Mijn naam is Marijke, 21 jaar en ik ben eind dit jaar afgestudeerd (hbo Bedrijfskunde). Graag zou ik begin of midden 2010 op reis gaan voor langere tijd, een half jaar tot een jaar. Mooie dingen zien, andere culturen beleven, leuke dingen doen, zon, veel mensen ontmoeten, misschien onderweg beetje werken?, backpack, low-budget.
Eerst leek Amerika me erg leuk maar het is een duur land en een visum is lastig te regelen. Ik heb me er verder in verdiept en Thailand, Maleisië, Australië en Nieuw Zeeland lijken me ook super maar eigenlijk kan het alle kanten nog op! Veel landen trekken me wel.
Ik twijfelde of ik alleen zou gaan maar het lijkt me toch wel gezellig om een reisgenootje te hebben. Misschien voor de hele reis, misschien voor een deel ervan. De plannen kunnen nog alle kanten op.
Heb je plannen die een beetje op die van mij lijken? Dan hoor ik graag van je!
heb je mijn oproep toevallig al gelezen!? hij staat onder die van jou. Misschien komen onze plannen (gedeeltelijk) overeen. Ik wil graag tussen okt. 2009 en febr. 2010 weg. Wanneer ben jij precies klaar met je studie?
Mijn naam is Stefan en ik ben 23 jaar oud. Midden 2010 ben ik klaar met mijn studie hbo bouwkunde. Ook ik wil dan heel graag de wereld rond en zeker Azië, Australië en Nieuw Zeeland staan hoog op het verlanglijstje, maar in princiepe trekt ook alles mij. Ik heb er al een aantal reizen opzitten, naar Afrika, midden Amerika en dit jaar naar India. Dit was wel steeds georganiseerd.
Op reis houdt ik van nieuwe culturen ontdekken, veel zien, maar ook een dagje aan het strand relaxen hoort daar zeker bij. In princiepe is bij mij vrijwel alles mogelijk, ook tussendoor een beetje werken voor wat geld.
Lijkt het je wat, dan kun je altijd mailen: [EMAIL=“stefanvreuls@hotmail.com”]stefanvreuls@hotmail.com
Het sprak me wel aan wat in je bericht stond! Ik heb nog nooit een grote reis gemaakt maar denk er al jaren aan om dat ooit te gaan doen. Ik ben nu klaar met m’n opleiding (SPW4) en ben nu 20 jaar. Ik heb besloten om er een jaartje tussenuit te gaan (voordat ik weer verder ga studeren) waarin ik eerst een aantal maanden wil werken om geld te sparen en rond jan/feb 2010 m’n ‘ooit te gaan reizen plan’ te willen realiseren. En dan ook richting Australië/Nieuw-Zeeland. Ik vind dit wel spannend en het lijkt mij daarom erg prettig om samen met iemand te reizen! Al is het een gedeelte van de reis!
Waar het mij in de reis voornamelijk om gaat is het ontdekken van de cultuur, mensen leren kennen, genieten van de natuur en andere mooie dingen die deze landen te bieden heeft!
Ik ben zelf avontuurlijk ingesteld en sta voor veel nieuwe ideeën open!
Als je wil reageren (wat ik natuurlijk erg leuk zou vinden;)) kan je een mailtje sturen naar clariska_smit@hotmail.com.
Mijn plan is om eind februari te vertrekken, in eerste instantie naar Nieuw Zeeland. Ik wil zowel rondtrekken als tussendoor werken, om het zo lowbudget te kunnen doen. Uiteraard wil ik ook graag een stukje Australie zien en op de terugreis via Thailand of Maleisie terug
Zijn er meer van jullie rond die tijd in Nieuw Zeeland toevallig? Ik ben nu op zoek naar een goed ticket maar het is (via internet iig) nogal lastig om zo ver vooruit te boeken ben ik achter!
HeeJ,
Ik ben zeer geïnteresseerd ik wil al zo lang een wereld reis maken
Ik ben een V, en bijna 21 jaar ik ben in september (als het goed is) klaar met school, en was van plan in september te reizen, India, Maleisië, Tibet, Japan (heel graag zelfs) Thailand, Nieuw-Zeeland en ook Australië
Alleen zoek ik nog iemand!! voor een gedeelte of als het leuk is ook hele reis
ik hou het graag spontaan en niet te duur ^^
ik hoor het wel, als je nog niemand hebt natuurlijk!!
Gr laura