Treinkaartje

kan je ook in de buurt van kao san road treinkaartjes kopen welk reisbureau is aan te bevelen?of is het makkelijk zelf te doen?:chin:

Kun je gewoon zelf doen op het station of online via :
http://www.thairailticket.com/esrt/Default.aspx?language=1

Groeten,

Chang-noi

jacqueline,natuurlijk kan je in één van de reisbureaus in Kao San road treintickets kopen(geen probleem) maar vergeet niet dan dat je toch wel extra’s moet betalen.
Zelf zou ik dat nooit doen,en mijn tickets in het station gaan kopen.
Geef je de raad als je in Bkk arriveerd en je wilt bv s’anderdaags met de trein naar Kanchanaburi of Chiangmai,dan kan je best een hotel zoeken dicht bij het station.
De rail inn (hotel)ligt maar 150meter verwijderd van het hualamphong station.
Zelf heb ik daar al gelogeerd,echt prima service en democratische prijzen(550bath en up)

bedankt voor je antwoord:wereld:ik heb al een questhouse geboekt khao son baan thai ken je dat?moet ongeveer 10 min van ksr zijn .weer wat geleerd volgende keer doe ik het zoals jij :chin:

bij kao san road kun je bij songserm en lomprayah treinkaartjes kopen ze worden dan gelijk uitgeprint.

Nou deze reisbureau vind je in het oude rambuttrie road vlak tegenover (four sons inn)de cool corner cafe.
Wel een heel populair reisbureau,het kan er s’avonds wel heel druk zijn,mensen schuiven in rijen aan.

daar moeten de mensen verzamelen die met de bus/boot van lomprayah naar koh samui,phangan en tao gaan vandaar de drukte

Hier vind je alle info over treinen in Thailand (met foto’s en filmpjes van de nachttreinen bijvoorbeeld), ook over kaartjes kopen online of in het station, en foto’s van hoe het station eruit ziet en bij welk loket je moet zijn. Train travel in Thailand | Train times & online tickets Bangkok to Chiang Mai, Ko Samui, Phuket, Nong Kai etc. > een super website!