Hallo,
Ik wil Europa gaan verkennen, zo snel mogelijk, zo lang mogelijk, de kost verdienen ter plaatse lijkt me ook een mogelijkheid. Liefst de dure landen zoals de Scandinavische landen, Duitsland, VK, Zwitserland en zo vermijden. Ik neem geen vliegtuig, ben eerder te vinden voor trip met de auto/trein/bus/…, misschien naar Oost-Europa ??? Of zelf tot in Japan met de Transsiberian ???
Ik stel mij even voor: jongeman van 26 jaar uit België, sportief, werk momenteel nog als partner/zaakvoerder van een klein Belgisch mediabedrijfje, maar laat voor vertrek alles achter, 1m82, blond, verzorgd, hetero, ik ontmoet graag nieuwe mensen. Ik hou van muziek, film en boeken, ik wandel graag in de natuur en in de bergen, schrijf graag, ik ontdek graag steden en ga graag eens een avondje uit (maar zeker niet elke avond!), ben vriendelijk en maak meestal makkelijk contact met nieuwe mensen. Ik praat Engels, Nederlands, Frans en een beetje Spaans.
Iemand interesse om dit eens te bespreken? Open-minded zijn is het belangrijkste. En zeker niet iemand boordevol vooroordelen of iemand dat constant zit te praten ![]()
Allez, hopelijk tot binnenkort !
Pierre