als ik eind januari in chiang mai toekom zou ik na chiang mai zelf bezocht te hebben een trekking van 2 of drie dagen willen doen naar de bergvolkeren met overnachtingen bij…
Ik weet je dit vrijwel op vele locaties zal kunnen boeken in chiang mai zelf,
maar ik vroeg me af of de forumleden hier niet wat goede tips of een goed adres heeft ofzo, beetje prijs/kwaliteit en niet in te grote groepen liefst en met een gids die de volkeren respecteerd waar we naar toe trekken.
Vrienden van ons die in Chiang Rai trekkings organiseren. Ze hebben kant-en-klare tours, maar je kan een trip volledig naar eigen interesses laten opstellen. Hele toffe mensen. http://www.viptravel07.com/chiangrai/engvipmain.html
Hey jelle! hoe gaat het ermee man?
Ja dat van in chiang rai heb ik al in mijn boekje opgeschreven. is dat die man van op u foto’s ook van in chiang rai? die van da reisbureau’tje?
En ik zal daar zeker de groeten doen van u en u vrouwtje.
Maar chiang rai is voor als ik alleen aant rondtrekken ben, nadat mijn vriendin terug naar huis is, chiang mai doen we samen, maar ze wil ook paar daagskes gaan trekken
Groeten mate
@ jenny : is dit dat in het museum zelf te bekijken? ben ik niet beter uit denk je bij een of ander reisbureautje ofzo?
Ik denk zowieso als er plaats en we beetje geluk hebben in een hosstel te slapen die me doorgestuurd is door vrienden met nederlandse uitbater en thiase vrouw, dus die zal me zeker ook wel goede tips kunnen geven denk ik.
Hoi Buffalo, Het Mae Hong Son guesthouse in Chiang Rai heeft goed opgeleide, engels sprekende gidsen die u bij een trekking “op maat” kunnen begeleiden.
Zo is het mogelijk om een gedeelte per olifant, longtailboot of raft af te leggen, de gidsen kennen de jungle op hun duimpje.