Trein tickets November

Hallo allemaal,

Ik heb even jullie ervaring nodig voor onze aankomende reis naar China, wij komen 10 November aan en na een paar dagen Beijing reizen wij verder naar Xian, vanaf daar naar Chengdu en vanaf daar naar Lhasa.

Ik zit met het grote trein ticket dilemma;

• Hoe ver vantevoren moet ik deze kopen?
  • Kan ik wachten tot 1-3 dagen voor vertrek of is er dan grote kans dat ik langs het net vis?
  • Is het verstandig om tickets online te regelen via een bookingsite (vaak tegen te hoge commissies)

Jullie ervaring en tips zijn zeer welkom!

Gr
Stefan

**Stefan,

Kijkt even bij Treintickets kopen in China http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=153870 **** **

Bedankt Brian! :slight_smile: Weet iemand hoe het met de drukte in November zit? Zover ik weet is dit geen vakantie of feest periode

HalloStefan,

Wij komen net uit China. een aantal tickets hadden wij van te voren in Nederland geboekt. In China wilden wij ook nog tickets boeken, helaas zaten toen de treinen vol.

Wij hebben ze bij een Australisch bedrijf geboekt. Dit is perfect! Je krijgt een voucher en daarmee kan je op het station de tickets krijgen. Hele goede snelle service, goede uitleg, goedkoop en betrouwbaar (7,50 euro per kaartje aan extra kosten).
Als jullie weten wanneer je de treinreis wilt hebben, zou ik dit door hun op tijd laten regelen.

www.china-diy-travel.com

Succes.

Claudia

Thanks Claudia, ik heb van hun diensten gehoord en ze zijn zeker niet te duur, ik denk dat ik de eerste treinreis misschien met hun boek en de 2e al in Beijing regel. (dat word dan Xian - Chengdu). Het zal nu wel druk zijn geweest in de zomer ofnier?

Gr
Stefan

Ja, alles zat vol…

Succes.

Los van de treintickets, je bent op de hoogte van de restricties die gelden om naar Lhasa te mogen reizen?

Hi David
Ja daar ben ik van op de hoogte en ik ben al druk bezig om hier alles voor te regelen via een hostel in Chengdu