Ttt 103

Wij moesten ook een verklaring van erfrecht op laten maken.
Anders bleef de tenaamstelling van de rekening staan op:
erven van C. *** en/of C. -. Daar wil je natuurlijk
niet wekelijks mee geconfronteerd worden.

@linda
Hoe was Marco??

Marco was supergaaf we zijn begin van de middag al richting arnhem gereden, auto geparkeerd op een parkeerplaats aan de rand van arnhem. vandaar met een pendulbus richting richting gelredome waar je een kaartje kon kopen voor de bus naar het centrum, bleek dat je naar centrum ging met de zelfde bus maar er alleen uit moest om een kaartje te kopen, lekker geshopt in centrum, ben goed geslaagd, 2 truien, een blouse, een vestje, witte t-shirts en alvast een nieuwe agenda. daarna weer met bus richting stadion, daar wat gegeten bij de M*c D, die daar een megagrote tent had neergezet en daarna dus het concert, was echt supergaaf was wil zeker wete volgende keer weer, ook de liedjes waren allemaal super vooral van stop de tijd heb ik genoten

Bloemmie : je hebt gelijk, ik weet het nu weer bij mijn vader. Had een bevriende notaris die vertelde dat ze zelfs op zoek gaan naar eventuele buitenechtelijke kinderen en/of een ander testament. Tot die tijd is idd alles, buiten uitvaartrekening, geblokkeerd.
Linda : nou zeg jij hebt jezelf weer flink in het nieuw gezet, leuk hoor. En het concert ook goed bevallen, wordt denk ik bij het volgende concert een kleine TTT-meeting:D

En ik ben ook weer klaar! Viel niet tegen onderweg, de terugweg was qua tijd hetzelfde omdat ik nu een stuk snelweg heb. De heenweg duurde langer omdat het 's morgens toch veel drukker is. Wel rottig parkeren daar, ze zijn nog aan het bouwen dus de parkeerplaatsen zijn nog niet allemaal klaar. Op kantoor was het erg rustig moet ik zeggen want veel zijn vrij op de woensdag. Wel een heleboel nieuwe gezichten. Wordt me wat om al die namen te onthouden. Zaten we voorheen in een oud gebouw, nu splinternieuw en erg mooi ingericht moet ik zeggen. De 1e morgen is me in ieder geval mee gevallen. Nu maar afwachten of dat zo blijft.

@Bloem
Vannacht nog aan het werk geweest en serieuze gesprekken met paps en mams gehad.

@Beps
Troubles met de fax, en zoiets komt altijd als je afgewerkt bent. Balen!! Dan zit er maar 1 ding op als je thuis komt he. Je pakt een neut en duikt het bed in.

@Cyn
Gaat lekker naar Jantje!!

@Viva
Een heel geregel na een overlijden. En zelfs als je alles goed in orde denkt te hebben gaat er nog van alles mis. Weet nog bij mijn oma, overal netjes haar overlijden door gegeven bij alle instanties, wordt er nog steeds de electriciteit van de rekening afgeschreven. En voordat dat weer eens terug geboekt wordt, dan zijn ze zo snel niet.

@Roanna
Hoe gaat het zonder de molletjes vandaag? Hoop dat de kids een beetje rustig zijn vanmiddag.

@Raak
Misschien hebben we wel bij hetzelfde restaurant gegeten :smiley:

@Linda
Goed geshopt in Arnhem, sta je er zeker weten pico bello op als je weer eens gaat daten. En daarna genoten van Marco!!

goede middag dames…!!

ikke net terug vant strand…heerlijk :smiley:

raak en marion weer prima updates gegeven…
ga dus niet alles nog eens type…maar sluit me er verder bij aan…

xx

:crybaby::crybaby: wrijf het er maar ff lekker in :slywink:
Nee hoor, geniet er maar mooi van!!

solly…:slight_smile:

Niks sorry … geniet maar lekker van het leven daar. Zou ik ook doen in jou plaats.

Marion : zou best kunnen enne zullen we vragen of Filiz wilt ruilen:p
Joehoe Filiz : wil jij tijdje 2 kantoorbanen en Marion en ik zullen dan jouw plekkie op het strand waarnemen, ok??:wink:

@Raak
Als dat zou kunnen. Doen we ruilen in januari, als Filiz naar NL komt gaan wij daar heen. Zal niet bepaald strandweer meer zijn dan maar met minder neem ik ook genoegen. Jij niet dan?

@Filiz
Strak plan of niet?

Marion : gelukkig trouwens dat het goed meeviel op de nieuwe locatie he, moet je toch maar altijd weer afwachten

Pfff ik wil ook naar het strand!!! :biggrin: :tongue:

Mag ik ook mee naar het strand???

@Raak
Weet je, dat komt ook wel omdat er weinig personeel is op de woensdag. Voel me er gewoon niet prettig meer. Geen kans op meer uren omdat er op de secretariaten eerder personeel weg moet als aangenomen kan worden, en je komt er gewoon niet tussen omdat je er zo weinig bent en niets mee krijgt van wat er speelt. Heb in mijn vorige baan altijd meer uren gewerkt in een heel hecht team. Dat mis ik nu. Dus het wordt echt tijd dat ik naar iets anders uit ga kijken. Het liefst via een uitzendbureau zodat ik in de vakanties en de drukke tijden hier vrij kan zijn als ik dat zou willen.

Pfff ik wil ook naar het strand!!! :biggrin: :tongue:

Mag ik ook mee naar het strand???

Gaat gezellig worden. Zullen we ons tapijtje weer eens onder het stof vandaan halen?
Vliegen we even snel naar Filiz, tegen de tijd dat we daar zijn heeft ze de thee wel klaar.

@Marion: Klinkt verleidelijk!!! Pffffffff…al schijnt de zon hier zalig

Ik ben wakker, heerlijk geslapen, maar denk dat ik vanaaf nog een uurtje ga. Hubbie is onderweg naar huis, dus dat komt ook wel goed. Lekker eten en naar hondentrainen en dan weer werken!

strak plan…maaruh…4 tijdelijke banen lijkt me net weer wat veel van het goede…!!

haal dat tapijtje maar uit…ik zet al vast water op :wink:

Ziet er behoorlijk stoffig uit maar dat waait er onderweg wel af ;). Wie gaat er mee? Kleed je maar dik aan want het waait flink hier.

Dames, dat wordt geen tapijtje maar een kamerbreed tapijt:D
Filiz : breng ik wat Belgische bonbons mee, Leon.das ok??