Beps : werkse
Linda : goed hoor van je dat je het zo volhoudt:thumbsup:
@raak: dank je, vond t wel weer moeilijk te beginnen maar weet dat t me eerder gelukt is en dat ik nu niet zoveel hoef als de vorige keer
Roanna : wel een beetje verschil, ik ben van '51, de exota-jeugd en de beatles en wally tax hihi krijg bijna heimwee en twisten kon ik ook al goed.
Enne weet je wie mijn beste vriendinnetje was op ballet, zelfs nog in mijn trouwen : Patricia Paai .Jaja we gaven ook voorstellingen
@Raak: Wou al zeggen⦠komt me heel bekend voor en Patries is toch ook zoān beetje van mijn bouwjaar, al ziet ze er nog toppie uit. :king: Mag gezegd worden. :lol:
hihihih⦠komt door de grote hoeveelheden curry⦠![]()
anyways
ik ga echt onder zeil⦠laptop aan de kant en deken tot de kin optrekken, zie t toch allemaal nie zo helder meer
:dag:
@bloem: slaap lekker en tot morgen
Ik ga ook aflsuiten, lekker slapen en heerlijk dromen tot morgenavond allemaal
Meidenā¦en heer⦠ik doe mee met jullie. Ik ga er ook in. Nog even⦠ach, dat weten jullie zo onderhand wel en jahaā¦ik zal de tv uitzetten na P&W.
Weltrusten allen en tot morgen weer. Beps⦠werkse . Oh, dat had ik al gezegd? ![]()
Linda : welterusten, tot morgen
Bloemmie : dat was een goeie hihi, welterusten en tot morgen
Roanna : een aparte verschijning was ze altijd al, ook toen ze nog op de markt stond en ze ziet er idd nog steeds goed uit
Ik ga nu ff P&W kijken, tot morgen
Roanna : allebei hetzelfde hihi, jij ook welterusten dan maar he.
Eurlings gaat weer de files oplossen blablablaā¦haha
@Raak: Ik vind het nog steeds een mooie vrouw, met of zonder botox, bitak of curry :unibrow:. Ik heb (bijna) zitten janken toen bij die reportage, die gemaakt was over haar hartziekte, die veel overeen kwam met die van mij toendertijd en dat heeft mij toen diep getroffen, hoe zij nu over het leven denkt en spreekt. Precies zoals ik.
Maargoed, weltrusten allen. :kus::slapen: Nuā¦
hihihi Bloemmie ik ken je wel een beetje hoor, maar het was toch te proberen:unibrow: Weet ook wel dat je net als menigeen hier je hart verpand hebt aan Turkije:wub:ā¦sweet dreamsā¦
Roanna, duimdrop ken ik ook wel hoor, maar vind het zoals gezegd niet te pruimen.![]()
Raakā¦hihihi ja klinkt goed he op je duimplakken en dan sabbelenā¦ach het is weer eens wat anders:dope:
voor iedereen wel te rustenā¦:slapen:
En ik kom ook nog even weltruste zeggen ⦠tot morgen en slaap lekker allemaal!!
Oke 6 uur, film gekekenā¦Hitch(zalig genoten!!) en daarna nietsen⦠Wat adm werk doen en wachten tot de mensen gaan bellen(liever niet) en anders naar huis om 8.30ā¦
Kom nog wel langs als ik thuis benā¦
Oh ja
Goedenmorgen allenā¦
Rustig aan, fijne dag en werk ze(zij die werken) of poets ze(zij die niet werken)
:dag: :hihi:
:NETHERLANJac: 24****oktober CP de huttenheugte:NETHERLAN
Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen ![]()
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog ā¦
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Beps,nog ff en dan heb je het er weer op zitten of mag je vannacht ook weerā¦
Bloem,je kan ook naar een andere plaats gaan ipv Gumbet.
Veel dropsoorten voorbij zien komen,duimdrop ken ik ook niet.
Iedereen een fijne dag
Jaaa ik heb ze weer overleefd!!!
EN gewoon 2 dgn vrij!!!
HEERLIJK!!! Zaterdag en zondag weerā¦
Nu ff slapen maar
:slapen: :drugged:
Goede morgen ā¦
Nog rustig hier op de vroege morgen. Beps bijna op 1 oor denk ik, TRL op kantoor en de rest in bed of ook al aan het werk. En ik ga ook aan de slag. Tot straks!!
Goede morgen, ben ook weer present
Iedereen werkse of een fijne dag met andere bezigheden
Goedemorgen all.
Ben er ook weer en zit ook aan het bekende 1e bakkie. Ga ook zo ff poedelen en dan even wat doen hier thuis en dan weer werken en daarna een afspraak bij de bank over een aflopende verzekering, waarbij geld vrij komt en wat we daarmee willen. Dat vanmiddag dus!
@Marion: Nou, zie dat er wat uit je handen komt vandaag! Ik weet het, zal niet meevallen met de blues nog in je lichaam, maar het gaat ook niet vanzelf. :unibrow:
@Beps: Lekker naar bed zo en een paar uurtjes de klep(doos) dicht. :unibrow: Truste Beps.
@TRL: Alweer vroeg van de partij hier voor de administratie. Jij ook nog een goede werkdag. Ennehhhā¦:kus: Volgens mij was ik het gister vergeten, dus hierbij nog eenā¦:kus:
Iedereen nog een fijne dag, al dat niet op het werk. :dope: