Ttt 103

raak, ik heb nog geen weekend hoor moet morgen gewoon hele dag werken

Ja, dat had ik overdag. Maargoed, ik denk dat ik er ook maar eens op tijd inga. :paranoid: Huh?

Komen straks interressante onderwerpen in P en W, dus wil dat ook niet missen.

Beps…werkse zo en tot morgen en alle anderen die hier nog zijn of komen…,

Weltrusten alvast en tot morgen weer.:slapen: :dag:

@Raak: De fles mag leeg hoor, kan ik 'm morgen even in de glasbak doen. :unibrow:

Selamat tidoer.

@roanna: slaap lekker en tot morgen na de voetbal haha

Roanna : slaap lekker en tot morgen, ik neem nog een glaasje mee naar de bank en ga ook ff P&W kijken
Linda : ocharme, ik vergeet dat altijd, nou werkse dan alvast voor morgen he en suc6 met SB

Heb trouwens Hans al een tijdje gemist, alles goed met je Hans, toch niet ziek geworden he?

@raak: met SB gaat helemaal goed komen ben er 2 jaar geleden 23 kg mee af gevallen daarvan had ik er 6 a 6,5 kg bij op die moeten er nu weer af om op streef te komen nog paar kg reserve er af mss

Linda : goed hoor, complimenten:thumbsup:

@Linda: Goed hoor, ik weet nog dat je toen zo goed ging(samen met Mierre en Cyn!)

Ik ga te werk, tot morgen, voor ik ga slapen meld ik me nog een keertje
Doeg allen!

@beps: en Mk ook niet te vergeten, werk ze en tot morgen

ik ga slapen morgen werken en daarna naar de derby van het oosten dus tot later morgenavond

Ga lekker slapen, nog een fijne avond verder en tot morgen

Kom nog heel even buurten, net thuis van een avondje rondcrocken. Was druk, met 2 bewoners gaat het slecht, weet niet of die maandag terug ga zien. En het lijk er op dat er een diarree virus gaat heersen. klinkt lekker cliche maar zit nu aan een tia maria en een zak japanse mix. Met dochters knie ging het ietsjes beter, nog veel pijn, leeft echt van pijn stiller naar pijnstiller
@Roanna: Wens kokkie beterschap met zijn elleboog, hoe is het met hoesten , helpt de codeine
@Beps: In de nacht, nou meid werk ze en slaap lekker morgen
@Bloem: Moe, maar nu lekker weekend. Veel slapen
@Marion: Ook even op de thee geweest, gezelli. Geniet er nog even van. Dikke kus aan filiz:kus:

@Raak: Jij ook nog een fijne avond en tot morgen:kus:
@Linda; Werk ze morgen en veel plezier bij de derby

Ik ga naar mn mandje, dus welterusten en tot morgen

Ik op het werk, meteen calamiteiten…
Daarna gelukkig veel werk te doen, dus we komen er wel door!!!

Tot straks…
(Voor ik ga slapen kom ik nog wel)

Leuk feest gehad, maar nu lekker slapen.
Beps werkze!

Goedenmorgen allen!!!

Hier een nachtdienst bijna overleeft!
Moet nog 1.5 uur, en dan ben ik erdoor! Ik denk dat ik eerst ff de schapjes met hubbie ga halen en dan mn bedje induik. Als ik dan wakker word heb ik ook de tijd voor mezelf!

Allen die werken moeten een fijne werkdag
Allen die vrij zijn: Geniet
En allemaal: :kus:

Goedemorgen allemaal

Ik ga nu werken en daarna naar de voetbal dus tot vanavond laat allemaal