Nouja, we gaan woensdag op de kleinkinderen passen, omdat mijn dochter toch moest werken in deze herftvakantie. Gaan we s,avonds met de hele familie naar de Ma*, omdat de jongste alweer 10 jaar is geworden, toen wij op vakantie waren.
Ehhhhhh… heb gister ook even op de site van Marifran zitten lezen. Die houdt een soort van dagboek bij op haar site van hun reis, die ze nu aan het maken zijn. Heel gaaf, maar wel gedurfd. Komen dacht ik al bijna weer thuis.
Iedereen zo ongeveer weer terug van vakantie?? Zag dat het lijstje behoorlijk geslonken is.
Roanna en Beps, hebben jullie het goed gehad, allebei extra lang naar uitgekeken !!
Ben zaterdag thuisgekomen en weer volop in de running, herfstvakantie hè, dus 3 dagen kleinzonen deze week.
Ben nu een soort van gesloopt, speeltuin geweest, gepicknickt en nog naar het Speelbos (Mastbos waar ze hutten kunnen bouwen enz).
Ben moed aan het verzamelen om de foto’s uit te zoeken, zijn er nogal veel nl.
Marion,welkom thuis,hoe hebben jullie het gehad?
Marifran,ook weer lekker thuis voor jouw ook welkom terug.
Ik net terug van een vriendin,maar nog niet uitgerust van het weekend.Was gisteren bij de M*C geweest in Heerde jee wat was het daar druk zeg,alles zat vol en maar 3 kassa’s dus dat was ff wachten…
Sprak vanavond Judith(israel forum)via tel.en we kwamen zo ter sprake over TTT…
Het viel ons beiden op hoe stabiel en hoe het een’‘kliek’'geworden is(niet negatief bedoeld)maar dan in de zin dat het een vaste kern is;een community binnen een community.
Ik gaf haar een voorbeeld;stel,je stapt een voor jouw onbekend cafe in en gaat aan de bar zitten…daar zitten dus mensen die daar(dagelijks?)komen en elkaar kennen;dan voel je je dus een buitenstaander en na 1 drankje kom je er ook niet meer terug…
Ik weet,jullie zijn niet zo,ieder wordt opgenomen,maar jullie snappen wat ik bedoel.
Ben de enige man in jullie gezelschap en ook ik heb soms moeite om’‘jullie onderling te volgen’'maar omdat ik sommige van jullie al zo lang ken gaat het mij ook makkerlijker af;ik heb raakvlakken met sommige van jullie,en met andere niet.
Raak gaf het mooi aangegeven…een paar dagen niks gehoort van hans…
Geeft wel aan hoe de onderlinge controle is,en dat is positief…
Gaf vorige week al aan hoe verslavend het werkt;TTT en jullie reacties waren identiek.
Ons’‘zusje’'is voor de jongeren op ons forum;wij zijn wat ouder(niet allemaal)maar onze onderwerpen zijn anders.
Dit wou ik even kwijt,en mijn waardering naar jullie allemaal.