@Filiz: Oke, samen delen dan. :biggrin: Ja, bij jou is het ook een uur later he dus dan is het gauw erg laat. Weltrusten hoor en tot morgen weer. :dag:
filiz welterusten…
duimdrop Bloemmie is van die vierkante zachte zoetachtige drop, ik vind het dus niet te
(vr)eten
Meiden ik ga me omkleden en alles pakken. Nog 40 min en dan weg dus ik zwaai vast!!
:dag:
Vind ik juist heerlijk. :biggrin:
hahahah Bloem bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, dus toch richting turkye
Beps werkse vannacht…
Beps…werkse, :dag: rustige nacht/wacht.
@bloem: had alles maar in twee tassen hoor haha, hebben t bij ons gehouden mams een tas ikke een tas mams heeft niets gekocht
@beps: werk ze vannacht
@viva: Sonja schrijft van alles voor, kan elke dag in boek nakijken wat ik mag die dag
linda pfffff zou niets voor mij zijn, ja wel die kilo’s verliezen, maar dan moet je bloemkool eten op dinsdag, terwijl je daar dus echt geen trek in hebt dan die dag…blehhhh
@Bloem: We zullen het er niet mee over hebben …maarja… dan komen de boeken en dan komt het voorjaar en dan willen we toch weer weg, dus dan wordt er toch weer… ach nee. La ma dan. :unibrow:
@ linda owh lijkt me toch wel vervelend bij een concert, klappen in je handen, armen in de lucht, dansen enzo…
@ viva, owh zzo…ben nie zo thuis in de drop enzo…
enneuhmm… turkije, wat dacht jij dan? dat ik t afgezworen had ofzo?? no way… wil echt nog veels te graag, weet alleen dat als ik ga, dat er weer ellende van komt, dus probeer het uit te stellen…lukt aardig…
@ roanna, was ook maar een grapje hoor!! ![]()
probeer dan eens wat anders bloemmie, misschien tunesie of egypte…weet ik veel , portugal, wel zon, zee en strand, geen ellende
Bloemmie : had je niet moeten vragen wat is duimdrop, dan weet ik mijn leeftijd weer:finger:duimdrop plak je op je duim en dan ga je dat al duimend op zitten eten. Gadver, klinkt eigenlijk heel vies zo he.n we aten vroeger ook polkabrokken, weet je wat dat is, enne zoethout:D
Filiz: welterusten, tot morgen
PSV heeft gewonnen met 2 - 0
@bloem: nee hoor was helemaal niet vervelend hadden zitplaatsen dus tassen onder de stoel
@viva: valt best mee hoor als ze bloemkool voorschrijft en je hebt er geen zin in of niet in huis dan mag je ook een andere koolsoort
@ linda, owh zo
@ raak, hahaha, nee echt nog nooit gezien/ gehoord, zoethout ken ik wel, maar dat andere oook al niet…
@ viva, ja sure… as if!! denk je nou echt dat ik ook maar ergens mn lui-lekker-vakantiegeld kan besteden dan in turkije?! je kent me echt niet he? ![]()
@Raak: Ik denk dat dat dan regiodrop is, want ik heb/had er nog nooit van gehoord en we zijn toch een beetje van hetzelfde bouwjaar, als ik het goed heb. :unibrow: :unibrow: Zoethout en trekdrop komt wel me bekend voor.