Ttt 103

@Viva: Feliciteer Damber met haar nieuwe auto en natuurlijk veel veilige kilometers
@Kaylo: Beterschap!!
@Raak: Rustig weekend, ook wel eens lekker. Wij vanavond naar onze oude buren, lekker bijkletsen
@Hans: Heb het net gelezen, meisje Marlies gevonden. Vreselijk. Toch zou je er als ouders niet aan moeten denken dat je dochter nooit gevonden wordt. Maar hoe dan ook, het is vreselijk.

Ben weer wakker, uurtje of 4-5 geslapen maar heb vannacht en vanmorgen nog een paar kleine uurtjes gepakt tussendoor!
Zo eerst eten en dan maar eens onder de douche
Vannacht nog en dan is t ff klaar tot dinsdagnacht(en maandag een lange avond)

Keel is rauw, geen stem, maar voel me niet ziek. Komt wel goed, anti-flu helpt

Beps: werkse je laatste nachtje enne nog maar eens beterschap he
Hans : heb het ook net gehoord, zal je dochter maar zijn he, eerst al die tijd die onzekerheid en dan nu deze verschrikkelijke ontknoping

Ik denk dat je als ouders tegen beter weten in blijft hopen! In ieder geval is ze gevonden, en is die onzekerheid niet blijvend!

@Viva: Damber een K-tante geworden :lol: Wens haar veilige km van ons!!

En verder weet ik het niet meer. Straks ff lekker douchen voor ik weg ga. Mn collega wil graag in het midden van de nacht een uurtje(of 2) proberen te slapen, dus ik ga nu maar niet meer. Had gister zo goed geslapen dat ik echt niet moe was. Ging om 14 uur naar bed, en heb nog liggen draaien!
Morgen maar gewoon meteen naar bed, hubbie is dan ook aan t slapen tenslote

Meld me nog wel denk ik

@Viva: Nou, Damber toch nog geslaagd voor een karretje. Leuk hoor Damber!!! :thumbsup: Ook namens mij natuurlijk veel veilige kilometers gewenst en veel plezier ermee en hopenlijk is het niet zo’n geval, waar Toos ervaring mee had.

Beps zo weer de nachtdienst in. Rustige nacht/wacht gewenst.

@Raak: Zet ik er ook nog even een paar blokjes oer hollandse kaas bij hoor, want ben nie zo gek op geitenkaas. :stuck_out_tongue:

@Toos: Inmiddels al wel bij de oude buurtjes, denk ik. Fijn te lezen, dat het al wat beter gaat met je dochter. :thumbsup:

Beps…zwaar leven hoor;ik blijf waarschijnlijk bij T*T,bieden nieuw kontrakt aan…
Dames…ff over het topc wat best wel gevoelig ligt…maagdenvlies…ik schrok ervan en vond dat ik het moest plaatsen…het is niet allemaal zonneschijn daar,dat weten jullie net zo goed als ik,en ben benieuwd of ik er een reactie op krijg…

@Hans: Maar je had toch last met je armen, of heb je ook ander werk aangeboden gekregen? Nouja, in ieder geval, gefeliciteerd met je nieuwe kontrakt bij T*T. Inderdaad… wat een zwaar leven heb jij. :unibrow:

En wat dat item over dat maagdenvlies betreft… vind het een heel gevoelig onderwerp, maar misschien krijg je er reacties op. Heb de reportage daarnet ook gezien en denk er zo het mijne van.

Hans : suc6 met je beslissing maar niet vergeten he je weet nu wat je hebt maar niet wat je krijgt.Er is altijd wel iets en als je denkt dat het contract goed is nu : ervoor gaan, tenslotte zijn er af en toe wel eens dagen met mooi weer in Nederland:tongue:
Roanna : is goed hoor meis, is d geitenkaas voor mij.Wie wil er ook mee snoepen en drinken? Maken we er gewoon een gezellig onderonsje van
Kaylo : als je weer op je kont naar boven gaat : sterkte he meisje, we missen je hier wel zunne

@Hans: Ok, wens je wijsheid, het is altijd afwachten wat een nieuwe baan je bied. Het is best zwaar werk(geestelijk dan) dat ik doe, behalve in de nachten. Dan wel veel adm werk, maar ach, als we andere dingen te doen hebben, dan … je moet prioriteiten stellen :lol:

Ben benieuwd of er iemand reageerd, het was altijd al een gevoelig onderwerp…

Hans : heb de reportage niet gezien maar weet niet of er hier een reaktie op komt. Ik weet nl niet of hier moslima’s meelezen en als ze wel meelezen of ze dan reageren naar een Nederlandse man toe
Ik vind zeker wel belangrijk als ze er over willen praten dat ze dan ergens terecht moeten kunnen

@Hans: Oh, ik zie net dat je Beps bedoelde met dat zware leven. :unibrow: Ennehhhh…TN*… altijd goed hoor!!! Mijn kokkie heeft er 36 jaar als avondpartimer gwerkt en heeft het altijd als fijne “baas” ervaren, alhowel alles nu wel veel anders is.

Dames en of course Heer, ik ga bankhangen en van mijn wijntje en kaasje genieten. Fijne avond allemaal en voor de werkenden onder ons : werkse
Zie jullie morgen wel weer he want het is tenslotte nog steeds mijn relaxweekendje:D

Roanna…sorry dat ik niet reageer op jouw reacties…maar lees het wel hoor…wens je veel sterkte met je man…

Toos…heb het allemaal gevolgd met je dochter…en hoe je kunt evalueren over afscheid…dat kan alleen iemand die in die wereld zit.

Viva…helaas;eten is al op neem ik aan?

Filiz…dank je voor je pb;je komt er wel…

Deze week wederom het ‘‘stoffige’’ kamertje in gegaan om het zoveelste TTT deel op een plank te zetten;je kent het wel,een archiefje met zo’n treklampje met zo’n kaal peertje van 20 Watt…

Ik sluit de deur weer achter me en weet dat ik na 2 weken wederom ik dat hok sta…

ommige onderwerpen dan moet ik het laten lopen;as.bevallingen(TRL)

Is mijn terrein niet,voor de rest kan ik jullie aardig bijbenen…als enigste man.,maar speelt ook mede dat ik beheerder ben en jullie(de meeste)al zoveel jaren ken.

@Hans: houd de sleutel van dat kamertje maar paraat hoor, je zult er regelmatig moeten zijn. Wij hebben volgens mij nog niet de intentie om ermee op te houden…

Ach ja, al weer een TTT baby: Eerst G van MK, en nu dus frutsel van TRL!!!(een echter Turkse teatime baby…turkser dan dez kan niet :wink: ) T komt wel goed, hopelijk zal ze erbij zijn in november(en als het voor haar beter uitkomt, dan desnoods Utrecht…we zijn er tenslotte om ELKAAR te ontmoeten… al ist nog steeds onzeker of ik er zijn zal…)

Nu maar eerst eens hubbie naar zn werk helpen, en dan het lijf afspoelen en me mentaal voorbereiden(kussentje zoeken, dekentje haha)

Hans : als jij over stoffige archiefkamertjes begint…In mijn jonge jaren, langgggg geleden werkte ik op een bank, ja zo een die nu heeeel snel om zou vallen, en daar hadden we ook een archiefkamertje enne : de Bold zou het niet verzonnen krijgen:finger:Koersen sprongen dan ook alle kanten op:D

Beps : valt idd weer niet mee he jezelf zo, met kussentje en dekentje, naar het werk moeten slepen:tongue:
Je hebt gelijk hoor,ik kom ook of het Rotterdam of Utrecht wordt, wat voor Trl het minst vermoeiend is daar gaan we heen. Ze hoort er wel bij te zijn, indien het mogelijk is natuurlijk
En nou ga ik echt naar Paultje kijken, kwam toch weer ff een Turks gesprekje tussen mij en mn wijntje :smiley:
Doei doei

Een dag uit het leven van jullie beheerder…speciaal voor jullie…

Ik wordt wakker van het lawaai in de straat,mijn ramen staan open en de slaapkamer ligt nu net aan die straatkant…de Rotep moet zo nodig om 7 uur de de gezamelijke vuilnis op halen…ver weg blaft een hond die er daar dagelijks gewoonte van maakt…ik ben wakker.

Trek mijn kamerjas aan en ga het verplichte nummer af,een koffiepad in de Senseo;2 hongerige katten eten geven die op daarvoor op 2 strategische punten zaten te wachten en blij waren dat het baasje wakker werd omdat dat betekend…eten.

Met mijn 1e kop koffie start ik mijn laptop op,mijn 1e sigaret opstekend…dan volgt een vast ritueel;eerst msn berichten en dan het nieuws op telegraaf.nl,daarna wereldwijzer(klik het aan als icoon)

Bij de 2e kop koffie lees is eerst de pb en dan het overzicht op het gehele turkije forum,na de 2e sigaret kom ik op het reiscafe…lees de reacties op TTT en de rest.

Ik ga douchen en de deur uit…als ik savonds terugkom herhaalt zich dit…voor al in pauzes tijdens films…

Herkenbaar?

Ehhh herkenbaar…Nou nee: ik heb geen senseo maar een espresso-apparaat, de katten hebben 24/7 brokjes, en ik rook niet…maar verder :lol: Ja klinkt redelijk bekend:

Sta op, compie aan…onderwijl een cappu maken, en de bekende riedel:
TTT, msn, mail, barfplaats, en de nodige prive-logjes…en dan: Douchen aankleden hond legen en eten, 2 de ronde en boodschapjes, en dan … 3de ronde haha, tot ik weer naar bed ga!

ola

@ roanna, laat marion t nie horen dat je niet van geitenkaas houdt :stuck_out_tongue: hahah
@ hans, hond en deze konijnen gaan niet samen of de soort hond die ik zou willen gaat niet samen met elk ander prooidier, maar dat is niet eens het belangrijkste… no way dat ik met een fulltime baan een hond houdt… anyways

@ beps, de buren hebben idd een hond… hihi… kruising groenedaler en herder geloof ik, zoiets dan, igg smels when wet… had ik goed ingeschat eh?!

toen ik nog bij de bank werkte stond ik op, zette ik de pc aan (=ww) douchen, ttt, ontbijt, ttt, werk… opstarten, ttt, telefoontje, ttt, telefoontje, ttt, telefoontje…etc…

@ hans, mbt dat topic over maagdenvlies, die kun je net zo goed op de hoge plank gooien. op deze manier krijg je daar geen reactie op

plaats eerst een link naar het journaal item of een officieel krantenstuk
vervolgens kun je vertellen wat je precies wilt horen

alleen het woord noemen en hopen dat er iemand reageert is niet genoeg. denk ook niet dat het in reiscafe hoort, maar eerder in de medische hoek. denk dat mensen daar eerder gaan zoeken aangaande onderwerpen van dit soort