Ttt 103

Viva : gelukkig ben jij er nog wel he al heb je eigenlijk vakantie
Cyn : kater? was het wel een gezellig etentje geweest dan ?

Raak: haha een beetje te gezellig zelfs :wink: haha

Cyn : moet af en toe kunnen toch;)

ja ben er nog hoor, heb de hele dag nog niets gedaan…ga woensdag naar mijn oude vriendin, waar ik 16 jaar als een zus mee om ben gegaan…vervolgens ging ze scheiden van haar toenmalige man, en ben ik haar uit het oog verloren…net 2 uur op de chat gezeten met haar, nadat ze bij mijn moeders crematie was geweest…

Viva : nou dat is nog eens een leuke afspraak, na 16 jaar zullen jullie best heel wat bij te babbelen hebben, toch?

Goedemiddag.

Gelukkig niet zo heel veel bij te lezen, alhoewel ik dat ook niet erg had gevonden hoor!

@Viva: Volgens mij, had je erover verteld toendertijd. Leuk he, om elkaar dan na jaren weer eens te spreken. Dat is toch ook wel een voordeel van dit medium. Had ik jaren terug met een 1e werkvriendin van vroeger. Die kwamen we toen weer eens tegen in Malgrat ( Spanje) en daana via de pc konkakt gehouden. Woont in Deventer, dus ook nog vlakbij voor ons.

Trouwens, net was er een collega (met vriend) weer terug van 14 dagen vakantie Turkije. Waren er nog nooit geweest en ze zei, ik heb normaal altijd al heel gauw heimwee, maar ik had hier nog wel even willen blijven. Zo mooi en zo fijn hadden ze het gehad. Ze zaten in Lara, in Delfin Diva Resort. Vond ik toch leuk om te horen.

Roanna : ook weer thuis, nee he lekker rustig geweest hier
Delfin Diva is ook een schitterend hotel enne het weer zat ook nog mee

Zo ik ben er ook weer. Net gegeten(kipfiletje spinazie aardappels) en zo naar mn werk tot 24 uur!

Niet veel bijgelezen…niet veel te lezen ook haha!!

@Viva: Leuk, weer even tijd voor elkaar maken!!

Beps : werkse, jij hebt iig al lekker gegeten

Delphin Diva… die vind ik persoonlijk van buiten lelijk… Die 2 gekke torentjes erop haha… Nee ben er geen fan van… maar vind de meeste in Lara niet zo mooi :smiley:

Dames, ben naar huis, tot vanaaf

@Raak: Fijne avond

Ik op het werk. Komt wel goed. Genoeg mensen voor de 1ste piek…en dan zien we verder

Meld me weer!!

Welthuis Raak en een fijne avond nog. Kom je nog borreltje drinken vanaaf? :unibrow:

Nou, mijn maakt het niet zoveel uit hoe een hotel er van buiten uitziet, als de service en schoonmaak/hygiene maar goed is. Dat vind ik het belangrijkste.

Ik ook zo even achter het fornuis…om een ei te bakken. :unibrow: Wij eten rijst met wokgroente.

@Beps: Werkse. :dag:

ikke ook weer thuis
t houdt maar niet op op t werk… ppfpff
maar goed, nu lekker thuis, maaltijdje bereiden, beetje tv hangen, nieuwe afleveringen grey’s!! dus goed!! hhahahaha

kwam er alleen achter dat iemand op t werk ook hier op TTT komt, dus ga nu echt nix noppes nada meer vertellen daarover!! schrok me doooooooddd!! hahahahaa

Maar goed, hebben jullie nog wat leuks te vertellen???

@Bloem: En die persoon weet ook, dat jij Bloem van TTT bent? :unibrow: Oh, dan zou ik inderdaad maar een beetje oppassen. Ha, ha. Niet teveel meer loslaten. :paranoid:

Oepsssss

nee geen idee… weet niet hoe of wat
maar goed, genoeg daarover ehj?

Ik zeg niks meer! :unibrow:

goeddddddddddddddddddddddddddddd

iemand nog wat leuks te vertellen?!?!?