Turkish Tea Time deel 5

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/TTT-Lampjes.jpg

Hallo. Ff een berichtje zodat het topic in mijn lijstje staat.

Via Wereldwijzer app

:RUSSIA:Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi:RUSSIA:
**
Cyn: 14 t/m 16 februari Londen
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
Beps: 12 t/m 26 Juni: GU Alanya
Roanna: 23 t/m 30 Juni Magaluf/Palma Nova, Mallorca
Viva: 3 t/m 22 augustus GU Alanya
Cyn: 30 augustus t/m 13 september Turgutreis

**
**En de verja****ardagen nog …

*******[SIZE=3]04/04 Beps
[/SIZE][SIZE=3]28/06 Toos
01/08 Linda
[/SIZE]

**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
****13/12 Trl
******29/12 MK & Bloem
**********10/01 Cyn
[SIZE=3]22/01 Roanna[/SIZE]

Ja een nieuw deeltje… tlr sterkte meis weet niet wat er is maar klinkt niet goed xxx

@trl
Wat is er aan de hand?? Sterkte in ieder geval!

Goedenavond.

Eindelijk dan weer een nieuw deeltje. Gefeliciteerd meiden.

Ja, vraag me ook af wat er met TRL aan de hand is. Klonk niet goed op FB. Hopelijk valt het mee, alhoewel, als je zowat de hele middag in het ZH zit…zal er toch wat aan de hand zijn. Nouja, we horen het vast wel.

@Bloem: Aangezien ik hier ook niet zo vaak meer te vinden ben… (lees wel mee) wil ik jou alvast een hele goede reis wensen en heel veel plezier bij het schaatsen en de rest van de OS. Geniet van deze unieke trip en maak vooral mooie foto’s waar wij dan ook weer van mogen en kunnen genieten. Enjoy !!! :vak01:

Iedereen… :kus:

Bedankt.

Even in het kort,mijn mams lag al de hele week ziek op bed,griep dachten we en misschien spanning die er nu uit komt,gisteren en vandaag had ze zo’n pijn in haar zij dat ik gezegd heb dat ze ha post moest bellen. Dat gedaan vanmorgen waar we vanmiddag terecht konden en terwijl we in de wachtkamer zitten valt me mams ineens weg… Ben me echt kapot geschrokken… Zag haar ogen wegdraaien en weg was ze,gelukkig niet heel lang,gelijk artsen erbij en naar binnen naar de hap. Daar onderzocht en bloed afgenomen plas ingeleverd. Van daaruit doorgestuurd Waar ook weer onderzoeken volgden tig buisjes bloed afgenomen weer urine hartfilmpje gemaakt en maar wachten en wachten. Ook nog een foto gemaakt .Uiteindelijk denken ze aan een nierbek ontstekingen of galblaas,dus opgenomen en morgen wordt er een echo gemaakt. Zit nu dus niet echt prettig hier thuis…

Bloem goede reis morgen en geniet ervan.

@TRL: Ik dacht…voor het alles afsluiten toch nog even hier lezen of er al nieuws is en zie hier. Meid, wat een ellende dan weer. Maar goed dat het dan in het ZH gebeurde, want dan hebben ze toch alles meteen bij de hand. Wat schrikken voor jullie allen zeg! Nee, natuurlijk zit jij nu niet lekker thuis. Net alles achter de rug en nu dit weer. Hopelijk is het niet al te ernstig en als ze wat vinden, dat ze haar kunnen helpen. Voor jou heel veel sterkte, want dat kan je echt wel gebruiken nu en voor je moeder beterschap gewenst. Wat een toestanden. Ik denk aan je. xx

Jemig TRL dat is schrikken. Ikke ook 1x meegemaakt en je schrikt je kapot. Gelukkig is ze nu op de juiste plek en hopelijk kunnen ze haar snel helpen. Sterkte

Ikke morgen werken en schaatsen kijken. Ik vertrek dinsdag

Via Wereldwijzer app

Dat is schrikken als je moeder zo flauw valt. Vandaag dus verder onderzoek, beterschap voor je moeder en sterkte voor jou!

Das schrikken TRL… Sterkte…

:RUSSIA:Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi:RUSSIA:
**
Cyn: 14 t/m 16 februari Londen
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
Beps: 12 t/m 26 Juni: GU Alanya
Roanna: 23 t/m 30 Juni Magaluf/Palma Nova, Mallorca
Viva: 3 t/m 22 augustus GU Alanya
Cyn: 30 augustus t/m 13 september Turgutreis

**
**En de verja****ardagen nog …

*******[SIZE=3]04/04 Beps
[/SIZE][SIZE=3]28/06 Toos
01/08 Linda
[/SIZE]

**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
****13/12 Trl
******29/12 MK & Bloem
**********10/01 Cyn
[SIZE=3]22/01 Roanna[/SIZE]

@bloem: heel veel plezier in Sochi! Geniet!

Bloem: veel plezier!!!

TRL: :kus:

Poe. Ik heb vakantie! Nog ff schaatsen kijken. Inchecken. Spullen pakken en proberen wat te slapen.

Via Wereldwijzer app

Bloem : eindelijk is het zover, je hebt vakantie, nog ff schaatsen kijken en dan pakken, superveel plezier en lekker genieten !
Trl : hoe is de situatie nu ? iig sterkte

@bloem
Heel veel plezier, geniet ervan!!!

Ben bang dat er strax nix meer te vieren valt als ik er eenmaal ben. Hahaha

Via Wereldwijzer app

Doeiiiii meisjes!

Via Wereldwijzer app

Geniet skattie!!!

hoe ist nu TRL??