Ttt 103

@Hans: Nou dat geeft helemaal niets hoor, dat jij niet op mij reageert. :unibrow: Als je het maar leest dan! :unibrow:

Kreeg net even visite van mijn familie hier uit de straat. Waren even aan de wandel en dachten van… kom laten we eens kijken of R. & A. thuis zijn. Even een bakkie gedaan, een bietje gebabbelt en toen weer vertrokken. Zij gaan morgen weer naar de ZM, maar wij hebben er deze keer niet zoveel zin in.

Mijn dag doordeweeks: Kokkie staat op en zet vast thee voor het ontbijt. Kom ik wat later in de doll om te ontbijten samen met hem en dan intussen een bakkie leut maken en de PC opstarten. Ga net als jullie eerst de berichten lezen en dan naar hier om te kijken of er nog wat gebeurd is. Dan poedelen en aankleden.:unibrow:

Weer een bakkie koffie en soms, als ik zin heb in huis wat doen en dan naar het werk. Van het werk meestal even de schapjes halen en thuis gekomen, de PC weer opstarten en weer hetzelfde ritueel. Dan eten en s,avonds weer hier en daar kijken of er nog nieuws is. Zo ziet het er ongeveer uit! Weekends ietsje anders, omdat we dan nog weleens een keer weg gaan. Pffffff ook best vermoeiend he?? :unibrow:

hey meıden … :dag:
Hoe ıs tıe ın Holland? Hıer alles nog oke. Gısteravond mınımeetıng met Fılız ın Manavgat. Was leuk om ook eens te meeten ın Turkıje.
En nu … ga ık hıer verder aan de bep. Morgen alweer de laatste dag en ık baal natuurlıjk als een stekker dat snappen jullıe wel.

@ marion ga dan maar heel gauw heel snel heel erg genieten!!

@ roanna, heerlijk van die spontane bezoekjes :smiley:

Marion :dag: Hier alles oke!

Goeie reis terug. :crybaby::vak01:

@Marion Geniet!!!

Gordon in Antalya, nu (wss herhaling…) zooo

@Bloem: Och, ik vind het niet erg, als mensen spontaan denken van laten we even naar R&A gaan. Iedereen is altijd ten alle tijde welkom hier.

@Beps: Kan nu even niet kijken, want kokkie zit sport te kijken en anders moet ik naar boven, maar ik denk dat ik die aflevering al gezien heb. Hij was de gast van een familie op zo’n resort.

Werkse zo.

Ik ga er ook vandoor.

Iedereen weltrusten voor zo en Bloem… mss mag je die droom weer opnieuw doen vannacht. Slaap lekker in ieder geval!

:dag::kus: Allemaal.

@Linda: Goed weer he… van je cluppie. :thumbsup:

@ roanna, ja daarom! lekker spontaan en gezellie!! slaap lekker :dag:

@roanna: ja goed he weer drie punten erbij ondanks de vele kansen niet altijd even goed voetbal maar ja komende donderdag beter

Ik ga ook slapen, slaap lekker allemaal (Beps werk ze) en tot morgen

truste linda!!

Is er nog iemand?? Wij druk aan t werk, inplannen van de werkzaamheden van morgen!!

Pfff geen zin, mag ik naar HUIS???

ik ga ook maar slapen… !! truste :dag:

@ BEPS. ja da mag… om 8h :stuck_out_tongue:
ist nie gezellig dan??

oeh js… ik ging slapen… jup jup… off to bed! :wink:

Welterusten allemaal, lekker slapen!

Ik mag pas om 8.30 naar huis!!!
Ja hoor best gezellig, maar vandaag niet kunnen slapen! En nu dus MUF!!!
maar we komen er wel door hoor mn collega en ik!!!

Nou goed, we gaan wat doen!!! Tot morgen voor ik slapen ga!
:kus:

@Bloemmie: Was je al naar bed dan???

Ha schatten, ff melden dat ik weer veilig thuis ben, na 2 geweldige weken!! Ga nu maar ff wat slapen, uitgebreid verslag volgt!!
**
XXX Mar

Zo dat is ook bijna gedaan, nog 45 min, nog ff en de dagploeg kom eraan

@Miertje: Welkom thuis… ben benieuwd hoe je blue cruise geweest is…

Tot straks, nu slapen!!!(of zo dan)