@beps: tot hoelaat moet je?
Beps,dank je,zal er proberen aan te denken,
begin het al te merken hoor,de laatste loodjes he…
Linda,ja waarschijnlijk wel
Linda,alvast veel plezier morgen bij Marco …
@tkl: je hebt t vandaag vast hier al gezegd maar hoe was je weekend weg?
Linda…moest het ff kwijt…hoor het bod wat T*T aanbied en maak dan een keuze…heb de tijd…
@tkl: dank je gaat zeker goed komen, heb er al veel zin in ga morgen tussen de middag eerst bij ouders eten en daarna gaan we al richting arnhem eerst lekker shoppen
@hans: succes met het maken van een keuze, trouwens leuk je de 16e eens in het echt te zien
Linda…dat geldt voor mij ook…wil wel eens gezichten,personen zien waarmee ik al jaren mee om ga via ww
Toos…???kan ik meerijden als het evt.Utrecht wordt??
Linda,weekend was gezellig maar wel vermoeiend.
@ trl strax heb je iemand die feilloos weet wat er in de Happy Mac zit ![]()
@ marion ik had niet anders verwacht!!! hahaha, ben wel blij aangezien de vorige keer nou niet zo super was, zeg maar…
@ beps, ik had een kaartje in de bus of ik een onderhoudsafspraak wilde maken (lokaal bedrijf dus bereikbaar tussen 9 en 5)
vraag me af wanneer ik dat nou weer moet plannen! heb toch helemaal geen tijd om heel de dag te zitten wachten op 2 van die kerels?
nog steeds druk bezig om konijnenoppass te regelen… zucht…
is t al kerst ![]()
maar goed, ik ga lekker slaapie doen!!
@bloem: slaap lekker en tot morgen
Zo, he he, ben ik ook nog even. Was weer even opgehouden.
@Hans: Mooi betoog en ook ik ben benieuwd hoe jij er toch in het echt uit zal zien. :biggrin:
@MARION & MARIFRAN:
Van harte welkom thuis. Zo te lezen dus weer een gave tijd gehad. Mooi zo. Ik lees de verhalen graag van de week.
@Marifran: Inderdaad…wat langer opgewacht… maar het was ook een droom . Echt waar. Natuurlijk niet te vergelijken met jullie vakantie’s, maar voor ons en vooral voor mij, is een droom uitgekomen geweest. Hebben echt genoten.
Verder iedereen reclame aan het maken voor de Ma* hier. :lol:
@TRL: Ik was, toen kokkie in Zwolle lag, 2 x in dat restaurant geweest en ging bewust niet bij die ballenbak zitten. Wat een drukte daar en een kabaal. :mad: Trouwens TRL…:kus:
@Linda: Heel veel plezier morgen bij Marco. Geniet ervan.
@Beps: Werkse nog even.
@Bloem: Nog geen oppas voor de nijntjes? Even googlen voor een pension voor de beestjes. Optie? :biggrin:
@Bloem: Weltrusten en tot morgen weer. :dag:
@ roanna, ja kan, maar dan moeten ze in een dicht kooitje en ik struin naar mensen die t gratis/ voor een kleinigheidje doen… die zijn er… echt waar, moet alleen iemand vinden die geschikt is…
okey sweet dreamssss
zo ben ik ook nog even, vanavond heerlijk dvd gekeken van de toppers…ff alle ellende vergeten…al is het voor een uurtje
Bloemmie oppas voor konijntjes, misschien bro. of mams
Marifran weer terug en gelijk aan de bak met de oppas op het kleinkindgrut
Roanna opgehouden…
Linda morgen veel plezier bij Marco
en toen en toen wist ik niets meer
trusten voor allemaal
Roanna, pfff zeg dat wel een drukte zeg en een geschreeuw,gelukkig moesten we buiten zitten binnen zat het vol,dus rustig kunnen eten.
Ik ga ook me bedje opzoeken…Wektrusten allemaal en tot morgen
@viva en trl: slaap lekker en tot morgen
ik straks eerst nog effe strijk doen morgen op tijd op hier nog aand e poets