Ttt 103

Haha…jouw tijd gaat bijna komen nog 16 dgn…

@tkl: hoe was je weekend weg? Nee niet de kleinzoon van de buurvrouw van oma maar de kleinzoon van de Vriend van oma

Zo, ben d’r weer helemaal bij hoor, Beps en Bloem. De klus is geklaard en kan weer ff te tijd nemen om hier te komen. :unibrow:

Allereerst…Miere en TLR van harte welkom thuis weer. Hopenlijk van de week jullie verhalen.

Het was inderdaad weer errug rustig hier vandaag he! Pfffffff… dat was wel eens anders. :unibrow: Maarja, je moet ook altijd maar wat te vertellen hebben he!!! Hi hi.

@ roanna, ja ik heb een rustig dagje gehad, beetje tv hangen, uitslapen, koken etc… en er was toch niemand

@ hans, het was geen terechtwijzing, maar een vraag of t wel het beoogde effect zou hebben…

@ beps ja cker, maar t duurt echt te lang. noorse vriendin is elke dag in t ship t vinden en is echt bezig aan netwerken daaro en ikke… ik kom niet eens te weten wie wanneer schaatst!! archh frustie

@Bloem: En gelijk had je! Lekker een moment voor jezelf na die hectische week van je. Volgend weekend mag je zelfs nog een uurtje langer in je bedje blijven, want dan moet de klok een uur terug. :thumbsup:

Ik heb vandaag ook maar een beetje, zo maar wat aan gedaan hoor. Heerlijk zo af en toe. Ook af en toe wel hier gekeken, maar zag net als jou… nobody. :frowning:

Had ook zo’n dag vandaag lekker uitslapen en eigenlijk verder weinig gedaan alleen slaapkamer schoongemaakt en verder niets gedaan

owg gaat de klok volgende week weer terug?! nice?!!!

Yep. Thats nice!!!

Je gaat trouwens ook nog steeds naar Blof en Madrid. :unibrow: :paranoid:

@ roanna, ja cker… volgend jaar alweer :unibrow: tja… ik weet t, moet er eigenlijk af, maar heb er nie zoveel zin in… vind t wel leuk staan…

ach vooruit maar he?!

zo beter dan…?

Ja Bloem, zo is het weer overzichtlijker. :lol: Nu zie ik pas… dat je al heel gauw naar H’veen gaat. Het begint dus weer. Heerlijke vooruitzichten weer voor je! :biggrin:

Je bent GOEDDDD!!!

Wie? Ik?

Dank u. :dope: :unibrow:

Nope muppetje… Bloemmie!!! Dat ze t weggehaald heeft!!!

Zo ik ben helemaal muf! Nu ff nietsen nog, dan lekker naar bedje en morgen een nieuwe dag!
Hubbie te werk, ik nog even kijken hoe erg meiden die denken dat ze een fotograaf van een modellenbureau ingehuurd hebben behandeld worden(sex, misbruik ed) en dan maar eens slapen…

Ow, nouja jammer dan, dat ik het niet was. :wink: :crybaby:

Zit ik ook naar te kijken Beps. Schandalig he!!

Ik ga na dit ook naar boven en daar even verder tv kijken.

Ik zeg ook alvast maar…weltrusten allen en iedereen weer een fijne :stuck_out_tongue: werkweek.

Nou ik zit nog ff beneden. Hubbie zn werkauto start niet!! Vanmorgen nog thuisgekomen, maar…??? Nu dus wachten op de 24-uurs-service haha!!!
Grappig hoor, in de baas zn tijd met hubbie aan de koffie(hij koffie, ikke borrel)

@beps: geniet nog even van het samenzijn met hubs voor hij weer aan het werk gaat.

Ik ga slapen morgen weer vroeg op, werk normaal op maandag alleen de middag maar doe morgen ook de ochtend erbij voor collega aangezien zij dinsdag voor mij werkt als ik naar macro ga. na werk eten bij oma.

@Linda: Veel plezier morgen bij oma :wub: niet teveel doorlaten schemeren hoor…
En dan dinsdag Marco… Heerlijk vooruitzicht!!

Monteur heeft al wel gebeld, maar is nog niet gearriveerd…we wachten af…

gaaaap
ikke ga ook richting mn bedje…
zeg is er iemand die tijdens mn berlijn visit op mn bunnies kan/ wil passen…? weet niet of iemand van jullie ooit konijnen heeft gehad…? ervaring mee?!
nou ja, ik ga mn hoofd er niet over breken… ikke ga lekker weer slaapie doen…