als de “crisis” er niet was geweest, maar vind het toch ook wel erg toevallig, dat mijn verzekering zich de laatste 5 jaar ook niet meer liet horen tegenover ons. Mss hadden we zelf wat eerder aan de bel moeten trekken.

Dan erbij, er zijn zoveel verschillende vormen van sparen en beleggen. Heb me in 2003 daar erg mee bezig gehouden vanwege mijn schoonvader, maar dat was met name die van Legio Leas* van Dex*a. Dat was nog veel dramatischer. Ik volg het eigenlijk nu nog steeds op een ander forum en zou toch mede hierdoor ook die van mijn eigen eens onder de loep hebben moeten te nemen. Maar nee, dat hoefde niet, want zoiets hadden wij niet, aldus toen de verzekeraar. Nou dikke :finger:.

Het voert ook eigenlijk tever om hier, op een topic als dit, dit alles uit een te zetten. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee, zeg ik maar!

Dat bedoel ik maar Viva. Om van te :puke:

Bij ons werd ook niet uitgelegd hoe de dingen zouden worden geregeld… EN dus toen WIJ aan de bel trokken omdat het steeds minder werd…
En toen bleek dus dat ons ‘spaargeld’ afbetaling was voor een lening van 4500 euro wat ze belegd hadden… Geen inleg uit spaartegoed dus ff ophoesten dat geld…(we hebben minder hoeven betalen ivm de woekerschandalen enzo…maar koste toch ff ruim 3000!!! half al betaald, half nabetalen…) Denk je dat je gaat sparen!!!
LEES DE KLEINE LETTERTJES…je denkt dat ze je helpen…NOT!!!

@Beps: Ook heel herkenbaar!

tja zulke dingen mogen hier in nederland…en daar wordt ik zo pissig van…moet jij eens proberen om zulke dingen uit te halen, zit je gelijk in het spinnenhok…

@Viva
Weer lekker lang in bed gebleven, je begint het te leren he! Bij paps alles in orde gemaakt en wasjes weg gewerkt.
Damber vanavond naar de chippensdales, wat zal ze genieten. Heeft ze trouwens nog steeds contact met haar griekse chippendale?

@Roanna
Dat is balen zeg, op de eerste plaats al knap vervelend dat jullie er geen geld aan over hebben gehouden. En dan wordt je ook nog even een worst voor gehouden en maken ze een afspraak om over het geld te praten wat vrij komt. Erg slordig, idd foutje bedankt zo.

@Raak
Nou nee, niet echt iets leuks gedaan vandaag. De gewone huishoudelijke klussen. Moet ook gebeuren he.

@TRL
Lekker op de bank met de lasagna intussen?

tja en dan nog wat, de panden waarin de banken cq verzekeringsbedrijven zijn gevestigd zijn mooi/duur/nieuwer dan wat dan ook, waar zou dat geld nou vandaan komen…

damber heeft kontakt gehad met meneer kreta, nou hij gaat terug naar albanie, naar zijn vriendin…hihihih het gros is dus niet te vertrouwen die kant op, een enkeling daar gelaten… dus Damber heeft bye bye gezegd tegen hem…

:NETHERLANJac: 24****oktober CP de huttenheugte:NETHERLAN
:belgium:Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen :belgium:

Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

lasagne, brrrrrrrrrrrrrrrrr ikkelusseniet brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

@ roanna en viva, tis idd gewoon 3x ruksssie en dan nog wat meer…
wilde alleen vivia’s 1e reactie wat genuanceerder zien…

anyways, ik ben nu thuis, ga zo eten opwarmen en op de bank!

en weet niet meer wie t vroeg, maar heb dit weekend eigenlijk best een druk weekend, vroeg opstaan, etc etc… maar goed, volgende week dan ook maar 1 dagje schaatsen, dus we bouwen het langzaam op :smiley:

@Viva
Jeetje wat een e*kel zeg. En dan zeggen dat ie deze kant op zou komen. Laat hem dan meteen eerlijk zijn.