Ttt 103

Goedenmorgen :wink:

Zo heb ik lekker geslapen!!!
Nu lekker gegeten(vrijdag patatdag, denk dat ik m erin houd!)

Zo onderuit tv kijken, en dan rond 23.30 richting werk
Kom zker nog ff langs

@Bloemmie: WEEKEND!!! Lekker hoor!!

@Filiz: Lekker bezoek uit nederland… Toch lekker niet dan!

En toen…toen was ik t kwijt…oh nee:

@Roanna: Tis toch wat, in het ziekenhuis een kwetsuur oplopen!!! Sterkte voor kokkie

@roanna: succes met kokkie!

kan jullie gelukkig weer vertellen dat t nu weer goed gaat na de dip van vorige week

@Linda: Welkom terug :wink: Mooi dat het weer beter gaat!

@beps: dank je!

@beps: heb sinds vandaag ook 06-nummer van de stiefkleinzoon

ik ga echt slapen… ben TE moe

@bloem: weltrusten, slaap lekker en tot morgen

@Bloemmie: Lekker bijslapen!!

@Linda: en… vind hij jou ook aardig dan… Denk erom, he, niet meteen Vast voor altijd op je voorhoofd laten neerzetten!!!(:wink: gewoon vriendjes en opbouwen)

Beps : lekker uitgeslapen en ook nog lekker gegeten, kan niet op he
Linda : hoi, gelukkig voel je je weer toppie en nu rustig aan he, dan komt het goed
Filiz : komt : Bridget’s en Nicks kind vandaag dood geboren,Felicia gaat dood en heeft haar kind aan Bridget gegeven om voor te zorgen. Eric en Stephanie als laatste wens van Felicia weer getrouwd.Eric ook nog verloofd met moeder van Nick.Ridge is gescheiden en wil Brooke terug maar die wilt nu niet meer. Is nog steeds verliefd op haar schoonzoon Nick. Zo dat was het in een notendop en terwijlik dit schrijf denk ik bij mezelf:moet wel een steekje los zijn om hier naar te gaan zitten kijken:unibrow:
Bah heb net vermist gezien,is een kindje van 8 ontvoerd door zijn vader naar Antalya en daar was de moeder nu op zoek naar haar zoon.Die vader leek me echt niet normaal, maar kan er toch nooit goed tegen als Turkije negatief in het nieuws is. Mijn zoon is zo’n lieverd en zijn familie ook

@beps: dat moeten we uitvinden he eerst eens sms’en voor foto’s van etentje van tijdje terug kijken hoe reactie is en mss eens keertje afspreken zonder mijn ouders en de rest erbij

@Raak: Kijk en daarom kijk ik niet meer haha!!! Al moet ik zeggen dat ATWT ook van die afwijkingen heeft hoor, daar doet ook iedereen het met allemaal en zijn ze dus ook in de verte allemaal familie enzo…te erg…haha en wij kijken maar

@raak: toen ik nog op school zat volgende ik al die series heb er nu absoluut geen tijd meer vor om ze te volgen, interesseert me ook niet meer

Goedenavond.

Doe ik nu even een wijntje voor ons in… ennehhhhe Beps, jij zeker niet he, wat jij moet nog rijden en werken, maar ik kan ook heel goed alcoholvrije cocktalils maken. :biggrin:

Ik kijk ook al zeker geen 5 jaar niet meer naar B&B en als ik je verhaal zo lees Raak, heb ik niets gemist, want toen ik nog wel keek, zat Ridge ook al achter Brooke aan voor de zoveelste keer en voor de hoeveelste keer gaan Erik en Stephanie nu trouwen dan? :lol: En ze worden iedere weer verliefd op elkaar en krijgen dan weer baby’s, terwijl we de geboorte van Bridget nog meegemaakt hebben in die berghut. Een giller… :biggrin:

Maar kan me best voorstellen hoor dat sommigen hier wel naar kijken en zelfs aan verslaafd zijn. Toen ik laatst in het ZH lag, moest die dame naast mij er altijd naar kijken en automatisch kijk je dan mee.

Ben het met jullie eens dames : te errug zo’n verslaving:D
enne Roanna : Proost, lekker wijntje

@roanna: schenk mij ook maar eentje in

Ik zet hier even een flesje neer, dus wie wil, pakt maar hoor en ik wil het ook nog wel even voor jullie indoen.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dranken/33.gif

Ik voel me weer zo warm nu he! Neem denk ik toch straks ook maar even een paar molletjes.

En ikke heb ijskoude handen en voeten

Niet ziek worden hoor dames : HET IS WEEKEND, neem dan gewoon nog maar een extra borrel, als de fles open is moet ie op ook

Kom vast doordat ik nu voor de 4e dag were met SB bezig ben