Hihi, ben dus wakker…zo maar ff ‘ontbijten’ en dan gaan we een bakkie doen bij mn ouders(hebben vannacht een uurtje geslapen dus ja, dan is t ritme ff anders)
En daarna saampjes weer slapen, want hubbie moet ook de nacht in vannacht haha!
Beps : eerste nacht overleefd en nu op naar ouders voor bakkie troost
Toos : valt nog niet mee voor je dochter he, is pijnlijker dan verwacht. sterkte ermee. nooit leuk he als je weer afscheid moet nemen van mensen
Linda : veel plezier vandaag
MK: leuk feest gehad, goed zo
Bloemmie : hoop dat je bij hebt kunnen slapen en vandaag minder moe bent
Ikke lekker weekend zonder afspraken dit keer, dus… relaxed:D
goede morgen…!!
@beps…al bijna op de helft wat de nachtdiensten betreft…
@linda…veel plezier vanaaf
@raak…jeetje…weer genoeg gebeurd dan bij de bold…
en toen was ik het ff kwijt…
gister was gezellie ma kort…omgeduldige mannen…wat moet je dr mee…
@marion…mn boterham met hagelslag heeft vanmorgen goed gesmaakt…
thanx ![]()
iedereen een fijne dag…!!
Goedenmiddag inmiddels.
Ben zelf wat grieperig opgestaan, maar na 2 molletjes wil het wel weer. En dat, terwijl ik de griepprik nog moet krijgen.
Beps alweer vroeg uit de veren voorzover je in bed bent geweest en alweer de hort op. Nouja, dan vanavond maar ff bijslapen :wub: met hubs, die ook de nachtdienst in moet.
@Raak: Jij ook hier en dan nog wel op je vrije dag? Gezelli hoor! Ga zo even weer wat lekkers (wijn) halen voor vanavond. :unibrow:
@Toos: Dat hoesten is een stuk minder en het zit ook los. Neem wel voor het slapen gaan zo’n codeine in en dat helpt dus wel.
Jeetje, is ook dan nog wat met je dochter. Zoveel pijn nog. Ik vergelijk een beetje met de pijnen die kokkie toen had van zijn borstwond en van de ene op de ander pijnstiller leefde. Uiteindelijk komt het wel goed, maar ze zit er nu maar mooi me. Maar weer even beterschap wensen.
@Filiz: Kort maar een krachtig bezoekje dan. Was zeker wel ff gezelli he, maar waarom zo kort dan? Nouja, je hebt in ieder geval voorlopig even weer de echte “Hollandse” spullen voor een tijdje. Geniet ervan!!! Zouden we ooit die kant opkomen, laat maar weten wat je nodig hebt. :unibrow:
Ik ga nu even een broodje kaas eten en dan even schapjes doen, dus tot laterssss.
mogguh
ik heb geslapen en toen was t 3 uur en toen nog meer geslapen en toen was t 9 uur en toen had ik dus al 12h geslapen en toen kon ik er nog niet uit en zzzzzz
gaaaaaap ben nog wel moe maar gedwongen opgestaan…
anyways, iedereen weer up and about…
@ filiz, ik zou em dan ook geen hagelslag geven als ie jouw bezoekjes niet gunde!!
iedereen beterschap die t nodig heeft en :kus:
zal eens ff t lijstje opduikelen
:NETHERLANJac: 24****oktober CP de huttenheugte:NETHERLAN
Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen ![]()
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
goedemiddag ik ook weer van de partij…hubs samen met Damber op zoek naar een andere auto voor haar…ze heeft er wel een op het oog een kia picanto…of een ford ka…nou ja ik ben benieuwd, wel een hoop geld maar ja dan heb je ook wat.
Hier is het voor het huis paars in de lucht in de tuin schijnt de zon…cake staat in de oven, en vlees pruttelt in de pan lekker even niets…
@ viva klinkt gezellig!!
als ik damber was zou ik voor de ford Ka gaan… alleen misschhien dat het prijsverschil met een picanto vrij groot is? i don’t know…
@Viva: Zo, nie gek dan!!! Een hele nieuwe? Nou, ben benieuwd wat het gaat worden.
@Bloem: Ook weer een bietje uitgerust? Heerlijk lang geslapen dus. Tja, soms heeft een mens dat nodig he!
Wij net terug van de schapjes en kokkie staat alweer vast voor vanavond wat lekkers te koken. ![]()
@Bloem: Zie nu ook net pas je reactie bij een van de foto’s. Nou, het lijkt inderdaad erg intensief, maar toen wij er waren, viel het wel mee. Weinig animo op dat moment, mede ook omdat, zoals ik het altijd noem, huize avondzichtgehalte, wat er in het najaar zit, liever gaat uitrusten en zonnen. :unibrow:
Wij zijn met z’n allen een avondje naar een dans/zangshow van het animatieteam geweest, een avondje naar de bingo en ik heb een keer een ochtend meegedaan met waterarobic. O ja en ook nog samen met de hubs van Toos wezen jeu de ballen op het strand. Nog gewonnen ook.
Mijn kokkie heeft wel regelmatig gebruik gemaakt van de fitnis en cardiotoestellen, maar dat is/was zonder begeleiding.
picanto is duurder dan de ka!!!
gezellig ja dat wel, al die geurtjes in huis…rundvlees wat pruttelt de cake die net uit de oven komt, en dan ook nog stoofpeertjes die op staan, dus een mengeling van allerlei geurtjes in huis, echt een weekend gevoel, vroeger deed ik dat ieder weenkend, tegenwoordig sporadisch…dus lekker ouderwets bezig zeg maar…ook is het eten voor vandaag al klaar, babi kejap…de was zit in de droger, dus in de gang ruik je de wasverzachter hiiihihihi…hier is het dus een eldorado aan geurtjes in huis…
Roanna bij jou dus ook vanalles op het fornuis…ja kokkie is dus al weer aan de gang…ik ben jaloers hoor…
Bloemmie en jij, wat schaft bij jou de pot???
@ viva, dan zou ik cker voor een ka gaan… op gran canaria regelmatig in t koektrommeltje genaamd picanto gereden en toch echt niet zo geweldig. ook vaak in een ka gezeten en die verkies ik dan toch… maar goed, dambers keuze natuurlijk ![]()
hier staat nu een knal oranje audi TT voor de deur, een duitse, sodeknetter, da ding geeft licht!! hahaha
en ik eet vanavond lekker kip… denk dat ik weer tegelijk 2 maaltijden ga koken (kip tandoori en kip madras) dan ben ik in 1 dag klaar… maar ja, wie weet…
trouwens wilde nog iets leuks/ raars vertellen…
heb nu al 3 nachten achter elkaar dezelfde soort droom…
ik ben in een soort van asiel achtige omgeving en ik word helemaal bedolven onder de schattige donzige speelse puppies!!! hahaha een page droom in t kwadraat zeg maar… en dan word ik helemaal happy en fuzzy wakker met een grijns op mn gezicht…!! hahahaha beetje maf want een hond is echt out of the question voor een hele lange tijd, maar ja, die behoefte zit er blijkbaar toch!! hahaha
Bloem…tja,een '‘stille’'wens?maar een hond en 2 konijnen kan samen…
Viva…waar woon je en wanneer kan ik aanschuiven?hahaha
Raak…heb ff een druk en roerig weekje gehad en ga week 2 in qua snotteren en hoesten…heb wel elke dag bijgelezen…
De kachel is aan en na elke sigaret ff lekker hoesten…
Hans ik woon zo’n 30 kilometer van je vandaan…
en bloemmie in de zevende hemel in bed hondjes on your mind
en jawel Damber heeft een nieuwe auto
een hele echte nieuwe…ford Ka sea grey…
Kom nog even aanwaaien. Vandaag ook niet erg fit, zit een verkoudheid aan te komen. Dochter is vandaag even langs geweest, gaat gelukkig wel wat beter met haar knie
@Viva: Klinkt goed. Deed dat vroeger ook vaak op zondag, stoofperen en sudderlappen. Tegenwoordig komt het er ook niet zo vaak meer van. Als ik Damber was weet ik niet of ik voor een Ka zou gaan. Heb er ook een gehad en alleen maar ellende mee gehad. Ik zou voor een toota yars gaan. Je bent wel meer kwijt maar ze zijn wel betrouwbaar, weinig onderhoudskosten en qua inruil krijg je er meer voor terug dan voor een Ka.
@Roanna: Ook een beetje grieperig, beterschap. Haha huize avondrood, leek het af en toe wel op he. Hebben niet veel gedaan, kwam ook om de batterijen een beetje op te laden
@Beps: Eerste nacht erop zitten, viel het mee?
@Bloem: Beter zo’n droom dan een akelige nachtmerrie toch
@Raak: Ik vind het eigenlijk niet zo heel erg als er iemand op de afdeling overlijd. Denk altijd maar dat het voor hun een verlossing is. Je zult maar weet ik hoe lang de weg kwijt zijn, altijd maar dwalen of in een rolstoel geplant worden en niks kunnen. Heb soms meer met de familie te doen dan met de bewoner zelf, komt ook omdat ik zelf weet hoe het voelt om iemand te verliezen.
@Hans: Ook beterschap
Bonaire…wat verschrikkelijk zeg…
Damber : proficiat met je nieuwe auto, ik hoop dat je er veel veilige kilometers mee mag maken Viva : ik kan het zelfs tot hier ruiken, al die geurtjes van je, jij bent tenminste weer goed bezig geweest.
Roanna : ja, heb een lekker relaxed weekendje dus zelfs vandaag ff tijd om langs te komen. Lief hoor van je om een wijntje te halen, zet ik de nootjes, geitenkaas en olijven vast op tafel
Bloemmie : nu toch al een beetje bijgeslapen en felle lichtjes van de TT gezien.Gaaf he,mijn auto heeft ook zo’n kerstslinger ![]()
Toos : ja daar heb je natuurlijk ook gelijk in, soms is het beter voor ze, maar nooit als het je eigen ouders betreft
Hans : nu misschien een reden om te stoppen met roken:unibrow:zo niet, dan ook maar aan de codeine
Hallo iedereen !
Kom gewoon even gedag zeggen. Proficiat met “alweer” het nieuwe deeltje (wel wat laat maar ja…)
Gaat gewoon even niet zo goed met me, dus heb eigenlijk nog niks bijgelezen.
Lig gewoon de ganse dat in de zetel met een boek, of TV kijken.
Kan ook niet makkelijk de trap op, (tenzij op mijn kont).
Dus sorry hoor !!!
Vele groetjes in elk geval aan iedereen !!!
(en nu gelijk terug op mijn kont de trap af !!) ![]()