Heb nog niet bijgelezen …
@Bloem
Hoe was Madrid geweest?
@Marifran
Ook welkom thuis!!!
@Roanna
Ga morgen tussen de bedrijven door mijn reisverslagje wel maken ![]()
Nu even wat rondteuten hier, een wasje erin en dat soort van klusjes.
Heb nog niet bijgelezen …
@Bloem
Hoe was Madrid geweest?
@Marifran
Ook welkom thuis!!!
@Roanna
Ga morgen tussen de bedrijven door mijn reisverslagje wel maken ![]()
Nu even wat rondteuten hier, een wasje erin en dat soort van klusjes.
@marifran: welkom thuis!
@Viva
Hoe is het meissie? In ieder geval alvast een dikke :kus: voor jou!
ach ja wat zal ik zeggen het gaat af en aan, de ene dag heb ik nergens last van de andere dag ben ik moe en down…
@Marion: Gelijk heb je. Weer thuis en de beslommeringen van alle dag gaan weer gewoon door. :frown: Maargoed, weer kunnen alweer bijna het lijstje voor 2009 erop zetten. Doe nog maar even rustig aan en voor zo alvast weltrusten.
truste
Meiden en een heer… ik ga ook maar vast afscheid nemen voor vandaag. Iedereen weltrusten en Viva… ook voor jou een extra dikke :kus:
Weltrusten allemaal. Ga nog even een poosje tv kijken boven (P & W) en zal niet vergeten de tv uit te doen hoor Toos, als je toevallig nog langs komt vanavond. Vergeet jij niet het knopje van je I-pod terug te schuiven, anders is je batterij zo snel leeg! :unibrow: ![]()
Trusteeeeeeeeeeeeeee
By the way…hebben jullie het ook gezien, dat deze site/forum al aardig naar de 100.000 leden op aan gaat? Geweldig toch!!! ![]()
@roanna: en jij hebt al bijna 12.000 x gepost hier, slaap lekker en tot morgen
Ik ga ook slapen tot morgen allemaal
:NETHERLANJac: 24****oktober CP de huttenheugte:NETHERLAN
Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen ![]()
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Marion,vandaag het dagelijkse ritme weer in,zal niet meevallen denk.
Viva,:kus:
Allemaal een fijne dag.
Goedenmorgen allen
Vandaag gewoon thuis, maar wel vanmiddag slapen omdat er weer 2 nachtdiensten aankomen!
@Viva: :kus: Rustig aan wijffie… Denk aan jezelf hoor… Je bent ‘te mat’ op het moment…:kus:
@Marion: Succes met het ritme vinden…vind ik altijd zooo moeilijk als we terugzijn!
@Bloemmie: geen idee hoe dat bij dat bedrijf op te lossen is, onderhoud moet eens in de 24 mnd. Bij ons kan er niet veel anders dan jij zegt, zeg maar…(al is er ook soms mogelijkheden het in t weekend te doen…mss ff bellen met het bedrijf) Of anders sleutel bij de buren(zeggen wij altijd)
@Linda: Veel plezier bij Marco!!!
Goede morgen allemaal …
En daar zitten ik dan weer, met mijn bakkie en een boterhammetje achter de klepdoos in een regenachtig Holland. Wat een verschil met gisteren.
Zo meteen weer aan de slag, het zit er helaas weer op.
Morgen!
Marion, ik snap het helemaal, ben al 3 dagen aan het wennen maar mijn hoofd is nog steeds vol indrukken van de afgelopen weken.
Was weer heel bijzonder 3 weken geen andere toeristen tegen te komen.
Die ene week op Kei Besar was heel basic, geen stromend water, alleen soms 's avonds wat stroom en slapen bij de mensen thuis. Zal nooit meer die enorme gastvrijheid vergeten en de altijd vrolijke kinderen.
Ben gelukkig geen bijzonder ongedierte tegengekomen en echt vuil was het niet in de huisjes.
Roanna, heerlijk dat je zo genoten hebt hadden jullie echt wel verdiend!
Heb je foto’s en die van Toos bekeken, kan wel zien dat het een feestje is geweest!
Kaylo, zag dat je je nog steeds de trap op en af moet slepen, wel een langdurige geschiedenis allemaal! Hoop echt voor je dat er nu snel een einde aan komt!
mogguh
ikke kon echt NIET uit bed komen, moest eigenlijk vroeg beginnen want nog langs de huisarts maar ja, laaa maaa hoor…
@ viva ouders hebben honden en broer doet ze wel eten geven als t niet anders kan, maar goed, das niet ideaal en ik ben de beste konijnenmams ter wereld, dus zoek ik t allerbeste
@ marion, weer thuis en overal al meteen weer rommelen enzo…
madrid was druk en intensief, hard gewerkt enzo…
@ marifran komt graag bij de mensen thuis
hahahaha
ikke nu dan toch maar richting werk…
Bloem , sterkte vandaag, volgens mij kun je wel een pepmiddeltje gebruiken!
Goedemorgen allemaal, had ook vroeg op willen staan maar heb wekker uitegedrukt en zo word je pas 2 uur later weer wakker
Goeiemorgen!!!
Ik vandaag vrij… Ja alweer haha
Niet zoveel te vertellen… Dus ga zo maar aan de studie ofzo… ![]()
Marion&Marifran: welkom thuis!!!
Verder weet ik ff niks!
:dag: fijne dag!
@cyn: succes met studeren!