Toos : haha zo heb ik er ook nog wel een paar …
Ik zie niks Hans. :biggrin:
@Hans: Zie niks:lol:
@Raak: Wat heb je toch weer een goeie update:thumbsup:. Hou ook wel van een geintje uithalen, mn schoonzus heeft altijd geroepen dat ze me terug zou pakken, gelukkig nog niks van gekomen:biggrin:. Lekker weekend voor de boeg samen met de kleinkinderen, duimen dat het een beetje weer wordt
Roanna : ligt niet aan jou hoor, ik ook niet:hihi:
Toos : gaat lukken hoor, het weekend ziet er redelijk uit.Kijk toch maar uit voor de zekerheid want zo’n revanche komt altijd, vroeg of laat:tongue:
Deze lijkt me ook wel wat.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/t/tarzan/3.gif
Oh Raak, dus ik hoef nog geen extra bril? :unibrow:
Het weer was trouwens nix vandaag he in Turkije. Ik heb Filiz gemist …
Roanna : nee hoor meissie. En kijk zo een zoek ik nou ook al jaaaaaaaren:D
Toos…is goed,scheren we eerst langs Side om snoep af te geven bij Filiz;vervolgens naar?Rotterdam?Utrecht?
Wil nog even toevoegen…het Kruidvat gaat hotelbonnen uitgeven voor 9,95 euro per nacht.
Wat dacht je hier van:D:crybaby::lol:
Goed vliegende lama V3 Lama V3 zeer weinig gebruikt ongeveer een half jaar oud met Afstandsbediening,
Waar staat dat dan? Staat niet op hun website!!
@Hans: Als we dan toch onderweg zijn wil ik ook nog langs ADR, even mn vriendin gedag zeggen enne wat mij betreft maar daar zijn de meningen nog even over verdeelt
@Toos: Huh? O ja, lijkt mij ook wel wat. :unibrow:
@Roanna: Ze worden vanaf de 28ste verkocht
Zien jullie de afbeeldeing niet?
ik wel…
Ik kom niet meer bij, hans wat zit je toch te klunzen. Zie nog steeds niks:tongue:
@Hans: Ik zie nog steeds niets, nada, nothing!
Ja, ik zie wel wat…een hokje met een kruisje erin. :unibrow:
Oke, maar staat dat in hun folder dan, want op de website kan ik het niet vinden. Hoe weten jullie dat dan?