Treinen door Zuid-Europa van de zomer!

Hallo!

ben net terug uit Australie en heb tot september de tijd om leuke dingen te ondernemen. Ben daarom van plan om rond juni-juli de trein te pakken naar Zuid-Europa (Italie-Spanje-Portugal-Griekenland) Wie heeft net als mij soort dezelfde plannen en lijkt het leuker om dit samen te doen dan in z’n eentje. Mail me dan even, kunnen we verder praten!

Ellen ( 18jr)

Hoi Ellen,

Ik ben Sander 20 jaar woon in Zoetermeer.
Ik las je oproepje op deze site het spreekt me best aan om naar Zuid-Europa te gaan met b.v de trein. (Ik heb eind augustus vakantie) En inderdaad met zijn tweeen is het leuker dan alleen.

Wat voor persoon ben je? Waar ga je het liefste naar toe?

Ik hoor je wel.

Groetjes Sander

Hoi ellen. Dit is de advertentie waar ik op heb zitten wachtten. Ik ben een student van negentien jaar en ben ook al een hele tijd weer van plan om naar zuid-europa te gaan. Het lijkt me fantastisch om dat met iemand samen te doen. Ik ben al een paar keer in Italie geweest en heb daar onder andere Verona, Venezia en Genua aangedaan. Als je denkt dat ik een goed reismaatje voor je kan zijn mail dan naar zondag400@hotmail.com

Hey Ellen,

Ik ben Sascha (v) en ik ben 19 jaar. Ik ben ook tot september lekker vrij om te gaan en staan waar ik maar wil. Ik heb al een tijd plannen om door Europa te gaan trekken, maar helaas liet mijn reispartner het afweten omdat ie niet genoeg geld bij elkaar kon krijgen. Des al niettemin ben ik nog steeds razend enthousiast om meer van Europa te zien zoals musea, natuur, (straat) muzikanten, verschillende soorten keukens, maar ook het strand kan heerlijk zijn, zolang dat natuurlijk af te wisselen valt met een grote snuif cultuur!

Zou je me zowieso ff een berichtje kunnen sturen, ook als je niet geinteresseerd bent, want dat schept duidelijkheid.

Alvast bedankt en ik zie je reactie graag tegemoet

Ha die Ellen,

Daar ben ik nog even (Sascha v. 19 jaar)
Ik ben mijn emailadres vergeten, dus bij deze!
sascha_18@msn.com!

Tot snel!

Hoi allemaal
Het lijkt me ook leuk om door europa te trekken.
Ik ben een student van 20 zonder reispartner.
Als er iemand interesse heeft ontvang ik graag een email

groetjes