TRL is bevallen!!

Vandaag om 7.20 uur kreeg ik een sms-je van Turkijelover dat ze bevallen is van een jongetje!!!

Ik ben blij dat het lange wachten voorbij is en wens TRL en haar zoontje niets dan geluk, wijsheid en liefde toe!! :kus::kus::kus::kus:

Lieve Trl, ik hoop dat alles goed is gegaan en het goed gaat met jou en je kindje. Wens jou en je zoon heel veel geluk toe.
Dikke :kus::kus::kus:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/1176337834.gif

Ik ook!!!:kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus:

Ik kreeg niet veel later vanochtend een smsje van Bloem, dat TRL een jongen heeft gekregen.

Ook ik wens TRL alle goeds van de wereld toe en als je ons ook straks weer ergens voor nodig hebt… hij heeft heel veel virtuele tantes en een oom, trek maar weer aan de bel. Er zal altijd wel weer iemand weten, hoe of wat. Ook dan willen en zullen we er voor jou en je zoon zijn. :kus:

Vader en moeder van TRL… jullie ook van harte hoor met jullie kleinzoon. :wink:

Ooooo wat leuk! :smiley:
Van harte gefeliciteerd met je zoontje TRL !! :smiley: Nog veel geluk en gezondheud toegewenst :smiley:

Hieperdepiep Hoera!!!

http://www.defeestbox.nl/shop/images/geboorte_ballon_jongen.jpg

Van harte gefeliciteerd met je zoon.
Lekker een paar dagen voor de uitgerekende datum en gelukkig niet op 5 december.
Ik hoop dat het goed met jullie gaat, we wachten met spanning de verdere berichten af.
Ik wens jullie in ieder geval veel geluk samen!!

update van TRL: via de SmS

“hoi voel me wel goed en ben thuis, maar kan niet plassen dus moet misschien zo weer naar ziekenhuis. wacht op telefoontje zal morgen meer schrijven op ww, liefs”

dus… afwachten op meer nieuws!!

Lieverd, van harte gefeliciteerd met je zoon, en heel veel geluk, liefde en plezier samen!!! :kus:Tante Mar

weer bericht:

" helaas moet terug naar ziekenhuis, krijg 24uur katheter, kleine man is mee"

Tlr…ook van mij nogmaals gefeliciteerd met je kleine mannetje.

vervelend dat je terug moet naar het ziekenhuis, ik wens je het allerbeste…en idd je kan hier altijd aan de bel trekken…

dikke kus Viva

Ahhh wat naar voor ze…

Lieverd gefeliciteerd met de kleine man… ik ben zo benieuwd hoe hij nu is gaan heten…

http://www.partyshop.nl/images/naamballonnen%20set%20hoera%20een%20jongen-l.jpg

Trl ::kus:meisje hoop dat jullie heel snel weer thuis zijn, maar je hebt in ieder geval de kleine lekker bij je.Knuffel maar lekker heel de dag he:dag:

He verdorie, dat is balen! Dikke :kus: voor je en hopelijk zijn jullie snel weer thuis.

TRL…van harte gefeliciteerd met je zoon! geniet er lekker van…!!!

Van harte gefeliciteerd met je zoon!! Veel geluk met je kleine toegewenst!

Trl - Hartelijke Gefeliciteerd met je zoon , heb je toch maar even geflikt en nog voor 5 december… goed hoor !!

Hoop dat je weer snel naar huis mag en laat je lekker verwennen hoor, echt zo lang het kan… heb je verdiend !!

trl…van harte gefeliciteerd…!! wens jou en je zoon heeel veel geluk samen, dat hebben jullie zeker verdiend…!!

Trl, gefeliciteerd met je zoon!!! Heel veel geluk samen, geniet van je kleine mannetje! Ik hoop dat jullie snel weer lekker naar huis mogen en dat dan alles goed gaat. Nogmaals GEFELICITEERD!!!

TRL van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon :smile: !!
Ik wens jou en je zoon alle geluk van de hele wereld toe !!
Veel liefs