Travelling

Hi,

Ik ben Marly, man, momenteel 25. Ik werk bij fit for free, maar ik wil nieuwe dingen beleven. Niet dromen van een eindeloos strand met leuke mensen, feesten aan het strand, ondergaande zon omsingeld door palmbomen, nieuwe culturen leren kennen, New York, Milaan, Cuba enz bezoeken maar het doen. Ik ben altijd aangetrokken geweest tot reizen, maar vond het altijd scary, vooral omdat letterlijk geen van mijn vrienden dit wat vons. Gebrek aan levensenergie vind ik dat, toegeven aan de saaiheid van je dagelijks leven. Ik niet, ik wil talen kennen, culturen leren kennen, leren overleven, ik sta overal voor open. De bank waar ik nu op zit mag van mij linea recta ingeruild worden. Liefde van mij wachten, of misschien tussendoor komen. En no way dat ik zo ambitieus wil werken dat ik vergeet te leven… Ik zit er zelfs aan te denken te gaan studeren voor steward. Yess, i wanna go travell!!

Lang verhaal kort… Al mn saaie vrienden moeten ingeruild worsen wat moois, wat sensatie… Of je een vrouw of man bent doet er voor mij niet toe, ook je doelen niet, je persoonlijkheid, zolang we ,aar dezelfde passie delen hebben we al een groot ding gemeen!! De wereld is zog root, er zijn zoveel mensen, verschillen, mooie plaatsen die je noemaal alleen in films ziet. Lets get off that couch and get there asap!

Je kan hierr eageren, although i dont know wanneer ik weer de kans heb te kijken. Wel ben ik altijs bereikbaar via facebook.

Spreek je snel!

1 like

Hoi Marly!

Ik ben Saskia, 22 jaar en ik werk en studeer maar ik hiervoor verpleegkunde gestudeerd.

In juli zou ik graag naar Birma gaan. Een relatief onbekend land met vele tempels maar ook een prachtige kust. Ik wil dit zo graag zien en ontdekken! Je berichtje spreekt mij dan ook erg aan. Birma is niet de eerste bestemming die mensen kiezen en daarom misschien wel heel uitdagend!

Groetjes,
Saskia!

QUOTE=Marly88;1024914]Hi,

Ik ben Marly, man, momenteel 25. Ik werk bij fit for free, maar ik wil nieuwe dingen beleven. Niet dromen van een eindeloos strand met leuke mensen, feesten aan het strand, ondergaande zon omsingeld door palmbomen, nieuwe culturen leren kennen, New York, Milaan, Cuba enz bezoeken maar het doen. Ik ben altijd aangetrokken geweest tot reizen, maar vond het altijd scary, vooral omdat letterlijk geen van mijn vrienden dit wat vons. Gebrek aan levensenergie vind ik dat, toegeven aan de saaiheid van je dagelijks leven. Ik niet, ik wil talen kennen, culturen leren kennen, leren overleven, ik sta overal voor open. De bank waar ik nu op zit mag van mij linea recta ingeruild worden. Liefde van mij wachten, of misschien tussendoor komen. En no way dat ik zo ambitieus wil werken dat ik vergeet te leven… Ik zit er zelfs aan te denken te gaan studeren voor steward. Yess, i wanna go travell!!

Lang verhaal kort… Al mn saaie vrienden moeten ingeruild worsen wat moois, wat sensatie… Of je een vrouw of man bent doet er voor mij niet toe, ook je doelen niet, je persoonlijkheid, zolang we ,aar dezelfde passie delen hebben we al een groot ding gemeen!! De wereld is zog root, er zijn zoveel mensen, verschillen, mooie plaatsen die je noemaal alleen in films ziet. Lets get off that couch and get there asap!

Je kan hierr eageren, although i dont know wanneer ik weer de kans heb te kijken. Wel ben ik altijs bereikbaar via facebook.

Spreek je snel!
[/QUOTE]

Via Wereldwijzer app

Hey could you please add my facebook? We can talk there! Xx

Cmon peoplee moete toch wel wat vakantie gangers zijn of potentiele backpackers what ever.

New fb trouwens, Redirecting...

Myanmar is de bom! Zeker gaan en super makkelijk om te reizen

Via Wereldwijzer app

Hi thanks voor de tip. Ik overweeg van de week rond de drie weken naar Turkije te gaan. Komende tijd wil ik naar verschillende landen gaan. Wel graag mensen met leeftijd 18 tot 30 anders wordt het verschil echt te groot. Ik hou van een feestje hier en daar, zonnen, flirten, ben bang dat anders de verschillen in interesses gaan afwijken. Man of vrouw maakt niet uit, wel vind ik een vrouw zijn omdat dit toch een stukje toevoegt, daarnaast vind ik dat een vrouw niet goed wegkan zonder man! Het kan wel, maar een man erbij maakt haar altijd sterker. Ook voor levensgenietende mannen ben ik in. Zo lang er maar wel gefeest wordt, genoten wordt en veel en veel ontdekt wordt! we komen donkerbruin, dolgelukkig, een stuk slimmer en verliefd terug.