Ttt 103

Precies, anders is kokkie van de leg:D

Ik beloof het. Heb net mijn WW-zakje :unibrow: in bed gelegd naast kokkie, die er al in ligt. Ik heb ijskoude pot…voeten.

Oke, dan ga ik ook zo echt naar bed en nogmaals Beps… werkse en tot morgen weer.

@Toos: En dat schuifje van de I-pod moet op rood staan he, anders loopt de batterij zo snel leeg.

Weltrusten allen. :dag::kus: allemaal.

Toos…beterschap…ff nog wat mollies…

Beps…moeders in me alles en zal ook zo zijn…

Truste,mijn Dames,jullie beheerder en’‘heer’'(voel me gevleid)

@Raak
Was ook perfect. En hoe mooier de vakantie, hoe heftiger de blues.

@Hans
Geloof direct dat je alle plekken kent daar. Het was ook jou stekkie he!
Geen zorgen :smiley: … we hebben niet geroddeld , alleen maar gesproken over het leven in Turkije en wat wij allemaal uitgevreten hadden in de vakantie.

@Bloem
Heb idd Iskender op, ook een verhaal op zich. M had het me beloofd omdat ie weet dat ik daar gek op ben dus de een na de laatste avond op naar Side. Staan we voor een restaurant aan de zee, zag er gezellig uit. Je kon daar boven zitten en mooi alles bekijken. Hij vragen of ze Iskender hadden omdat het buiten niet op het bord stond. Ja … dat hadden ze dus wij naar boven. Zitten we aan de salade en dan komt het bord van J en die begint al te eten, en dan even later onze Iskender. M vertrouwde het al niet helemaal en zei mij te wachten met eten. Hij proefde een beetje, dit is geen Iskender zei hij, geen echte doner en de verkeerde saus. En riep de ober. Laat maar zeg ik, het is goed bedoeld van je maar we eten het maar gewoon op. Ik heb je Iskender beloofd en dit ga je niet eten. Een druk turks gesprek volgt, inclusief gebaren, en de rekening werd gevraagd. Wij opstaan, weer een gesprek, weer zitten, weer een hoop gebaren en gepraat en toen konden we iets anders van de kaart kiezen. Was inmiddels toch te laat voor doner, blijkbaar stopt dat op een bepaalde tijd. Maar … ik had mijn Iskender nog steeds niet gehad. De dag erna moest en zou ik mee naar Manavgat, en moet zeggen, ik heb hem nergens lekkerder gegeten. En daar zal het sfeertje ook aan bijgedragen hebben denk ik. Een piepklein eenvoudig restaurantje aan een klein pleintje. Oude tafels en stoelen buiten op het terras en nog oudere mannetjes aan de thee. Spelende kinderen op het pleintje. Een lieve druk pratende eigenaar en zachte turkse muziek op de achtergrond. Hoe mooi kan Turkije zijn.

@Toos
Beterschap meissie :kus:. Zet de crocs maar even in de kast en ziek maar eens goed uit.

@Roanna
Ook jij rustig aan he, je kan idd niet aan de gang blijven met die mollen. Ook voor jou een dikke :kus:

@Beps
Ook jij al aan de sukkel. ben nu toch aan de gang dus ook voor jou een dikke :kus: en beterschap.

@Viva
Denk aan je, mijn laatste kus voor vandaag is voor jou :kus:

@Ouders
Ik kan me geen betere wensen en ben blij dat ze er allebei nog zijn. Moet er niet aan denken dat ik ze zou moeten missen. Al zal dat moment toch ook een keer komen.

En nu richting mijn bed, morgen weer naar kantoor. De 1e dag op mijn nieuwe stek. Ik ben benieuwd.

Truste!!!

@Marion: Suc6 morgen dan!! Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen!! Wel vertellen he!!!
En wat een verhaal met de Iskender!!! Maar jehebt m toch gegeten, en nog nooit zo lekker dus het was de moeite waard!!

Nu op het werk niets te doen, wat adm en dan filmpje kijken!!
Tot morgen, voor ik ga slapen meld ik me nog!

Nou en toen was t 6.30 en begint de dag weer… Iedereen werk ze!

Ik nog 1,5 uur, dan naar huis. Borreltje ATWT en daarna…:slapen:

Tot vanmiddag
:dag:

:NETHERLANJac: 24****oktober CP de huttenheugte:NETHERLAN
:belgium:Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen :belgium:

Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Marion,fijn om te lezen dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad en dat het met N & M ook goed is gegaan.Nu weer aan het werk op kantoor,succes op je nieuwe stek.
Beps,bijna er weer een nacht op zitten,leuk filmpje gezien?
Toos,beterschap.
Roanna,ook aan de molletjes ook voor jouw beterschap.
Viva,:kus:
Bloem,lekker geslapen?

Ik eind van de ochtend met collega en afdelingshoofd naar Eindhoven geen zin in,maar ja een bedrijfsbezoekje…Hoop dat het niet te laat wordt,vanavond ook nog bij exschoonzus op visite.

Fijne dag allemaal

morninkkk ikke kon niet in slapen komen
te veel met mn werk bezig enzo. knoppie gaat niet uit!

@ roanna geweldige opmerking!!

@ ouders, vorige week hadden we een gesprek, wat als dan…? broer wil er nix van weten, maar ik heb ouders precies verteld hoe/wat ik wil. weet t ook wel van hen, maar toen kwam het gesprek erop (kwam de tan-code sms-en van de P-bank) dat mams niet alle codes van paps wist… hihi dus ik zei… als ik dood ga, dan hebben we pas echt een probleem, want dan weet half internet niet waar ik blijf :stuck_out_tongue: en alle paswoorden voor de verschillende websites die ik maak…etc… hihi… heb dus maar met mn ouders afgesproken dat ze jou dan bellen beps :wink: hahahha… dat je het weet :wink: ben trouwens nog nie van plan ergens naartoe te gaan, maar tis de realiteit…

anywayssss
@ marion hihih… jij en je iskender! heb ik wel van de turk geleerd, die besloot gewoon op een gegeven moment: ik heb zin in dit of dat en dan net zo lang zoeken naar een tentje dat dit/dat op het raam als advertentie had. zijn beredenering was, dat een vis restaurant wel kip kan klaar maken, maar als je kip wilt, kun je beter naar een tent gaan die kip als advertentie heeft… zit wat in, cker in turkije… en de doner is niet gebonden aan tijd, maar als die rol op is en het is al 11 uur, dan gaan ze er geen nieuwe rol opzetten…

okey naar t werk maar weer es…

Goede morgen …
Mijn bakkie weer, optutten en dan ben ik er klaar voor. Kees gaat mee deze keer zodat ik niet verdwaal.

@Beps
Al weer vroeg op pad vandaag.

@TRL
Een bezoekje aan Eindhoven vandaag. Tuurlijk maken ze het niet te laat. Zw houden wel rekening met een zwangere vrouw toch?

Zo ik weer thuis!!
Op het laatste moment de FAX stuk…PFFF hadden wij weer. En er moeten 11 faxen uit in de morgen!!!

Nu ff borreltje en dan slapen
Tot vanmiddag

goedemorgen meisjes.

Marion op naar de nieuwe stek
Tlr…naar eindhoven, lekker naast de deur.
Beps op 1 oortje
Toos beterschap meissie
Roanna ook nog aan de molletjes, ook voor jou beterschap en anders ook ff een paar dagen thuis blijven.
Bloemmie serieuze zaken met pap en mams besproken, is beter meissie, ik wist van niets toen het gebeurde…ja wel waar de polissen en zo lagen en dat mams in een urn wilde, maar voor de rest helemaal niets, en ik kan je verzekeren dat dat heel erg lastig is.

note voor iedereen, zorg er voor als je ouders op leeftijd zijn dat er 1 persoon mede rekeninghouder is van van bank waar je ouders bij zijn. Heb je dit namelijk niet, maar alleen een machtiging (zoals ik) komt die machtiging bij overlijden van 1 van de 2 gelijk te vervallen. In dat geval moet je gelijk naar de notaris om een bewijs van erfrecht (ik erf niets hoor, want mijn vader leeft natuurlijk nog) maar anders kun je niet aan de tegoeden komen. Ik heb de mazzel dat ik mijn vaders bankzaken kan regelen om dat ik zijn pinpas bezit. Hij weet niet hoe hij moet pinnen, en ik had die pas al zo’n anderhalf jaar voordat mijn moeder kwam te overlijden. Maar anders ben je mooi in de aap gelogeerd, zo’n bewijs van erfrecht, kost tussen de 300 en 600 euro, echt belachelijk voor een geprint A4tje… vooral de Forts bank, ja je weet wel die op de fles is, doet er heel erg moeilijk over. Ook de postbnk wil zo’n bewijs hebben.
Dit even als goede raad aan jullie. Ik spreek namelijk uit ervaring, en ook bij mijn schoonmoeder is het bingo. De kinderen hebben nu allemaal weet ik hoeveel handtekeningen en kopieen moeten inleveren bij div. instantie’s om alle zaken te kunnen regelen…

leve de burocratie…

Goeiemorgen!!!

Ik vandaag weer aan het werk… Morgen weer lekker vrij :biggrin: Gister niet veel gedaan… nog even de stad in geweest, een paar dvd’s gekocht…

Ennnnnn we hebben kaarten voor Jan Smit in de Rai!!! :biggrin:

Verder ik sluit me aan bij de update van Marion :thumbsup: Top!!

:dag:

Goeiemorgen all.

Ik probeer het vandaag een keer zonder molletjes. Ben nog wel wat snotterig en hoesterig, maar het is te doen, zeg maar.

Moet vandaag weer op de andere lokatie werken en kokkie gaat dan intussen de kleinkids ophalen, omdat wij daar vanmiddag op moeten passen. Wij moeten dan tussendoor wel even op controle naar de tandarts, maar dan gaan ze maar ff mee.

@Viva: goed, dat je die problemen even aansnijd, want zo is het wel. Toen mijn moeder als laatste overleed, (op 29 Juni) hadden wij (broer en ik) het huis nog 1 maand aangehouden, om het op ons gemak leeg te kunnen halen. Krijg je na 2 weken bericht van een of andere instantie, dat wel 3 weken van de laatste AOW terug betaald moest worden, daar Mevr.K. op 23 Juni nog haar volledige AOW had ontvangen. Alsof de huur en alles wat je op moet zeggen, ook zomaar stopt en geen geld kost.

Gelukkig hadden mijn ouders ook nog wel een paar centen op de bank, maar ik wil hier eigenliijk mee zeggen, dat instantie’s echt geen rekening houden met de gevoelens van nabestaanden. Zo staat het in de wet, zeggen ze dan!! :finger: Tuurlijk!!!

Nou, meiden en heer werkse nog en Beps… lekker slapen. :o

Goedemorgen all,
Toos : beterschap en zou idd maar ff nog niet de nachtdienst ingaan hoor
enne jij een zuurpruim??zal toch niet!
Viva : jij ook sterkte hoor, komt vast weer goed, moet je ff wat geduld mee hebben, heeft tijd nodig. Wat betreft rekening bij bank : hebben wij ook al geregeld hoor een en/of rekening, anders idd grote problemen via notarissen en hoge kosten
Marion : suc6 op je nieuwe werkplek, hoop dat je er geraakt bent
Ook ik heb de lekkerste Iskender ooit in Manavgat gegeten, zo’n 3 jaar geleden en kan het nu nog proeven:D
Trl : hoop dat je werkbezoek in Eindhoven toch nog meevalt enne is werkbezoek he, wordt meestal niet zo laat, want is niet betaalt :smiley:
Bloemmie : heeft deze nacht in haar bed weer hard liggen werken, is niet goed hoor meis, de nachten zijn er om te rusten
Beps : geldt niet voor jou hoor:tongue:jij hebt wel moeten werken vannacht en nog wel problemen aan het eind met de fax, misschien overstappen op mail hihi
Cyn : weer een uitje gepland, gaat gezellig naar Jan Smit
Roanna : jullie ook een fijne middag met de kleinkids hoor

Denk dat iedereen onder de wol ligt vandaag:so:

Nou ik weet het niet inderdaad… Ik op mijn werk bezig met administratie… bah…

@ bankzaken…
en ik kan het weten… maakt geen flauss aus… gemachtigde of mede-rekeninghouder… de rekening wordt geblokkeerd en t wachten is op de verklaring van erfrecht… de uitvaartrekening kan ingestuurd worden en die wordt betaald maar alles staat stil… waarom denk je dat zoveel mensen niet meteen melden dat paps/mams/partner is overleden…?

@bloem
uhhh… omdat anders alles geblokkeerd is :smiley:

justum!