Marion : klinkt perfect allemaal en natuurlijk heb je de blues anders was er iets niet goed ![]()
Trl : bij verloskundige gelukkig weer alles ok en nog ff lekker het dorp in
geweest
Bloemmie : you go girl, good for you.als je je mond had gehouden hadden ze het echt niet bij je komen brengen hoor
Roanna : gaat het weer een beetje nu? hoeraatje voor de molletjes he
enne soms zijn doerakjes ook weleens lief toch:tongue:
Kaylo : je grootmoeder heeft een respectabele leeftijd, mijn overgrootvader was ook 98 geworden, zuinig op zijn he,op die oudjes
Viva en Toos : alles goed ? Mis jullie:kus:
Marion…mooi relaas…en die plekken die je beschrijft zijn mij bekent…ben er vaak geweest.
Bloemie…graag aangeboden…kijk maar…zolang ze in een kooitje zitten en de katten er niet bij kunnen…en wie weet wennen ze aan elkaar.
Beps…moest wel lachen hoor om de opmerking van HTS…echt scherpe humor…
Goedenavond.
@Beps: De slaap uit en zo weer werken.
Nouja, er moeten per slot van rekening wel dollars ( of wat hebben ze daar?) verdient worden voor Thailand he!!
@Marion: Mega goed verslag en heerlijk zoals je alles beschrijft. Mooi hoor! Daar doe je het toch voor he! Nu weer op naar het volgend jaar.
@Raak: Ach, ik denk dat er in ieder mens wel iets aardigs verscholen zit, al komt het er soms niet altijd uit. :biggrin: Nou, met mij gaat het verder wel goed hoor. Heb alleen s’morgens last van de keel en daarom neem ik die molletjes en dan gaat het de rest van de dag wel goed.
@TRL: Wat fijn te lezen dat het je deze dag een keer goed is gegaan. Nu de bekende laatste loodjes, maar daar kom je ook wel door. Fijn ook dat het met de kleine zo goed gaat in je buik en dat hij/zij zijn werk al doet, om zich voor te bereiden op zijn/haar komst hier op deze wereld. Houden zo!!
Enneh… dikke :kus: weer.
Ja Toos… ik weet ook niet waar ze is. Zou ze veel moeten werken of echt de griep hebben gekregen?
Beps…krasse man hoor,je vader…echt een noestige ‘‘kop’’,mijn moeder is 78 en is alles wat ik nog heb en koester haar,haast dagelijks ga ik langs haar(ligt op mijn route naar huis)weet je;zou me geen leven kunnen bedenken zonder haar;maar ze kwakkelt wel.
Toos…?
haha…bijlezen was niet nodig…
marion een schitterende up date gegeven…
sluit ik me voor het gemak dus maar ff bij aan…
wij vandaag int dorp geweest…
iedereen een fijne avond…!!
bloemmie gegeten en tv gehangen enzo… leuke nieuwe serie, samatha who…me like
@ marion hahahaa, nou ja, zo precies bedoelde ik ook niet, wilde gewoon meer details, en die heb je gegeven… ook nog iskender op
@ hans, das t probleem, geen kooi…
@ trl klinkt als een heerlijke dag… en ik denk echt dat het een mannetje wordt!! whihheeeee jippieeeee
ikke moe, zo slapen denk ik…
Filiz…toch niet te veel gerrodeld met Marion over mij he?
Kom even aanwaaien. Lief dat jullie bezorgt zijn. Zondag hele dag op bed gelegen en gister gewoon weer aan de crock gegaan. Voelde me niet zo lekker, wat molletjes, maar gaan met die banaan. Dom dom dom, vandaag dus knock out. Hele dag geslapen, zal wel iets van griep zijn. Nu weer een beetje bij kennis.
Beetje bijgelezen, maar blijft niet zo hangen.
@Marion: Welkom thuis, last van de blues, in ieder geval genoten samen met J en N. Daar doe je het voor he. Goeie update:thumbsup:![]()
@Marifran: Ook weer terug op de koude hollandse bodem. Welkom thuis. Het zal vast een mooie reis geweest zijn.
Tja bloemmie…dan wordt het een kat/konijn verhaal…kan ik hier gaan witten door alle bloedspetters…
Nou ik wou net zeggen,(sms) dat Toos even buiten westen was, maar dat is nu niet meer nodig. Beterschap Toos. :kus:
@Roanna::kus: Nee hoor ben weer bij kennis
Oh, gelukkig. We/ik maakten ons al zorgen. :unibrow: Nou, hou je haaks. :wereld:
Steken we elkaar hier aan of zo?
@ hans, daarom… kerst is al gauw
@ toos, owh eigenwijs en nu hoge tol betalen… het heerst heel erg he?! lekker weer in bed, molletjes, slapen, boomhut van de buurman omzagen en dochterlief en hubbsie thee met beschuit laten bregen…
@Bloem: Het heerst zeker. Iedereen op mijn werk ook, loopt te proesten en te hoesten. Kan ook niet anders met dit weer he! Maargoed, hoort er allmaal bij als je in Nederland woont, zeg ik maar. :unibrow:
Dat ik me met molletjes op de been houd, is eigenlijk ook niet normaal vind ik van mezelf, maarja het lukt allemaal nog net zo!!
Zo dames en heer. Ga ik ff op de stoel zitten, gaan jullie ineens mega kletsen…dat kanniet he…
@Hans: begrijp je helemaal met je moeder. Mn ouders, 73 en 78, werken nog bijna dagelijks(als er iets te doen is, koerieren door nederland). Ze zijn kras, gaan gewoon door. Ik mopper graag op ze, en ze worden ouder, rek gaat eruit…Maar laat ze zo maar door gaan tot ik er niet meer ben…
Pffff echt lekker relaxed… zo maar eens mn spulletjes bij elkaar pakken… Laptopje mee… filmpje kijken ofzo… Komt wel goed, ik kom die 8 uur wel weer door…
Oh en mn stem kraakt harder dan de gewrichten van mn ouders…pfff maar ga gewoon door, geen koorts, niet ziek. Alleen hoesten en proesten(en geen molletjes)
Kom maar niet te dicht bij mij in de buurt Hans! :lol: