Lieve TRl, van harte gefeliciteerd met je zoon. Alle geluk en gezondheid wens ik jullie toe! Geniet van het kleine mannetje en maak er wat moois van meid!
ik had gisteravond via sms even geinformeerd hoe het ging en dit kreeg ik weer terug:
“Hoi, nee nog niet thuis. vanavond gaat katheter eruit en dan is het afwachten. misschien morgen naar huis. voor de rest gaat t wel goed met ons. dank je. x”
dus dan zijn jullie ook weer op de hoogte van “ons mammietje”
Super bloem dat je ons op de hoogte houdt, hoeven we haar niet allemaal te ‘bestoken’.
Helemaal mee eens! Bedankt Bloem. ![]()
Bloem : bedankt !! een contactpersoon is altijd beter
Hey Mammie ! Heel hartelijk gefeliciteerd met je zoontje ! Geniet ervan en van elkaar en aan liefde geen gebrek denk ik hé ?
Hallooo Lieve dames en heer,
Hier even een berichtje van de kersverse mama.Ben vandaag weer thuis gekomen,nadat vanmorgen om 6 uur de katheter eruit is gegaan en ik een plasje had gepleegd mocht ik dus weer naar huis,dus we zijn nu lekker thuis,plassen gaat nog in beetjes maar kan het in elk geval weer…BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE BERICHTEN,EEN SPECIAAL TOPIC VOOR ONS GEOPEND !!!:kus:
Hier een klein verslagje.Dinsdagavond nog even op visite geweest,half 12 naar bed gegaan en om 10 over 12 weeen in me rug die om de 10 minuten kwamen,verloskundige gebeld,maar die zei probeer maar te slapen,want voorlopig komt het niet.Slapen ging dus niet,en de ween kwamen sneller terug 8 minuten en 6 minuten om 01.15 uur was het ineens om de 3 minuten dus toen toch maar weer gebeld,verloskundige kwam kijken maar zei als het nu gaat gebeuren verbaas je me,toen ze me had nagekeken had ik toch al 5 centimeter onsluiting dus op naar het ziekenhuis,mams was al hier en paps dus weer gebeld om ons te brengen,vriendin uit bed gebel,zij mocht er ook bij zijn…In het ziekenhuis,bleef het even op 7cm steken(had alleen maar rugweeen),om 06.00 uur was het dan eindelijk zover en mocht ik gaan persen,pfff was nog even spannend,want het hoofdje kwam niet echt naar voren,verloskundige zei we kijken nog een half uurtje aan of het toch naar voren komt met persen anders gyneacoloog erbij halen,Cedric hoorde dit waarschijnlijk :king:en toen kwam die ineens wel naar voren en om 07.07 uur was hij dan daar een mooie gezonde zoon!!!Voor een eerste bevalling snel gegaan zei me verloskundige…Vond het wel heftig allemaal,maar heb er wat moois voor terug gekregen.
WELKOM THUIS!!!
Maar niet helemaal volgends de afspraken, nu kan ik niet komen kijken!!!
Wel gefeliciteerd met Cedric nogmaals en wat een lekker koppie!!!
Dikke :kus:
@TRL: Oh, sooooo cute. Wat een mooi kindje. Wat zal jij momenteel een trotse mama zijn.
Mooi verslag ook en inderdaad voor een eerste… echt wel snel hoor. Mooie naam ook. Cedric. Schattig.
Nogmaals, van harte gefeliciteerd en heel veel geluk en gezondheid gewenst voor jullie beide. :kus:
Wat een lief flink mannetje en snelle bevalling ook hoor. Denk dat menigeen je dit niet nadoet. Genieten saampjes nu he:kus:
Ohhh… zo mooi… ben zo blij voor je dat alles tamelijk vlot is verlopen!!
Deze oma houd het hier ook niet helemaal droog bij hoor, de tranen van gevoel biggelen over m’n smoel zeg maar …:crybaby:
En die spreuk in je handtekening helemaal TOP !!!![]()
![]()
WOW wat een pracht kindje en een mooie naam!!!
Geniet lekker van hem!!!
Groetjes Jac
Tlr…meissie wat fijn dat jullie weer thuis zijn…en wat een plaatje van een baby…nogmaals van harte gefeliciteerd.
awh je bent er zelf weer!! gelukkig plasje gepleegd en lekker naar huis!!!
goed gedaan hoor!!!
07.07 bevallen en mij om 07.20 smsen!! hahahaha ik ben heeeel heeeel heeeel blij voor je!!! en voor hem, dat ie zo’n powermammie heeft ![]()
@trl
Leuk dat je er weer bent!
Met een mooi foto, lekker jochie hoor.
Hoe gaat nu met je en lukt het allemaal een beetje?
Bedankt voor alle felicitaties en geluk wensen namens C en mij.Het gaat goed met ons.
Dit nummer draag ik op aan jouw…al die maanden hebben we meegeleefd…(heb het ook op het topic kerstnummmers gezet)
Sluit me helemaal aan bij de reacties van de Dames…en nu je rust nemen en genieten van je zoontje…
Cedric…een mooie naam,is het een keltische naam?
@TRL
Hey mams, nogmaals gefeliciteerd met de kleine C, wat een mooi manneke zeg!! Gelukkig weer thuis met zijn tweetjes en nu lekker genieten van elkaar. Laat je door de kraamhulp lekker in de watten leggen. Heb je dik en dubbel verdiend namelijk!!!
Tlr…bedankt voor je schattige kaartje, echt heel leuk…dank je wel…
@trl: bedankt voor het leuke kaartje!