@linda
Heel veel plezier vanavond!
@marion en marifran
Welkom terug in de herfst ![]()
@linda
Heel veel plezier vanavond!
@marion en marifran
Welkom terug in de herfst ![]()
Linda: dankje! En jij veel plezier bi MB!!!
Iedereen bedankt!
Ga vanavond zeker genieten, moet zeggen ook komende tijd nog veel leuke dingen op de planning staan, genieten doe ik dan zeker
@Linda: Mooi heb je ook verdient toch!!!
Oh meiden ik kom er net achter dat ik gewoon over 7 weken in Bangkok zit, en de rondreis wss gaat beginnen…JAJAJAJA ik heb er giga zin in…te erg
Marion : welkom thuis!Geloof graag dat het weer ff wennen is, vooral als je nu naar buiten kijkt he. J en N het ook fijn gehad?
Marifran : Ook al weer een paar daagjes thuis : welkom terug.
Alweer druk met de kleinkids in de weer, zullen je best gemist hebben.
Ben benieuwd naar je foto’s.Had vroeger een vriendinnetje die daar vandaan kwam
Bloem : suc6 met zoeken naar oppas, maarre beetje voorzichtig zijn he, is een gevaarlijke tijd voor konijntjes:unibrow:
Beps : vandaag lekker een daagje thuis en vanmiddag nog een slaapje doen
Trl : alvast aan het wennen bij de Mac
MK : fijne dag
Hans : Dank voor je lieve woorden, ik vind het ook leuk dat jij je hier thuis voelt
Linda : eetse bij je ouders, shopse en daarna : genieten van Marco he.
Beloofd wat, al die fijne uitzichten. Goed zo
Cyn : vrije dag vandaag : studeer ze !
Viva : probeer nog ff te genieten van je verlof en neem ook de tijd voor ontspanning hoor
Roanna : heel fijn dag voor jou
goede morgen…!!
@linda…veel plezier vanaaf…
@marion en marifan…weer terug int land…
@viva…(K)vandaag weer aan de slag.
iedereen een fijne dag…!!
en voor de werkende onder ons…werkze
Raak:thanks! Gaat wel lukken hoor ![]()
Beps: lekkel!!! ![]()
@cyn: is de studie tot nu toe goed te doen?
goedemorgen meiden, nou ik net mijn bedje uitgerold, ongelofelijk, ik die nooit lang kan uitslapen wordt gewoon om 10.30 uur wakker…nu aan de koffie.
Bloemmie beste nijntjesmams ter wereld…misschien zit er een oude buurvrouw in de flat die het wel gezellig vind om op jou nijnekindjes te passen.
Marion weer helemaal back to earth…gelijk weer aan de gang
Linda veel plezier vanavond
Beps over 7 weken in Bangkok…(onwerkelijk idee zeker)
Roanna hopelijk de tv uitgedaan, en vandaag weer aan de molletjes??
Toos voel je je al wat beter, of nog helemaal in de lappenmand
Tlr…nog een paar dagen werken, en dan relaxen meissie op naar de grote klus.
Cynnie vandaag lekker vrij…en aan de studie
Marifran…1001 foto’s uitzoeken, ach zo beleef je de reis nog een keertje.
Ik wilde naar paps maar wat een rot weer hier zeg, het komt met bakken uit de hemel, dus ik weet nog niet of ik daar nu heen ga…moet trouwens eerst nog goed wakker worden en dan nog badderen…en volgens mij gaat paps vanmiddag naar het zorgcentrum voor een gezellige middag…dus ik weet het allemaal nog niet.
hier nog droog
wel grappig mams vroeg gister of ze een paraplu mee moest nemen voor in het stadion,of het stadion overdekt is
Ik zag Kaylo aanwezig…Alles goed???
Iedereen druk met zn eigen ding… Pfff heb uit pure verveling net een cake gebakken haha!!
Nog een uurtje en dan met een capputje jammieeeee!!!
(had ergens zin in, maar niet meteen aanvallen zeg maar. Kan m ook nog een stuk meenemen de nacht in!)
Nou goed… Ga de was eens doen ofzo…
Beps aan de was, tja moet ook gebeuren, ik mezelf maar eens poedelen…ben al een uur wakker maar nog zo duf als een konijn…
@Viva: Ik al vanaf 6 uur…ben niet vooruit te branden. Ga straks nog slapen he, voor de nachtdiensten!
dus…pfffff:drugged:
ik ga stoppen fijne dag allemala en tot morgen
Dames, dames moet niet gekker worden met jullie he : uit verveling de was gaan doen:biggrin:
zo nu ga ik echt onder de douche…en was even naar hyves gegaan, kom ik hier terug, is er weer vanalles veranderd, zoals nieuwe berichten zijn weer weg…pfffff…moet je eerst helemaal naar turkijeforum en dan hier naar toe…
:dag: allemaal !
Even een “vluggertje” ! Moest toch de trap op, dus kom vlug even gedag zeggen.
Hiere alles héél rustig (kan ook niet anders).
Jachtzeizoen terug begonnen, dus …ventje weg, en hondjes ook. En ikke lekker warm onder de deken in de zetel !
Donderdagmorgen onder de MR scan voor de knie en vrijdagavond Spaanse tapa’s eten voor mijn broer die 50 wordt.
Ben benieuwd of dat gaat lukken. Zal de rolstoel maar thuislaten en op krukken strompelen. Moet tenslotte enkel een ganse avond zitten en smullen !
Mijn schoonzus en ik hebben een hele mooie foto’s van mijn broer op canvas laten drukken bij Hm die genomen was in Egypte terwijl hij aan het duiken was. Prachtig hoor, met al die vissen rond hem heen en ook heel mooi van kleuren. Is er eenje van 10O op … (weet het al niet meer). Was 85 euro. Viel best nog mee van prijs vond ik. En ook eentje met zijn 3 zoontjes erop. Heel lief !
Vele groetjes aan iedereen en ik kom nog wel eens langs hoor ! Want mis de boel hier wel een beetje :o
Kaylo beterschap meissie