Hallo iedereen,
Wat als ik wil trouwen met een Amerikaan die een werkcontract heeft van 30 uur per week.
Als wij ons zouden verloven en willen trouwen,geloof ik dat hij een affidavit van support moet hebben.
Kan ik geld sparen en op zijn bankrekening storten en lukt het zo?
Ik heb ook 2 kinderen die mee gaan.
Ik ga ervanuit dat ik na mijn verblijsvergunning snel een werkvergunning krijg,dus de tijd dat hij mij en de kinderen moet onderhouden zal niet lang zijn.
Alle informatie is welkom.
Alvast veel dank!
Hartelijke groeten van Ange.
Hoi Saimcha,
Het gaat erom dat hij moet kunnen aantonen dat hij voor jou kan zorgen, tenminste de eerste jaren. In het begin mag jij nog niet werken en later is er natuurlijk een kans dat je geen werk kunt vinden. De USA wil voorkomen dat je dan van de staat gaat leven, dus moet hij genoeg verdienen om voor jou te kunnen zorgen en dat te blijven doen. Ik denk niet dat je dat met spaargeld kunt oplossen. Ik geloof wel dat er mensen garant kunnen staan, bijvoorbeeld zijn ouders, als die een hoger inkomen hebben.
Ik weet niet of ik hier reclame mag maken voor andere fora, maar op allesamerica.com staat echt heel veel hierover!
Succes!
Amber
Hallo Ange,
Ik ben ban 18 jaar geleden naar Amerika, Zuid California verhuist. The Alien applicatie kost geld. Het zal nu wel een paar honderd dollar zijn, $350 als ik me niet vergist per application. Zo je moet waarschijnlijk een aanvragen per kind/ per p.p.
Hou in gedachte dat de regels verandert zijn over de jaren, maar in 1991 ging het vrij soepel. Ja je a.s man of man moet bewijs van inkomen aan tonen, ook moet je aan tonen da je een bank rekening samen heb. Hier kan je dan geld aan overmaken en aantonen dat er genoeg geld is om het gezin te verzorgen.
Wij hebben alles in beweging gezet na ons huwelijk. Nadat ik de aanvraag had gedaan voor een Alien kaart, heb ik ook mijn Social Security number aangevraagd en ook een worker’s permit. Zo dat ik kon gaan werken.
Nu kan dit verschillend zijn per Staat. Ik zou zeggen check deze web site voor huidige informatie Home | USCIS
Werk kan je vinden… iedereen kan werk vinden. Alhoewel het misschien niet je voorkeur is. Mensen kunnen erg kreatief zijn wanneer ze iets moeten.
Ik wens je het allerbeste in je journey. Het is een land van opportunities.
:vak02:Peggy