Ttt 103

Moewhahahaha!! Komt de monteur, draait sleutel om, ff doorstarten: LOPEN!!! Was wel een storing, dus hij begreep best dat hij komen moest…maar toch haha!!!
Hubbie nu naar t werk, ik mn borreltje opdrinken en naar bed…

Bloemmie: Bunnies en ik, dat werkt niet, daarbij ben ik ervan overtuigd, dat Aiji zich dan aan het ‘kerstdiner’ vergrijpt :lol:

voor iedereen welterusten.

:NETHERLANJac: 24****oktober CP de huttenheugte:NETHERLAN
:belgium:Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen :belgium:

Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

mogguh…
weekend weer voorbij en nog steeds geen results… archh me goes insane!!

@ BEPS I know :wink:

goedemorgen all, voor degene die moeten werken : werkse
voor de rest : geniet van de heerlijke herfstdag

Zooo ikke ook wakker, lekker bijgeslapen…kan ik er vanaaf weer tegen aan, met een vergadering vanmiddag… Jaja… deze week 40 uur!!! Maar dan heb ik weer extras voor Thailand…haha!!

Iedereen een fijne week

goede morgen…
iedereen uitgerust in t weekend…
nu weer een nieuwe week…

voor de werkende onder ons…werkse…
iedereen een fijne dag…!!

goedemorgen, ik wakker, deze week natuurlijk vakantie dus ben maar even wat langer blijven liggen…

Geniet maar van je vrije tijd Viva…niet te veel poetsen en wat meer zitten bakkie peukkie

Beps ik zit al lekker aan een bakkie hoor meis, en een peukie heb ik ook al gehad, maar ik was idd van plan een weekje rustig aan te doen…

Goedemorgen all.

Ik kom me ook even melden. :unibrow:

Kokkie al weg naar de Reva en ik al het een en ander thuis gedaan. Nu 2e bakkie aangezet en even hier en daar lezen en dan ook weer op naar het werk. (op de scoot) Moest vanmorgen wel weer 2 molletjes innemen, vanwege toch nog een schrale keel, maar voor de rest alles toppie hier. :o

@Beps: Heb je toch nog een poosje langer met hubs kunnen genieten gisteravond. :smiley: Was ook ook wat dan!!

Nou mensen… voor de werkenden…werkse en de rest… lekker genieten van de vakantie.

Goeiemorgen,
Gisteren de hele dag op bed gelegen, voelde me hondsberoerd. Nu nog wel gammel en flink verkouden, met wat molletjes komen we dag wel weer door.
@Trl: Weer terug uit het land van Bartje, heb je het leuk gehad?
@Miere: Welkom thuis, hoe was de Blue Cruise?
@Roanna: Beterschap met je keel
@Viva: Lekker rustig aan doen, even de batterijen weer opladen
@Raak: Ook weer druk aan het werk

Roanna en Toos beterschap meiden…

Toos : beterschap, is niet echt gezellig he gisteren op bed met dat lekkere weertje
Roanna : ook al beterschap, tjongejonge allemaal griepjes, blijf nog maar ff uit mijn buurt hoor, kan het echt niet gebruiken :smiley:
Trl : welkom terug, fijn dat je toch hebt genoten, nu op naar het weekendje Antwerpen, je blijft gewoon bovenaan staat
Viva : ook lekker rustig aan doen, weekje vakantie
Filiz : jij ook fijne dag

Meiden, bedankt en ga er nu vandoor.

@Toos: Jij ook beterschap en oh, oh, als we ook toch die molletjes niet hadden he!!!

Fijne dag iedereen en tot latersssssssss

Meiden het heerst. Ik heb gelukkig alleen mn keel, hoesten en mn hoofd een btje dicht(stomen heeft meteen geholpen) maar om me heen vallen ze met bosjes…

Iedereen beterschap

een hoop zieken zo te lezen…
beterschap meiden…!!

ben ff lunchen, kan wel he is toch heeeel rustig hier:p

heel rustig, iedereen druk, of ziek of vakantie Raak.

Ik aan het werk met een kater… :biggrin: haha altijd lekker :wink:

:dag: ben weer ff weg!!!