Ttt 103

beps : ja hoor ! :kus:Ga nu terug op de kont de trap af ! Hihihi !

Hihi Kaylo: Leuk die foto’s!!! Ik zit hier te denken om m mn ouders te doen geven voor kerst of hun verjaardag, heb nl echt een mooie van mn vader in Cesme op het kasteel!!!

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/P1020568-1.jpg

Linda : jij mist strakkies de lunch hoor :lol: Nogmaals heel fijne dag
Viva : begint hier nou een beetje te ruiken hoor:thumbsdown: Ga douchen :lol:
Beps : is zeker een mooie foto, zullen ze best blij mee zijn
Zo, nou moet ik zekers zelf ook nog wel een beetje gaan werken, moest ook nog ff sms naar Turkije sturen, is er een met een griepje daar die denkt meteen dat ie doodgaat, zijn eersteklas aanstellers hoor:lol:

Haha, ja Raak daar in Turkije hebben ze allemaal de HTS gedaan…Hogere Toneel School haha!!! Want dat kunnen ze Toneelspelen haha

Ik heb dus mn capputje en cake op…jammie. Nog ff kleine dingetjes doen endan …
SLAPEN!!!
Meld me nog voor ik naar bed ga

@beps
Hele mooie foto, zeker doen op canvas, heb je echt een supercadeau!

We waren saampjes het kasteel op, mn moeder en hubs zaten beneden ijsje te eten… En hij keek zo lekker de baai over, de grote trolleyboten naar Brindisi(Italië) en hij stond zo te genieten. Heb een hele serie daar. Was een mooi paps-dochter uurtje!!

Beps : gelukkig,ik begon al te denken dat het aan mij lag, vind het wel een goeie, zal wel eens vragen of ie zeker afgestudeerd is aan de universiteit en niet aan de HTS. Maarre, die humor snappen ze dan weer niet en weet ik nu al stuurt ie gewoon zijn diploma door en vraagt wat ik bedoel:D

Beps : en dat mis ik zo : dochter - vader uurtje. Het is vandaag mijn vaders sterfdag, nu 2 jaar geleden

@Raak: :kus: Daarom ben ik dus zo blij met die foto’s!! Hij is heel aktief, werkt nog, MAAR is wel 78!! En je verwacht het niet, omdat ze nog zo in t leven staan, maar het kan zo maar voorbij zijn!! En dit heb ik iig, en zit DIEP in mn hart gekerft!!!

Dames(en Heer) ik ga slapen!!! Tot vanaaf!!

Beps : dank je. mijn vader is 79 geworden.Dus koesteren hoor, mijn moeder is nu 80 en gelukkig ook nog heel gezond
en nu lekker slapen !!!

Goeiesmiddags.

Iederen op 1 oor? Tis zo stil. :frown:

@Raak: Inderdaad, zolang je je ouders, of een van beide nog hebt, koesteren. Ik was ze binnen 3 maanden kwijt ( 68 en 67 jaar) en dat is niet te beschrijven. Dus geniet van ze, zolang je ze nog hebt.

Natuurlijk moet je ook wel en beetje met ze op kunnen schieten he, want ik hoor ook wel verhalen, dat er tussen die oudjes doerakken zitten hoor! :unibrow:

@Viva: Ja hoor, ik heb de tv uitgezet vannacht ( geloof ik) en heb inderdaad vanmorgen voor vertrek naar het werk weer 2 molletjes ingenomen en daar kan ik de hele dag mee doorkomen.

@Marion: Alweer een beetje geaklimatiseeerd? :unibrow:

Beps: zeker doen hoor ! Foto’s zijn van hele goeie kwaliteit en haarscherp ! Vind het een leuk aandenken.

Raak : denk aan je hoor. Ik heb het geluk dat mijn beide ouders nog leven. Papa 74 en mama 72, dus hoop dat die nog een serieuze tijd meegaan !

En mijn grootmoeder wordt 94, dus …

goede… halloooo!!

ikke ook weer thuis!
@ viva ze zijn de layout aan het veranderen. ff linksonderaan de pagina kijken of je em op 4.2 hebt staan of op 4.5
als het goed is, is alles nog hetzelfde in 4.2
bij 4.5 vind je rechtsbovenaan een dropdownbutton waar je heel snel naar je persoonlijke pagina kunt gaan, waar je makkelijk een berichtje kunt sturen, no problemo!!

@ hans, bedankt voor je aanbod, maar rotterdam ligt erg ver uit de route voor mij
ik hou t in mn achterhoofd…

@ papa’s… vorige week kwam ik binnen, mams een knuf, hondjes een knuf, geef paps een kus en zegt ie: krijg ik geen knuf!!! :stuck_out_tongue: hahahhaa, tuurlijk!! doen we anders nooit, maar als mijn paps een knuf wilt, dan geef ik hem er graag 1 :smiley: hihihi… me loves my daddddy :wub:

uhm… nog meer… nog meer…?
owh ja, had betaald gekregen over de week van voor de werkreis. mocht toen 4 h invullen op zondag voor de reis. maar had loon gekregen en t was maar 20 euries hoger dan gewoon 40h. dus ikke bellen, hadden ze het als 100% gerekend, niet als overuur en extra reserveringen van ingehouden omdat het reistijd was… maar goed, besproken met uzb en later met de manager en die heeft ff gebeld en krijg nu dus 4h tegen zondags tarief (138%) als toeslag (+ weet ik veel hoeveel%) vergoed… kijk, kan t altijd vragen… ja toch?? :unibrow:

uhmm… en verder… weet ik t nie meer, ik ga met een bak hammiehappie-eten voor de buis hangen denk ik :smiley:

Hey allemaal …
Nog steeds niet de kans gehad om bij te lezen, we gaan dus maar gewoon mee verder en zien wel wanneer ik de tijd heb om de gemiste week bij te lezen.

@Marifran
Ook nog aan het bijkomen van een indrukwekkende vakantie. Ik sta ook nog niet met beide benen op de grond hier, en het ergste is … ik wil hier niet eens zijn ook. De bekende blues dus.

@Bloem
Druk geweest in Madrid, ook nog de kans gehad om iets van de stad te zien?
Lekker geknuft met paps en mondje geroerd voor wat extra euries en gelijk heb je.

@Linda
Lekker uitgeslapen, ben je in ieder geval goed uitgerust voor Marco vanavond, veel plezier!

@Cyn
Ijverig aan het studeren geweest vandaag.

@Beps
Met haar hoofd al een beetje in Bangkok.

@Raak
Is echt 3x niks dat weer, scheelt gewoon de helft en heb het koud. Maar ja, tis niet anders. Zit maar 1 ding op en dat is zo snel mogelijk terug. Maar dat kan nu ff niet. Eerst weer vrije dagen en poen sparen he.

@Filiz
Lekker he … een boterhammetje met hagelslag :biggrin:

@Viva
Ook uitgeslapen vandaag, mag wel een keer hoor. Je hebt het vast en zeker nodig gehad.

@Kaylo
Ventje met de honden op jacht en jij warm onder een dekentje. Donderdag een scan, wil nog steeds niet vlotten he?

@Roanna
Ook weer in da house!

En onze Toos ziek … wat is er met haar aan de hand?

@ marion leuk die update van jou (nee echt, super :thumbsup: ) maar hou zit het met JULLIE!! vertel…!!! waar ben je geweest, wie heb je gezien, wat heb je gedaan,w at heb je gegeten, waar, hoeveel, met wie? leuke mensen ontmoet? wie, wat waar? hoe was t hotel? vriendjes voor J. hoe is het met N en dr vriend en FOTO;'S!!! vertellllllllllll hahaha :wink: no pressure :wink:

Hallo allemaal,

Ook weer thuis,lekkere dag gehad op het werk,nog ff met collega dorp in geweest,was wel vermoeiend,maar ja we gaan gewoon door zolang het kan.Vanmiddag bij de verloskundige geweest,alles zag er goed uit,de kleine is al wel iets aan het zakken ligt met een puntje van het hoofd al in de bekken…Duurde wel ff voordat ze het hartje hoorde,was ff zoeken…Over 2 weken mag ik weer…

Bloem,lekker extra centjes van de trip.
Marion,vertel,vertel
Beps,op 1 oor
Viva,nog bij je paps geweest?
Kaylo,nog aan het herstellen
Cyn,nog wat leuks gedaan op je vrije dag?

Beps weer wakker, boodschapjes gedaan, gegeten, en nu ff nietsen tot ze werken moet

Een heleboel vragen!!! Nou daar komt ie dan … de druk wordt nu wel errug groot :biggrin: :wink:

Waar zijn we geweest?
We hebben eerst 2 dagen een auto gehuurd en zijn een dag naar Antalya geweest en naar de kursunlu waterval. Erg mooi trouwens. Perge zat ook in de planning maar we waren vrij laat weg dus eigenlijk te laat daar om alles goed te bekijken. Entree was niet echt goedkoop dus dat hebben we maar niet gedaan. En dan blijft er ook nog iets over voor een volgende keer he.
De andere dag wilden we eigenlijk naar Dimcay of Alanya maar het weer werkte niet mee. Het was regenachtig en zijn toen naar Kizilagaz gereden en daar in het nieuwe, overdekte winkelcentrum wat rondgeslenterd. Daarna naar de watervallen in Manavgat gegaan.
Ook weer Side in geweest natuurlijk. Ik blijf het gewoon een mooi knus plaatsje vinden. Maar toch gezellig en levendig.
En niet te vergeten de minimeeting met Filiz in Manavgat. Verder heel veel gekletst met zijn allen over van alles en nog wat. Gewoon heel gezellig dus.

Wie hebben we gezien?
Bekenden van juli, de obers van de bar waar we toen regelmatig kwamen. En Filiz en haar vriend natuurlijk. Ook M, die toen J onder die man uit gehaald heeft, hij is veel met ons opgetrokken. Het is gewoon schitterend om die 2 samen te zien. Ze hebben toch een bijzondere band samen.

Wat hebben we gegeten?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kebabjes en durum in allerlei variaties :wink:
Niet in de ‘toeristenrestaurants’ maar in de restaurantjes waar de turken zelf ook eten. En eentje was wel heel bijzonder, dat zat in Manavgat. M nam ons mee, grappig restaurant zei ie, je kan er de auto binnen parkeren. Ik dacht dat ie ons voor de gek hield maar het was echt zo. Je reed zo ongeveer tussen de tafeltjes door naar achteren waar je de auto kon parkeren. J vond het helemaal gaaf en wilde er telkens terug.

Waar?
Een paar keer in Manavgat, in Antalya aan de zee en een paar keer in Side.

Hoeveel?
De ene keer wat meer dan de andere :wink:

Met wie?
Met N, J en de M&M’s.

Hoe was het hotel?
Hele mooie kamers maar verder vond ik het wat tegenvallen. Ik vond Grand Prestige beter. Het personeel hartelijker en zo. Maar we zijn veel op pad geweest dus dat maakte niet uit. Was ook een ster minder en dat zit em toch ergens he.
Was trouwens wel lastig dat de zon vroeg weg was bij het zwembad. Bij het voorste zwembad kwam dat doordat het gebouw zo hoog was. Bij het 2e zwembad waren er aan de randen overal luifels, je lag dan eigenlijk in de schaduw. Leuk in de zomer maar nu wat minder vond ik. Lig gewoon graag in de zon.

Vriendjes voor J?
Hij had er weer genoeg, net zoals altijd. Ook een manneke dat dicht bij ons in de buurt woonde. Gezellig samen kattekwaad uithalen, het zwembad in, glijbanen af, biljarten. Ook hij heeft zich goed vermaakt.

N en de vriend?
Ook zij hebben het erg naar de zin gehad.

@TRL
Fijn dat alles zo goed gaat met de kleine!! Begint al lekker op te schieten, en dan wordt alles wat zwaarder. Maar nog ff en dan kan je met de beentjes omhoog. Genieten van je verlof en je gaan voorbereiden op de grote klus.

@Marion: Ziet er uit als DE vakantie!!! HEERLIJK!!! Kan een mens weer ff mee door!!! Gelukkig dat J en N ook genoten hebben dus het was geslaagd!!! Mooi hoor!!!

@TRL: Alles weer goed, op naar de volgende keer, dan is t je laatste week voor je verlof toch??? Het gaat nu echt hard lieverd. Je doet t goed, ik ben trots op je :slight_smile: :wink: :kus: