Ttt 103

Nou nee. Momenteel niets leuks te vertellen.

Nouja, we gaan woensdag op de kleinkinderen passen, omdat mijn dochter toch moest werken in deze herftvakantie. Gaan we s,avonds met de hele familie naar de Ma*, omdat de jongste alweer 10 jaar is geworden, toen wij op vakantie waren.

Ehhhhhh… heb gister ook even op de site van Marifran zitten lezen. Die houdt een soort van dagboek bij op haar site van hun reis, die ze nu aan het maken zijn. Heel gaaf, maar wel gedurfd. Komen dacht ik al bijna weer thuis.

@ roanna gezellig makcen met de kleinkids…!! leuk!

ik weer eens ouderwets met de klapdoos op schoot voor de tv… kacheltje aan… mhmhmh luxe!! hahaha

Zo gegeten… nu nog tot 24 uur…

@Roanna: Leuk hoor, de kleinkids…en dan lekker de Ma*…jammie…

mhmhmhmhm makkk daar ben ik al heeel lang niet geweest… en das maar goed ook :wink: geloof dat de laatste keer na BLOF was bij jouw MMMMMM !! hahaha

Hoi allen !

Alles goed met jullie ??

Iedereen zo ongeveer weer terug van vakantie?? Zag dat het lijstje behoorlijk geslonken is.
Roanna en Beps, hebben jullie het goed gehad, allebei extra lang naar uitgekeken !!

Ben zaterdag thuisgekomen en weer volop in de running, herfstvakantie hè, dus 3 dagen kleinzonen deze week.
Ben nu een soort van gesloopt, speeltuin geweest, gepicknickt en nog naar het Speelbos (Mastbos waar ze hutten kunnen bouwen enz).

Ben moed aan het verzamelen om de foto’s uit te zoeken, zijn er nogal veel nl.

Bloem…idem…lekker he?intussen kijkend naar jack sparrow…Pirates…

Niks bijgelezen…was even terechtwijzing zetten op wonen en werken…soms moet dat even en zo mis je een groot deel van een fim,maar ga nu verder kijken…

Ahhh dat ben ik vergeten op te nemen,…moet ik ze maar huren!!!

@Marifran: ja genoten!!! Te kort maar het was zalig!! En jij dan???

@ beps mist nix, tis op 6 dus ellelange reclames tussendoor… maar goed,

@ marifran!! welkom back!!! HOE WAS HET?!?!?!??!?!??!

Hey meiden en heer
Ikke is er ook weer

oh ben t ook vergeten op t nemen

yeaaaaaa iedereen weer terug!!

@ marion HOE WAS T???

Marion,welkom thuis,hoe hebben jullie het gehad?
Marifran,ook weer lekker thuis voor jouw ook welkom terug.

Ik net terug van een vriendin,maar nog niet uitgerust van het weekend.Was gisteren bij de M*C geweest in Heerde jee wat was het daar druk zeg,alles zat vol en maar 3 kassa’s dus dat was ff wachten…

iedereen naar de makk!!
@ trl heb je al gekeken wat er in de happy meal zit :wink:

Het was super!!!

@marion; welkom terug!

Moet me toch iets van het hart…

Sprak vanavond Judith(israel forum)via tel.en we kwamen zo ter sprake over TTT…

Het viel ons beiden op hoe stabiel en hoe het een’‘kliek’'geworden is(niet negatief bedoeld)maar dan in de zin dat het een vaste kern is;een community binnen een community.

Ik gaf haar een voorbeeld;stel,je stapt een voor jouw onbekend cafe in en gaat aan de bar zitten…daar zitten dus mensen die daar(dagelijks?)komen en elkaar kennen;dan voel je je dus een buitenstaander en na 1 drankje kom je er ook niet meer terug…

Ik weet,jullie zijn niet zo,ieder wordt opgenomen,maar jullie snappen wat ik bedoel.

Ben de enige man in jullie gezelschap en ook ik heb soms moeite om’‘jullie onderling te volgen’'maar omdat ik sommige van jullie al zo lang ken gaat het mij ook makkerlijker af;ik heb raakvlakken met sommige van jullie,en met andere niet.

Raak gaf het mooi aangegeven…een paar dagen niks gehoort van hans…

Geeft wel aan hoe de onderlinge controle is,en dat is positief…

Gaf vorige week al aan hoe verslavend het werkt;TTT en jullie reacties waren identiek.

Ons’‘zusje’'is voor de jongeren op ons forum;wij zijn wat ouder(niet allemaal)maar onze onderwerpen zijn anders.

Dit wou ik even kwijt,en mijn waardering naar jullie allemaal.

Bloem,nee had geen happy meal kon zo snel niet ontdekken wat erin zat

Marion,mooi dat jullie het geweldig hebben gehad

@hans: mooi gesproken, weet je al wat je baan gaat doen?

Hans: Als er nieuwe zijn zullen we ze altijd proberen op te nemen in het geheel. Iedereen is welkom aan de thee…

@Marion: WELKOM THUIS!!! Mooi dat je genoten hebt… Verhalen volgen wel vanzelf!

@TRL: Rustig aan he, kom even bij. Je hebt het nu zwaarder dan normaal!!!

Zo ennu, RUST In de tent Iedereen kijkt tv, afwas is gedaan en de kids liggen op bed, dus ze bellen niet meer(hoop ik!)

@tkl: hahaha over een paar jaar zul je vast vaak genoeg een happy meal gaan zien