Ttt 103

ben ik ook weer eventjes…

weet niet af en toe even niet mezelf zeg maar, ook wat rustig, maar het gaat allemaal wel weer over hoor…

ik zeg welterusten…tot morgen ergens…

@Viva: Kop op he! :kus: Sterkte hoor!

@ toos nee daarom een nachtdienst cker niet

ikke nog 3 dagen… en dan mag ik 2 dg in bed blijven liggen en slapennnnnn … nou ik ga vast… pik ik mooi dik 7,5 uur mee als ik meteen wegdommel… mmhmhmmh

@ beps werk ze
@ de rest… sweet dreams… tot morgen… trusten…

@Toos: Zo beroerd dat het zeker niet lukt in de nacht…arme jij, opknappen hoor!!!

@Viva: we snappen het echt wel. En al zeggen we het niet de hele dag(;)) we denken wel aan je :kus:

@Viva: Je kan en mag niet van jezelf verwachten na alles wat je meegemaakt hebt, dat je je verstand op nul kan zetten en verder kan gaan waar je gebleven bent. Dit alles verwerken kost tijd en energie.:kus:

Bloem…dit scenario toch niet?

Toos…ik zal de andere kant op hoesten…

Beps…wees blij dat ze nog kras zijn,mijn moeder heeft haar rollator en scootmobiel,maar ze doet alles nog zelf,als het gaat om zakelijk verkeer dan regel ik dat.

Nou, dan zeg ik tegen al die slapers :drugged: alvast weltrusten en tot morgen.

@Beps: Werkse straks en zie dat je de nacht weer doorkomt, al lees ik dat je daar al helemaal voor gezorgt hebt.

@Bloem: Slaap lekker:slapen::slapen:

@Hans: nee bij mij regelen ze alles nog zelf!!! Heerlijk!!! Zo wil ik ook wel ouder worden. En genieten ze nog dagelijks, gaan 2 keer per jaar naar Turkije, 1keer saampjes 1 keer met zn viertjes… Ik geniet toch echt nog veel van ze…(Alleen niet vertellen hoor, dan val ik door de mand dat ik toch wel van ze hou :hihi:)

@Bloemmie: Slaap ze
@Roanna: Slaap ze…

Nou lekker dan, en ik heb energie voor 10

@Beps: Houwen zo :thumbsup: hoor en tuurlijk zeggen wij niks.

Maarre …ik zei tegen de “slapers” van nu, alvast weltrusten. Ik ga nog niet naar bed…alhoewel. :o

@Hans/ Beps: Wees zeker blij dat je je ouders nog hebt. Mijn vader was na het overlijden van mn moeder ook niet de makkelijkste en woonde ver van ons vandaan. Ik baalde er ook wel eens van als hij weer wat te zeuren had. Nu na bijna 2 jaar mis ik het nog steeds, niet alleen het zeuren, mis nog steeds dat hij niet iedere dag op msn is om alleen maar goeiemorgen te zeggen zodat ik wist dat het goed ging. Hun overlijden heeft wel een plekje gekregen, alleen de nasleep heeft wel zn sporen achtergelaten. Ik moet soms oppassen dat ik geen ouwe zuurpruim wordt

@Toos: Ik snap je helemaal. Elke morgen bel ik, of ze bellen mij! Zal zulke dingen zeker en lang missen…
En een ouwe zuurpruim: Niet doen…heb jij niets aan, en de omgeving gaat je zo raar vinden :wink:

@Toos: Kan ik me volledig bij aansluiten. Ook ik miste dat erg in het begin. Niet meer even je moeder op bellen, om dit of dat even gauw te vertellen. Oke, het slijt met de jaren wel wat en dit hoort allemaal bij het leven, maar ik denk nog heel vaak aan ze.

Maargoed, nu ga ik sentimenteel worden en dat wil ik niet. Ik heb goede jaren met mijn ouders gehad en wil dat graag zo in herinnering houden.

Daarom meiden en 1 jongen… wees zuinig op ze.

I am… eggie…

EN nu naar bed met jullie haha!!!

Oke Beps. :unibrow: Mag ik dan nog even een poosje tv kijken boven?

Zeg soms ook tegen hub dat als hij me een zuurpruim vindt dat hij me even wakker moet schudden. Doet hij af en toe ook.

Nee hoor, ik wordt ook niet sentimenteel. Sluit me bij Roanna aan, koester ze ze zolang je ze hebt.

Eens, helemaal eens…

@Roanna: Ja maar handjes boven de dekens :unibrow:, en licht uit naar P&W

Ik ga ook zo terug mn mandje in. Hele dag liggen knorren en nu weer moe.
Voor degene die gaan slapen welterusten enne Beps… rustige nacht en werk ze